Kumppani on paras löytää harrastuksen parista
Elämä on yhdessä tekemistä. Jos mies viihtyy eläinten parissa, on hän kohta varattu. Jos nainen käy lätkämatseissa ja baareissa, on pariutuminen varmaa. Mutta sitten pitää muistaa Mistä kaveri on löytynyt eikä kuvittele että hän alkaa käydä kanssasi lavatansseissa.
Kommentit (24)
Mä löysin festareilta. Ne oli mun elämän ensimmäiset ja ehkä viimeiset festarit eikä muutenkaan bilettäminen nappaa :D hyvin on kuitenkin mennyt suhteessa.
Täytyypä ottaa vihjeestä vaari ja alkaa katsella josko löytyisi onanoinnista ja pjornosivujen katseltusta kiinnostunutta naista
En halua samoja asioita harrastavaa miestä. Harrastan itse hyvin naisellisia juttuja, mutta haluan miehekkään miehen, jolla on vastaavasti omalle sukupuolelleen tyypilliset harrastukset. Toki joitain yhteisiä ns. sukupuolineutraaleja mielenkiinnonkohteita on hyvä olla, kuten ruoanlaitto ja terveelliset elämäntavat, mutta nuo ovat enemmän elämäntapoja kuin harrastuksia.
Vierailija kirjoitti:
Tämä!! Miksi naiset etsivät kapakoista raitista isähahmoa..
Tai Tinderistä tasapainoista yhden naisen miestä.
Vierailija kirjoitti:
En halua samoja asioita harrastavaa miestä. Harrastan itse hyvin naisellisia juttuja, mutta haluan miehekkään miehen, jolla on vastaavasti omalle sukupuolelleen tyypilliset harrastukset. Toki joitain yhteisiä ns. sukupuolineutraaleja mielenkiinnonkohteita on hyvä olla, kuten ruoanlaitto ja terveelliset elämäntavat, mutta nuo ovat enemmän elämäntapoja kuin harrastuksia.
Törkeää suvaitsemattomuuta. Kyllä miehellä on oikeus harrastaa naisellisia juttuja tulematta jonkun antifeministin syrjimäksi. Kaikki harrastukset ovat sukupuolineutraaleja, todella vanhanaikainen ajatuksenjuoksu sinulla.
Kyllä dokatessa on kaikki kumppanit löytynyt.
Tätä minäkin kannattaisin. Mutta tosi harvassa ovat miehet neulontakeroissa, joogaretriiteissä tai puutarhanhoitokursseilla 🙁.
Et ole tainnut seurustella harrastusmiehen kanssa. Mutta elämä opettaa välillä kantapään kautta, ei sillä.
Ei kannata. Jos suhde päättyy, hyvä harrastus menee pilalle.
Nuoria naisia taitaa kiinnostaa vain liikunta ja ehkä poliittinen aktivismi. Älyllisissä harrastuksissa on lähinnä eläkeläisiä tai sitten jo varattuja keski-ikäisiä naisia.
Tiedän kyllä useita harrastusten parissa tavanneita pariskuntia, jotka ovat nykyään jo ex-pariskuntia. Se on kiusallista kaikille harrastusryhmissä kun ero tulee ja usein jompi kumpi jättäytyy sitten pois.
Musta on huono idea laittaa kaikki munat samaan koriin, koska jos juttu ei toimi, niin menee mies ja harrastus samalla. Vaikka voisi jatkaa, niin voi olla sydän sen verran rikki ainakin alkuun, ettei halua nähdä toista tai muistella yhteisiä aikoja harrastuksen parissa. On hyvä myös olla muutakin elämää parisuhteen ulkopuolella.
Kelle on, kelle ei.
Ei kaikkien harrastusten parista löydy vapaita ihmisiä kumppaneiksi.
Punttisalilla naiset ovat halunneet treenata rauhassa.
Vierailija kirjoitti:
Ei suhteen tarvitse edes päättyä, että harrastus voi mennä pilalle. Se voi mennä pilalle myös, kun suhde alkaa. Se voi mennä pilalle jopa siitä, että suhdetta vain viritellään. Harrastusporukoissa kun nyt on yleensä muitakin ihmisiä, kuin vain ne kaksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei suhteen tarvitse edes päättyä, että harrastus voi mennä pilalle. Se voi mennä pilalle myös, kun suhde alkaa. Se voi mennä pilalle jopa siitä, että suhdetta vain viritellään. Harrastusporukoissa kun nyt on yleensä muitakin ihmisiä, kuin vain ne kaksi.
Pahimmillaan sitä pilaa harrastuksen monelta muultakin ihmiseltä.
Vierailija kirjoitti:
Täytyypä ottaa vihjeestä vaari ja alkaa katsella josko löytyisi onanoinnista ja pjornosivujen katseltusta kiinnostunutta naista
Kyllähän yhdessäkin voi onanoida, mutta se etenee äkkiä muihin touhuihin ja se varsinainen onanointi saattaa jäädä pois. Joka tapauksessa, hyvä harrastus on pilalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllähän yhdessäkin voi onanoida, mutta se etenee äkkiä muihin touhuihin ja se varsinainen onanointi saattaa jäädä pois. Joka tapauksessa, hyvä harrastus on pilalla.
Joo. Oon treenannut 15 vuotta kamppailulajeja. Monella saman aikaa treenanneella miehellä on jo kymmenes seurustelukumppani samoista piireistä. Noiden naisten lajiura on jäänyt yhtä lyhyeksi kuin suhde. Mua nuo miehet ei oo kiinnostaneet.
Vierailija kirjoitti:
Tai Tinderistä tasapainoista yhden naisen miestä.
Tai sitä tasapainoista yhden miehen naista. Nämäkin nimittäin yleistymään päin..
Tämä!! Miksi naiset etsivät kapakoista raitista isähahmoa..