Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Loppuun jyystetyn naisen tunnistaa ulkonäöstä.

Vierailija
24.04.2014 |

Leedsin yliopiston tutkimuksen mukaan naisen vartalosta voi päätellä, kuinka vilkasta hänen seksielämänsä on. Sen mukaan leveälanteisilla naisilla on muita enemmän seksikumppaneita ja todennäköisemmin yhden illan juttuja.

Maaginen lantionleveys on 36 senttiä, joka on mitattu lantioluusta lantioluuhun. Sen ylittävät ovat tutkimuksen mukaan muita aktiivisempia.

http://www.iltasanomat.fi/seksi-parisuhde/art-1288681127270.html?pos=ok-nln

Tiede on puhunut! Sellainen nainen, joka on patja, on tunnistettavissa!

Kommentit (36)

Vierailija
21/36 |
24.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki leviää mitä kiilataan!

Vierailija
22/36 |
24.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.04.2014 klo 22:27"]

[quote author="Vierailija" time="24.04.2014 klo 21:34"][quote author="Vierailija" time="24.04.2014 klo 21:31"]

Kyllähän se aika pitkälti niin on.

[/quote]

Myös naisen kasvot kertovat paljon. Neitseen kasvoista paistaa heleän rusoposkinen viattomuus ja herkkä, unelmoiva katse. Loppuunpoljetun naisen katse on tyly, kasvoilla on kireä ja jähmettynyt ilme, ja hän on kylmän oloinen.

[/quote]

Ai, sä näit mut...;

[/quote]

"I see You" (Avatar-elokuva)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/36 |
24.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.04.2014 klo 21:31"]

Leedsin yliopiston tutkimuksen mukaan naisen vartalosta voi päätellä, kuinka vilkasta hänen seksielämänsä on. Sen mukaan leveälanteisilla naisilla on muita enemmän seksikumppaneita ja todennäköisemmin yhden illan juttuja.

Maaginen lantionleveys on 36 senttiä, joka on mitattu lantioluusta lantioluuhun. Sen ylittävät ovat tutkimuksen mukaan muita aktiivisempia.

[/quote]

Täyttä sontaa! Mun leveys lantionluusta toiseen on 29 cm ja miehiä on ollut yli 50 kpl. 

Vierailija
24/36 |
24.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja nyt kysymys kuuluu: tekeekö naisesta loppuun jyystetyn panojen vai panijoiden määrä???? Jos on ollut vaikkapa 150 miestä joiden kaikkien kanssa on pannut x1  tai on mennyt naimisiin ja pannut saman miehen kanssa vaikkapa 15 vuotta kolmesti viikossa, niin kumpi on se loppuun jyystetty?

Vierailija
25/36 |
24.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Loppuu jyystetyistä TEINEISTÄ TAISI OLLA KYSE AP!

Vierailija
26/36 |
24.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.04.2014 klo 21:34"][quote author="Vierailija" time="24.04.2014 klo 21:31"]

[/quote]

Myös naisen kasvot kertovat paljon. Neitseen kasvoista paistaa heleän rusoposkinen viattomuus ja herkkä, unelmoiva katse. Loppuunpoljetun naisen katse on tyly, kasvoilla on kireä ja jähmettynyt ilme, ja hän on kylmän oloinen.

[/quote]

Nyt tuli suomalaisille naisille loppu.

Vierailija
27/36 |
24.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaahas - mites miehet sitten laitetaan järjestykseen? Koska se julkaistaan iltapäivälehdessä?  Tai onhan se siellä joka toinen päivä keikkunutkin OMG! Eli mies pettää todennäköisesti, koska on sellainen ja sellainen....

Joskus ihan oikeasti tuntuu, että ip-lehtiä tehdään vain erittäin vähä-älyisille ihmisiklle - apinaa korkeintaan hieman älykkäimmille, jotka osaavat sentään lukea, mutta uskovat sitten kaiken lukemansa, koska eivät muusta tiedä:)

Vierailija
28/36 |
24.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

höpöhöpö

Vierailija
29/36 |
24.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä vain elämästä täysin siemauksin nauttineet erottaa aina!

Parempi naida kuin palaa ikuisessa puutteessa!

Kihiskää kiukussanne, te saamattomat. 

Vierailija
30/36 |
24.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oho, joku siirrätti tämän aloituksen yhtäkkiä Aihe vapaa-palstalta palstalle nimeltä Seksi! Alanpa tästedespäin itsekin tehdä samaa kaikille Aihe vapaa-palstan seksiaiheisille aloituksille! Ap.

Vierailija
31/36 |
24.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai kas kun en ole huomannut! Minulla on aikas leveä lantio (oikein mitattuna 39cm) ja elämäni aikana olen harrastanut seksiä tasan 5 kertaa ja olen sentään jo 35 vuotias. Että ei tuo juttu taida ihan paikkansa pitää.

Vierailija
32/36 |
24.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.04.2014 klo 22:46"]

[/quote]

Täyttä sontaa! Mun leveys lantionluusta toiseen on 29 cm ja miehiä on ollut yli 50 kpl. 

[/quote]

Huora.

Vierailija
33/36 |
24.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Neekerinaisilla lantion leveys on sikäläisissä afrikkalaisissa kulttuureissa hieno ja arvostettu juttu. Sitä pidetään merkkinä siitä, että nainen voi synnyttää paljon lisää neekereitä.

Vierailija
34/36 |
25.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.04.2014 klo 21:34"]

[/quote]

[/quote]

Tätä en kyllä usko. Itse olen kuvailemasi tyly kalkkis, ja olen vielä neitsyt, varmaan juuri kylmyyteni vuoksi. Sosiaaliset ja paljon jyystetyt ystävättäreni taas ovat juuri sellaisia heleitä ja unelmoivia.

Vierailija
35/36 |
25.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rap-artisteillahan on tunnetusti isoperseisiä naisia tyttöystävinä. Ovatko sitten niin kovasti anaaliseksi perään.

Vierailija
36/36 |
26.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä tutkimus on oikeassa. Minulla on lantio luusta luuhun alle 30 cm, mutta hartiat sitäkin levämmät eli en niin naisellisen näköinen. Siitäkö se sitten johtuukin, ettei kukaan tullut sinkkuaikoina koskaan iskemään. Olisin kyllä siis ollut erittäin halukas yhden yön suhteisiin, mutta kysyntää puuttui. Tutkimus kertoo siten lähinnä miehistä itsestään kuin eri vartalotyyppisten naisten luonteesta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä seitsemän