Kumppani on paras löytää harrastuksen parista
Elämä on yhdessä tekemistä. Jos mies viihtyy eläinten parissa, on hän kohta varattu. Jos nainen käy lätkämatseissa ja baareissa, on pariutuminen varmaa. Mutta sitten pitää muistaa Mistä kaveri on löytynyt eikä kuvittele että hän alkaa käydä kanssasi lavatansseissa.
Kommentit (24)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täytyypä ottaa vihjeestä vaari ja alkaa katsella josko löytyisi onanoinnista ja pjornosivujen katseltusta kiinnostunutta naista
Kyllähän yhdessäkin voi onanoida, mutta se etenee äkkiä muihin touhuihin ja se varsinainen onanointi saattaa jäädä pois. Joka tapauksessa, hyvä harrastus on pilalla.
Joo. Oon treenannut 15 vuotta kamppailulajeja. Monella saman aikaa treenanneella miehellä on jo kymmenes seurustelukumppani samoista piireistä. Noiden naisten lajiura on jäänyt yhtä lyhyeksi kuin suhde. Mua nuo miehet ei oo kiinnostaneet.
Kiusallista se vaan on, kun joku äijä ei kehtaa vetää täysillä, koska on ihastunut. Itse pamautan joskus vähän kovempaa vain muistuttaakseni, mitä siellä ollaan tekemässä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täytyypä ottaa vihjeestä vaari ja alkaa katsella josko löytyisi onanoinnista ja pjornosivujen katseltusta kiinnostunutta naista
Kyllähän yhdessäkin voi onanoida, mutta se etenee äkkiä muihin touhuihin ja se varsinainen onanointi saattaa jäädä pois. Joka tapauksessa, hyvä harrastus on pilalla.
Joo. Oon treenannut 15 vuotta kamppailulajeja. Monella saman aikaa treenanneella miehellä on jo kymmenes seurustelukumppani samoista piireistä. Noiden naisten lajiura on jäänyt yhtä lyhyeksi kuin suhde. Mua nuo miehet ei oo kiinnostaneet.
Kiusallista se vaan on, kun joku äijä ei kehtaa vetää täysillä, koska on ihastunut. Itse pamautan joskus vähän kovempaa vain muistuttaakseni, mitä siellä ollaan tekemässä.
Juu, sama metodi mulla on ollut.
Niinhän me löydettiinkin, seksiharrastuksen parista. Tästä on kohta kaksi vuotta aikaa.
No tätä harrastusta kyllä onneksi voi jatkaa vielä suhteen aikanakin. Yhdessä tosin ei välttämättä!