Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Maailman paras huutismyyjä!

Vierailija
25.04.2014 |

Mun on pakko nyt kehua. En ole vielä edes saanut huutamaani tavaraa, mutta tämä myyjä on tehnyt NIIN paljon enemmän kuin olisi tarpeen!

Huusin siis pojan puvun pari päivää sitten, ja olen ihan itse onnistunut hämmentämään noutoa ja sen sopivaa hetkeä. Tämä myyjä on ollut koko ajan ihan tosi ystävällinen, ja tänään paukahti paras.

Laitoin aamulla viestiä, että tulen hakemaan klo 17-18, mutten osaa tarkkaa aikaa sanoa, koska en tunne heidän asuinaluettaan kovinkaan hyvin, enkä siten osaa sanoa missä ajassa löydän perille. Vastausviestinä kuului, että myyjä on ottanut varmuuden vuoksi puvun töihin mukaan, ja että voi työmatkallaan hoitaa kaupat n. 1,5 km päässä kotoani, koska se on minulle helpompaa.

Tällä infolla myyjä kyllä tunnistaa itsensä, jos tänne eksyy, eli päivän sana on KIITOS!

Myyjän ystävällisyys osui vielä sellaiseen väliin, että olin itse saanut syyttä paskaa niskaani. Hänen ystävällisyytensä on voimaa antavaa!

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
25.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedätkö mitä ap. Olen usein tuollainen "ystävällinen myyjä". Ja vituttaa niin penteleesti. Kun ostajan on soutanut ja huovannut noutamisen kanssa (vaikka voisin postittaakin), niin lopulta olen kysynyt, että entäs jos heitä tavaran luoksesi tai johonkin sopivaan paikkaan. Haluan vain saada kaupat loppuun ja se soutaminen ja huopaaminen ottaa pannuun. Olen usein kiirehtinyt kotiin tiettyyn aikaan ja hoputtanut lapset hoidosta mukaan, sitten myyjää ei tulekaan tai ilmoittaa, että tuleekin pari tuntia myöhemmin ja meidän suunnitelmat menee joko siltä illalta pilalle tai joudutaan toisena päivänä päivystämään, josko ostaja nyt tulisi. Taidat siis olla niitä rasittavia ostajia, joita en itselleni toivoisi!

Muista sitten antaa sille myyjälle edes muutama euro vaivan palkkaa siitä, että hän vaivautuu tulemaan sinua vastaan!

Vierailija
2/7 |
25.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

5, tuon takia vain postitus

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
25.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.04.2014 klo 12:25"]

Minä olen taas myynyt tavaraa ihanalle huutisostajalle :) Maksu tuli välittömästi, tarkat tiedot mistä maksetaan ja vielä emailiin laitettu maksukuitti.

Positiivinen palaute heti kun tuote oli tullut perille.

[/quote]

Täh? Onko tämä jotenkin epänormaalia toimintaa? Minä teen ostajana joka kerta näin.

Minulla on myös pari todella positiivista kokemusta huutismyyjistä. Tänään viimeksi myyjä toi ostamani tuotteen työpaikkani alaovelle kun olin kysynyt, että sopiiko jos treffataan täällä keskustassa. Näin on käynyt myös toisen kerran toisen myyjän kanssa. Kerran ostaessani lapselle takkia myyjän mies (joka sattumoisin on töissä lähellä meidän kotiamme vaikka he asuvat vähän kauempana) kiikutti takin meidän kotiovelle, tällöin olin kyllä jo maksanut postikulut, mutta mielelläni olisin kotiinkuljetuksesta maksanut enemmänkin. :) Ja kaikki nämä ovat siis itse tarjoutuneet tuomaan, olisin myös toki maksanut postikulut jos postittaminen olisi ollut heille helpompi vaihtoehto.

Vierailija
4/7 |
25.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.04.2014 klo 13:39"]

Tiedätkö mitä ap. Olen usein tuollainen "ystävällinen myyjä". Ja vituttaa niin penteleesti. Kun ostajan on soutanut ja huovannut noutamisen kanssa (vaikka voisin postittaakin), niin lopulta olen kysynyt, että entäs jos heitä tavaran luoksesi tai johonkin sopivaan paikkaan. Haluan vain saada kaupat loppuun ja se soutaminen ja huopaaminen ottaa pannuun. Olen usein kiirehtinyt kotiin tiettyyn aikaan ja hoputtanut lapset hoidosta mukaan, sitten myyjää ei tulekaan tai ilmoittaa, että tuleekin pari tuntia myöhemmin ja meidän suunnitelmat menee joko siltä illalta pilalle tai joudutaan toisena päivänä päivystämään, josko ostaja nyt tulisi. Taidat siis olla niitä rasittavia ostajia, joita en itselleni toivoisi!

Muista sitten antaa sille myyjälle edes muutama euro vaivan palkkaa siitä, että hän vaivautuu tulemaan sinua vastaan!

[/quote]

Heips!

Ymmärrän, että tuollainen vituttaa, mutta nyt meni happamuutesi vähän väärään osoitteeseen. En siis ole soutanut enkä huovannut haun kanssa, vaan kuten jo aloituksessa kerroin, ostin puvun pari päivää sitten.

Tämä minun noudon hämmentämiseni oli siis sitä, etten huutoa seuraavana päivänä heti päässyt pukua noutamaan, koska olin virossa. Puhelimessani on joku ominaisuus (asetus/häiriö) ettei koko reissulla ollut kenttää lainkaan, joten yhteydenpito oli huonohkoa.

Koko lailla vamaksi uskallan siis väittää, etten ole kenenkään suunnitelmia tyrinyt. Kunhan vaan olin ja olen iloinen ystävällisestä myyjästä. Sinä sen sijaan et viestisi perusteella sellaiselta vaikuta, vaikka sitä kovasti vakuutteletkin :)

Ja juu, annoin vähän ekstraakin vaivannäöstä.

-ap

Vierailija
5/7 |
25.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen taas myynyt tavaraa ihanalle huutisostajalle :) Maksu tuli välittömästi, tarkat tiedot mistä maksetaan ja vielä emailiin laitettu maksukuitti.

Positiivinen palaute heti kun tuote oli tullut perille.

Vierailija
6/7 |
25.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Välillä sattuu todella ihania myyjiä/ostajia :)

Vierailija
7/7 |
25.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa ap, miten osaat olla kiitollinen. Myyjä varmasti aistii sen ja tuo sinun kiitollinen asenteesi tuo sinulle vielä paljon hyvää elämässäsi. ++

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi yhdeksän