Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Silppu lopetti taas blogin pidon

Vierailija
08.12.2020 |

https://www.lily.fi/blogit/kahden-kodin-valissa/taman-blogin-tarina-on-…

Tämän blogin tarina on tässä.

Minä olen saanut palautetta jossa minun väitetään olevan masentunut ja kannustettu menemään terapiaan tai muuten mielenterveyspalveluiden pariin. En hyötyisi mistään terapiasta, keskusteluryhmästä tms yhtään mitenkään. En myöskään tule kenenkään kehotuksestä syömään masennuslääkkeitä. Jos väitätte että joku on masentunut tai tarvitsee mielenterveyspalveluita muistakaa perustella väitteenne. Tosin tuskin te siihen kykenette siihen. Väitätte että haluatte auttaa tyrkyttämällä äitä palveluja muille totuus vain on toisenlainen.

Tämä on erittäin loukkaava sillä minulla ei ole mielenterveydenongelmia. Toisekseen olen saanut ohjeita että jaksamiseni kannalta olisi hyvä että lapsemme olisi välillä kodin ulkopuolella hoidossa. Tämä ei ole mahdollista sillä kukaan muu ei osaa lapsiamme hoitaa kuin minä ja mieheni. Toisekseen jaksamisessani ei ole minkäänlaisia ongelmia.

Te jotka jaatte näitä neuvojanne luulette olevanne parempia ihmisiä vaikka te ette sitä ole. On surullista kuinka teidän minä kuvanne on harhautunut ja vääristynyt. Muistakaa aina että neuvonne kostautuu teille itsellenne.

Teidän paskan jauhamisenne takia tämän blogin tarina on loppu.

T: Peku

Tuo ihminen on avun tarpeessa. Ei sitä julkiloukkaantumiset muuta muuksi!

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
08.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uutta blogia pukkaa muutaman päivän sisällä. 

Vierailija
2/18 |
08.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luin muutaman postauksen ja minusta hän vaikutti kaikin tavoin tervejärkiseltä. En usko, että masentuneet jaksavat mitään blogia pitää tai edes suuttua jostain. Olen välillä lukenut näitä blogien kommentoijia ja heissä kyllä on harvinaisen sekopäitä tapauksia. Varsinkin nämä besserwisserit luulisi käyvän kenen tahansa hermoille pidemmän päälle. Mikä saa jonkun ulkopuolisen kuvittelemaan, että joku bloggari kaipaa heidän neuvojaan ja mitä johonkin terveydenhuollon henkilökuntaan tulee niin väärät diagnoosit ja hoitovirheet ovat sekä äärettömän yleisiä, että kalliita yhteiskunnalle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
08.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silpukka tuli puolustelemaan itseään tänne. Hih

Vierailija
4/18 |
08.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Silppu" keksii uuden hahmon. Jotain vanhaa, jotain uutta, jotain lainattua.

Vierailija
5/18 |
08.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Emilia K.

Vierailija
6/18 |
08.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinhän se aina katoaa hetkeksi kuin pieru Saharaan, kun joku vähän vinkkaa että kyllä sen henkilöllisyys tiedetään ja muistetaan, ja ennen kaikkea se, että Silppu huijaa ja provoaa vakavilla aiheilla, joilla ei ole sopivaa metkuilla edes huomionkipeydestä.

Vierailija
7/18 |
08.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos.

Vierailija
8/18 |
08.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ne peruselementit löytyy aina: outo mies, vielä oudommat sukulaiset, katkeruus terveydenhuoltoa kohtaan, lapsettomuus/ongelmat raskauden kanssa, koirat, hevoset, halpisostosten esittely ja tukirahoilla elävien punikkien mollaus. 😅

Vierailija
9/18 |
08.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se ei vaan tajua että se tunnistetaan aina, kirjoitusvirheistään, totisen pahantuulisesta kirjoitustavastaan ja älyttömistä ja epäloogisista provosoivista jutuistaan.

Vierailija
10/18 |
13.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jenni A nimimerkillä pyörii palstalla nykyään

Vierailija
11/18 |
13.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Arvasin!

Vierailija
12/18 |
13.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Arvasin!

Se valittava kirjoitustyyli on aika tunnistettava ja ne päästä keksityt tarinat.

Vierailija
13/18 |
22.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä kuuluu Kiukkulan Silpulle?

Vierailija
14/18 |
22.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se ole masentunut vaan persoonallisuushäiriöinen, eikä sitä kukaan voi auttaa.

Vierailija
15/18 |
22.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä ne peruselementit löytyy aina: outo mies, vielä oudommat sukulaiset, katkeruus terveydenhuoltoa kohtaan, lapsettomuus/ongelmat raskauden kanssa, koirat, hevoset, halpisostosten esittely ja tukirahoilla elävien punikkien mollaus. 😅

😂

Rikkaaksi se kyllä näkee oudon paljon vaivaa löytääkseen outoja tarjoustuotteita.

Vierailija
16/18 |
09.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällähän on nyt lily.fi palstalla ainakin Parempaa elämää ja Tallien takaisten tarinoiden äärellä- blogit.

Ihan just on ilmaantunut Yhdessä läpi arjen- blogi.

Siinä on kertonut, että on uusi mies ja tämän sukulaisista jotain.

Tähän, kuten ainakin tuohon Parempaa elämää- blogiin on molempiin jaellut niitä kosmetiikkavinkkejään (* katsokaapas myös kuvat, samaa "tyyliä" molemmissa...).

Lisäksi suku on aina vaikea.

Ja burgereilla käydään alati...

Täällähän oli äskettäin ketju, jossa väitti kavereineen joutuneen kolaripaikalle matkallaan.

Haukkui ja valitti, kuinka hänen matkansa meni "pilalle" kun piti pysähtyä auttamaan (* todellisuudessahan mitään matkaa tai ainakaan kolaria on tuskin edes tapahtunut...).

Ketju kyllä poistettiiin, mutta ehkä joku muistaa...

Vierailija
17/18 |
01.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo Parempaa elämää-blogi onkin jotenkin outo. Sisältö kummallisen positiivista ja opettavainen sävyyn kirjoitettua. Aivan erilaista kuin Silpun entiset blogit. Kuvista tunnistin.

Vierailija
18/18 |
20.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No onhan tässä uusimmassakin blogissa aina välillä hieman negatiivisempaa.

Lähinnä valitusta, kun jotkut ihmiset eivät hänen mielestään osaa käyttäytyä ja juurikin vinkkejä miten "kaikilla olisi mukavampaa" tms.

Nyt siellä oli kuva kottikärryistä, joissa hevosen💩.

Että juu...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän viisi