Missä runkkasit viimeksi?
Ja milloin?
Minä kotisohvalla tänä aamuna. Katselin samalla tissikuvia netistä.
Kommentit (66)
Taloyhtiön pyykkituvassa tunti sitten. Nuuhkin siellä kuivumassa olevia naisten pikkuhousuja. Lopuksi pyyhin mällit niihin.
Perjantaina pidettiin etätyöpäivien mahdollistamana naisystävän kanssa teams, jossa runkkailtiin ja lauettiin molemmat.
ajattelin nyt hoitaa homman. vaimo nukkuu tuossa vieressä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vessassa pikaiset dildon kanssa kuusi tuntia sitten.
Homo
Voit runkkailla rauhassa. Ei se ole homoiltakaan kielletty.
Vierailija kirjoitti:
Tällä hetkellä helsingin keskustassa kadunvarsipysäkissä. Harmi kun ohi ei mee hyviä pyllyjä
..ja sitten Heräsin!!
Ei uskottavaa.
Ei kukaan ihminen tarvitse tuollaista, keskenkasvuistentyttöjen touhuja!
Ei mitään järkeä, eikä hyötyä ihmelle.
Riittää kun jokapäivä: aamulla/illalla/yöllä nai sitä naista, joka viettää aikaansa saman katon alla. Eikö?
Ja sen kyllä, pitäsi riittää sullekin, tetyperätrunkkarit!
Vessassa 10 aikaan tänä aamuna hanska kädessä. M41
Eilen kesken kivaa seksihetkeä mieheni katsellessa. Suihinoton jälkeen, hän hoiteli minua vähän dildoillani, kunnes vaihdettiin lelua ja hoidin itseni lopuun hänen katsellessaan. Tykkää ja kiihottuu siitä, sen jälkeen naitiin taas loppukierros. Menihän ainakin panetus hetkeksi.
Just äsken Silja Symphonyn Sunflower Oasis kylpylän porealtaassa. Jäi spermat kivasti kellumaan.
Töissä vessassa piti helpottaa paineita että pystyi taas keskittymään kun kuuma pyöreä pyllyinen siivooja pyöri tiukoissa housuissa niin että kamelinvarvas paistoi. Unelma olis mennä yhdessä siivouskomeroon kesken päivän pitämäään kivaa
Müncheniläisessä hotellihuoneessa eilen. Oli vain pakko purkaa paineita. Tuli harvinaisen paljon spermaa vielä, mutta en jättänyt sotkua jälkeeni koska olen asiallinen asiakas.
Eilen puumanpoikasta baarissa,tunsin hitailla jäykkyttä reittä vasten joten ehdotin mutkaa ulkona. Pojalla meinas mennä polvet alta kun sylkäisin kouraan ja vetäsin veijjarin löysäksi....Täti osaa :D
Hetki sitten hotellihuoneessani Berliinissä. Mieheltäni tuli pari seksiviestiä ja laittoi jotain linkkejä videoihin joista tietää että kiihotun. Katselin niitä hetken ja kiihotus vei mukanaan. Alastomana selällään sängyllä ja välillä ikkunan edessä toinen jalka tuolin käsinojalle nostettuna verhot pois edestä matkadildolla tyydytin oikein pitkän kaavan mukaan ( kuvittelin mielessäni että joku näkisi vastapäisestä rakennuksesta tai että tulisi joku miespuolinen hotellin siistijä kesken touhun)
Vierailija kirjoitti:
Hetki sitten hotellihuoneessani Berliinissä. Mieheltäni tuli pari seksiviestiä ja laittoi jotain linkkejä videoihin joista tietää että kiihotun. Katselin niitä hetken ja kiihotus vei mukanaan. Alastomana selällään sängyllä ja välillä ikkunan edessä toinen jalka tuolin käsinojalle nostettuna verhot pois edestä matkadildolla tyydytin oikein pitkän kaavan mukaan ( kuvittelin mielessäni että joku näkisi vastapäisestä rakennuksesta tai että tulisi joku miespuolinen hotellin siistijä kesken touhun)
Berliinissä? Pitipäs sattua- itsekin olen. Kerro ihmeessä hotellin sijainti ja nimi niin käydään kahvilla
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Berliinissä? Pitipäs sattua- itsekin olen. Kerro ihmeessä hotellin sijainti ja nimi niin käydään kahvilla
Vähän myöhään tuli tämä, hotla oli Radisson Alexanderplatzilla mutta nyt jo matkalla kotiin, eilen illalla olisi ollut mahis kyllä.
Tämä se vasta tärkeä aihe onkin. Olennaista.
Vain 15cm jätkät runkkaa.
Mulla 22cm. Ei tartte runkata, kun saan pilluu
Aamulla puristelin vaimon persettä ja runkkasin.