Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

gp: Valio korkki puolesta/ vastaan?? miksi?

Vierailija
24.04.2014 |

niin ja ap aloittaa!

Vastaa olen, hankala kaataa töissä maitoa korkki on purkin takana piilossa, eikä nyt yhden maidon kaado takia viitsi pöytiä kierellä kuin joku aropupu..

kotona en käytä edes valiota jos ei ole aivan pakko.

miksei sitä korkkia voinut laittaa mahdollisimman lähelle reunaa, näin ollen tilaa olisi jäänyt normaalille aukaisutavalle niille jotka sitä haluavat käyttää??!

Kommentit (75)

Vierailija
1/75 |
24.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asun Belgiassa. Täällä ollut tölkeissä korkit "aina". Hyvä kun saa uudelleen kunnolla kiinni eikä ole hankala avata. Ei mulla muuta.

Vierailija
2/75 |
24.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastaan olen. Vanha purkki toimi minulla täysin ongelmitta eli en ymmärrä miksi vaihdettiin korkkiin. Minä ostan nyt sellaista maitoa jossa ei ole korkkia esim. Pirkka maito.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/75 |
24.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En saa korkkia auki, mulla on reuma ja kiertäminen sattuu ihan kamalasti.

Vierailija
4/75 |
24.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen vastaan maidossa (vähän kaatamisen takia mutta enemmän siksi että hankaloittaa kierrättämistä kun estää littanaksi litsaamisen). Jugurtissa korkista olisi hyötyä kun siihen nokkaan kerääntyy ällöttävästi kuivenevaa jugurttia (en tiedä onko se siinä nykyään, en ole katsonut kun en edes käy sillä hyllyllä jossa litran jugurtit ovat).

Vierailija
5/75 |
24.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään muuten, mutta jos maitoja on kaapissa monta, ei tiedä, mikä on avattu.

Vierailija
6/75 |
24.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytössä ihan sama, kun en juo Valion maitoa. Mutta turha muoviroska on aina kielteinen asia.

Vierailija
7/75 |
24.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastaan. En millään usko, että korkki olisi ympäristön kannalta parempi ja minulla ei ollut mitään valittamista siinä vanhassa avaustavassa.

Vierailija
8/75 |
24.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastaan, epäkäytännöllinen! Ei osteta siksi valion maitoa.

Vierailija
9/75 |
24.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.04.2014 klo 20:44"]Tykkään muuten, mutta jos maitoja on kaapissa monta, ei tiedä, mikä on avattu.

[/quote]

Kyllä sen näkee korkistakin onko avattu. T: se Belgiassa asuva

Vierailija
10/75 |
24.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastaan olen, tosiaan tiellä kierrättämisessä.  En kyllä käytä ko. tuotetta, mutta jos käyttäisin, harmittaisi tosiaan.

Vierailija
11/75 |
24.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

vastaan, juuri tuon muovin vuoksi, turha ja varmasti aika paljon kalliimpi kuin ilman, maidonjuojathan sen maksavat

Vierailija
12/75 |
24.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi syy vain lisää miksi en osta Valion maitoja. Hemmetin hankala ja kivuliaskin toisinaan avata, maito pärskähtää voimalla reiästä jos ei ole varovainen, turhaa muovipaskaa lisättynä kierrätettävään pahviin, mitä järkeä?

No mutta en tosiaan osta Valion maitoa kuin pahimman pakon edessä muutenkin. 

Vierailija
13/75 |
24.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätän nykyään ostamatta Valion maitoa, ja ostan sitä ei-kierrekorkillista paikallisosuusmeijerin maitoa, jonka aikaisemmin jätin ostamtta, koska ppurkkia ei tahdo liimauksiltaan saada auki. Mutta eipä ole korkkia. 

Vierailija
14/75 |
24.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.04.2014 klo 20:47"][quote author="Vierailija" time="24.04.2014 klo 20:44"]Tykkään muuten, mutta jos maitoja on kaapissa monta, ei tiedä, mikä on avattu.

[/quote]

[/quote]

Miten Valion kierrekorkkimaidoista näkee, onko ne avattu?

Vierailija
15/75 |
24.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehdottomasti hyvä juttu :)! Helppo avata/ sulkea, hygienisempi kuin tavallinen systeemi ja mikä kaikista hienointa..avattua tölkkiä voi säilyttää jääkaapissa vaakatasossa eikä kaikkia tölkkejä tarvi survoa siihen oveen :).

Vierailija
16/75 |
24.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

vastaan. asun yksin ja haluan joskus hörppästä purkin suusta, no nyt ei onnistu, rinnuksille menee.

haluan maidon kahviin ilman roiskeita, no nyt hemmetin vaikee varsinkin täydestä sihdata pentä tilkkaa.

Vierailija
17/75 |
24.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.04.2014 klo 20:51"][quote author="Vierailija" time="24.04.2014 klo 20:47"][quote author="Vierailija" time="24.04.2014 klo 20:44"]Tykkään muuten, mutta jos maitoja on kaapissa monta, ei tiedä, mikä on avattu.

[/quote]

[/quote]

Miten Valion kierrekorkkimaidoista näkee, onko ne avattu?

[/quote]

No jos ne korkit on samanlaiset kuin täällä - ja oletan että on koska uuden teknologian keksiminen vain Suomea varten tuskin kannattaa - niin kun katsoo korkkia läheltä, siinä on sellainen kaula jossa on hammastus jolla korkki on kiinni kaulassa. Jos ne hampaat on poikki, on korkki avattu. Ja tunteehan sen myös painosta.

Vierailija
18/75 |
24.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo no jos katson korkkia tarkkaan läheltä tai punnitsen sitä kädessäni, niin varmasti keksin, mikä niistä on avattu. :P Edelleenkin koen ongelmana, ettei useammasta jääkaapissa olevasta purkista näe, mikä niistä on avattu.

Vierailija
19/75 |
24.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastaan. Se vanha avaustapa oli toimiva, korkista tulee vaan turhaa muoviroskaa ja korkki on kierrätyksen kannalta tiellä. Onneksi kaikissa maidoissa ei tuota korkkia ole, saa kaikki valita mieleisensä tölkin siellä kaupassa :)

Vierailija
20/75 |
24.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

korkki on jätettä lisäävä osa ja muutenkin kökkö.

Valiolla on mopo karannut käsistä: juustopakkausten avattavat ja suljettavat kannet eivät pysy kiinni(korkki varmaan auttaisi)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi yhdeksän