Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Uskooko joku oikeasti että koronarokotteesta tulisi jotain haittavaikutuksia?

Vierailija
08.12.2020 |

Täytyy olla aikamoinen huuhaa salaliittoteoreetikko.

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
08.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskon, ettei ole yhtään rokotetta tai lääkettä, mistä kukaan ikinä missään ei olisi saanut haittavaikutuksia. Merkitsevaa on, kuinka moni, miten usein ja millaisia haittavaikutuksia.

Vierailija
22/29 |
08.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Edes sikainfluenssan kohdalla ei ole näin koska nuo narkolepsian saaneet kantoivat geneettistä alttiutta sille.

Jonka laukaisi se rokote. Narkolepsiatapaukset eivät nousseet jyrkästi esim. Aasiassa missä sikainfluensinfektioita oli paljon enemmän. Kaikki narkolepsiaan liittyvät tapaukset liittyivät rokotteeseen. Tiettyjä psyykelääkkeitäkään ei anneta esim. skitsofrenialle geneettisesti taipuvaisille henkilöille. Se että on geneettistä alttiutta asialle ei muuta sitä tosiasiaa että se oli se rokote joka sen laukaisi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
08.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä sitä tietää. Toivottavasti ei syöpää kuitenkaan

Vierailija
24/29 |
08.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä mieluummin sairastan koronan, kuin otan uudentyyppisen rokotteen. Onhan sen epätodennäköistä, että juuri minä saisin vakavan haitan siitä. On olemassa kuitenkin mahdollisuus, että saan. Korona minua ei pelota. Kun riskiryhmät on rokotettu, niin miksi muut eivät voisi vain jatkaa elämää normaalisti? Miksi kaikki pitää rokottaa?

Vierailija
25/29 |
08.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllähän tuo vähän hirvittää, kun nuo Pfizerin ja Modernan rokotteiden toimivuus perustuu siihen, että muuttaa solun geenirakennetta siten, ettei virus pääse kiinnittymään soluun. Tämä näin maallikon ymmärrys siitä miten rokotteen toimintaa on kuvattu.

Itseäni tuo geeneihin koskeminen mietityttää aika paljon ja pitkäaikaisista vaikutuksista ei kertakaikkiaan voi olla tietoa vielä.

Ei ihme että ollaan rokotekriittisiä kun rokotteiden toiminta voidaan ymmärtää noin totaalisen väärin.

Jos kommentoija on käsittänyt toimintamekanismin totaalisen väärin, niin voisitko sinä älykkäänä ihmisenä kertoa, miten tuo rokote toimii.

Minä en ainakaan tiedä ja kiinnostaisi kyllä tietää ennenkuin tuon rokotteen otan.

Vierailija
26/29 |
08.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En halua itselleni narkolepsiaa tai mitään vastaavaa.

Luottamus, kun on mennyt niin sitä on vaikea taas ansaita.

Oletko ainoa, joka ei tiedä, että narkolepsia tarvitsee geneettisen altistumisen.

Joltain yksityiseltä lääkäriasemalta saatat saada lähetteen ko tutlimukseen.

Maksaa kyllä paljon.

Tieto siitä, että narkolepsia vaatii geneettisen altistumisen ei auta, jos ei tiedä onko itsellä geneettisiä alttiuksia. Tuskin olen ainoa, joka ei tiedä mikä on oma tilanteeni genettisten alttiuksien suhteen.

Vierailija
27/29 |
08.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikista maailman rokotteista yhden kantaja-aineesta lisääntyi riski narkolepsiaan. Tauti oli tappava ja loppui rokotuksiin. Kyllä sitä saa pelätä mitä vaan.

Vierailija
28/29 |
08.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voihan rokote aiheuttaa jotain muutakin kuin narkolepsiaan. Miten selvittää etukäteen alttiutensa kaikkiin mahdollisiin geneettisiin sairauksiin? Eikä harvinaiset haitat selviä, ennen kuin isoja massoja on rokotettu. Verrattuna siihen, miten lievänä suurin osa koronan sairastaa, on kaikkien rokottaminen sulaa hulluutta. Riskiryhmiin kuuluvien rokottaminen olisi järkevämpää.

Vierailija
29/29 |
08.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä haluaisin tietää mitä käytännön hyötyä siitä rokotteesta nyt olikaan, jos se ei estä taudin tarttumista rokotettuun, eikä rokotetun levittämästä tautia. Ja miksi se suomalainen rokote ei saa rahoitusta vaikka huhuttiin, että sillä nämä edellämainitut asiat hoituisivat?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan neljä