Joku yrittää viedä Janitan perinnön, isä ei pysty edes hautaamaan
Kyllä kuullosti kummalliselta jutulta.
Lähde MTV-uutiset
Kommentit (13)
Mitäs perintöä häneltä jäi, kun piti rahaa ruinata faneilta?
Ei tuossa rahasta ole kyse, tai sitten sillä tavalla että huijari yrittää myydä hautajaiset Seiskalle tms.
Naistenhuoneella pitkät keskustelut tästä, nimet ja linkki tiktok-videoihin, jotka ovat edelleen esillä.
Vierailija kirjoitti:
Naistenhuoneella pitkät keskustelut tästä, nimet ja linkki tiktok-videoihin, jotka ovat edelleen esillä.
Jep. Tukiaisen ex-bestis kyseessä. Av:ltakin tuttu.
Vierailija kirjoitti:
Ei tuossa rahasta ole kyse, tai sitten sillä tavalla että huijari yrittää myydä hautajaiset Seiskalle tms.
Ai, mä kuvittelin että Seiska ilman muuta kustantaa hautajaiset ja tekee jutun niiistä.
Tiktok-videoiden mukaan omaiset myyneet kuoleman seiskalle ja tämä kolmas osapuoli yrittää vaan toteuttaa Janinan toiveita.
Luulen, että perhe tiesi viimeiset toiveet paremmin. Toivoisin, että Janina saisi vihdoin rauhan tämmösiltä turhilta kohuilta. Paljon voimia hänen perheelleen.
Tökerösti väärennetty "testamentti" eikä sillä rahaa ollut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai, mä kuvittelin että Seiska ilman muuta kustantaa hautajaiset ja tekee jutun niiistä.
Taisi Janita tosiaan jotain tuollaista suunnitella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taisi Janita tosiaan jotain tuollaista suunnitella.
Niin no mikäs siinä, jos Janita niin halusi. Nyt vielä kun kun Koronan takia ei voikaan oikein antaa kaikkien halukkaiden tulla osallistumaan hautajaisiin, niin ehkä sitten lehdestä lukemalla voivat kokea olleensa vähän paikalla? Ja jutun palkkio menisi näin omaisille - mitä vikaa?
Ihan sairasta... Kaiken jälkeen Janitan perheen olisi saatava laskea rakkaansa haudan lepoon.
Vierailija kirjoitti:
Tässä olis kyllä järkeä. Janita oli varaton mutta huijari voisi tietysti myydä hautajaiset seiskalle ja saisi sitä kautta muutaman tonnin.
Minkä perinnön? Ulosottovelat?