Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi ketjuliikkeiden paidat ovat niin lyhyitä? Kuin napapaitoja. Eihän niitä voi käyttää

Vierailija
08.12.2020 |

Onko teillä ketjuliikkeiden paitoja?

Kommentit (46)

Vierailija
21/46 |
08.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten jos sattuu olemaan vielä rintavakin niin paidan pituus lyhenee edestä entisestään! Oi miksi ei voida huomioida niitä rintojakin kankaan määrässä!

Vierailija
22/46 |
08.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko sinulla pitkä selkä?

Itse en ole nimittäin huomannut tuollaista ts. eivät ole minulle liian lyhyitä, minulla jalat pitkät ja selkä kai keskiverto.

Isolla osalla suomalaisista on pitkä selkä (ja lyhyet jalat). Esim mun on aivan mahdoton löytää uimapukua!! Kaikissa uikkareissa kaula-aukko jää pitääkän selä takia niin alas että rinnat näkyy, siis nännitkin.

Pitäisi olla oma mallisto pitkäselkäisille!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/46 |
08.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne on pieniä ja simppeleitä, jotta pienet intialaiset lapsiompelijat osaavat ja ehtivät ommella päivässä tarpeeksi monta tienatakseen sen 50 centin päiväpalkkansa.

Vierailija
24/46 |
08.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sellaiset lyhyet paidat kai tarkoitettu menemään hyvin korkeavyötäröisten housujen kanssa yhteen.

Tämä! Te ootte vaan OUT trendeistä😁

T. Vaatemyyjä

Vierailija
25/46 |
08.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sellaiset lyhyet paidat kai tarkoitettu menemään hyvin korkeavyötäröisten housujen kanssa yhteen.

Tämä, paitsi että kun ne massamuotiliikkeiden korkeavyötäröiset housut ei ole pitkäselkäiselle korkeavyötäröisiä... Pituutta 172cm ja ketjuliikkeiden korkea vyötärö jää jonnekin useamman sentin navan alapuolelle, jota ennen kutsuttiin normaalikorkuiseksi vyötäröksi tai jopa matalaksi. Minusta korkea vyötärö yltää oikeasti vyötärölle, eli navan yläpuolelle, mutta hyväksyn myös napaan asti ylettävän korkeaksi, jos sellaisia päärynäpeffalle sopivia housuja jostain löytää. Ainoastaan suoravartaloisilla ja tikkumaisen hoikilla tai teineillä se vyötärö on tarpeeksi korkealla, mutta jos on yhtään takapuolta, ei yllä lähimainkaan riittävän korkealle, että ne lyhyet napapaidat näyttäisivät edes kohtuullisen asiallisilta.

Vierailija
26/46 |
23.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
27/46 |
23.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Napapaita seksikäs timmin vatsan kanssa 😜

Vierailija
28/46 |
23.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Napapaita seksikäs timmin vatsan kanssa 😜

Mutta aina halpa ja tyylitön.

Vierailija
29/46 |
31.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsoin Citymarketin alen takia Citymarketin sivuja, ja t-paidat olivat ihan tynkiä. Usein malli oli myös teltta.

Vierailija
30/46 |
27.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen hujoppi ja minulla on tosi pitkä selkä. Paitojen löytäminen on ihan mahdotonta, vain urheilukerrastoissa on riittävän pitkiä.

Ostin yli kymmenen vuotta sitten Stokkan silloiselta nuoriso-osastolta kolme pitkää ja kapeaa, joustavaa t-paitaa. Käytän niitä edelleen jatkuvasti esimerkiksi huppareiden alla, koska mistään ei löydy enää vastaavia. Alkavat kyllä olla aika kulahtaneita…

Nykyään t-paidat ovat lyhyitä ja leveitä ja niissä on leveät hihat. Malli ei minusta pue ketään, ei naisia eikä miehiä. Lepattavat hihat myös menevät ärsyttävästi ruttuun villatakin tms. alla.

Vierailija
31/46 |
27.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämän kevään muoti eli korkeavyötäröiset housut, leveät lahjeet ja lyhyt paita. Lyhyt paita on pidempi kun ottaa ison koon, mutta vyötärölihavalle nuo korkeavyötäröiset housut on kauhistus. Koko joka mahtuu matalavyötäröisessä housussa ei enää mahdukaan korkeavyötäröisessä. Ja jos löydätkin vyötäröltä sopivan hyvällä onnella, niin leveät lahkeet tekee persjaljaisesta suomalaisesta pellen.

Pitää siis toivoa, että ei ole tarvetta uusille vaatteille.

Vierailija
32/46 |
27.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuo lyhyet laatikon malliset paidat on kamalia. Muutenkin nuo liian lyhyet paidat on tuttuja. Olen mallia hyvin hoikka tiimalasi, vyötärö on kokoa xxs, mutta rinnat ja lantio xs-s. Mutta nuo xxs-xs on liian lyhyitä, kun en ole ihan lyhyt muuten, vaan 163, en myöskään pitkäselkäinen, vaan ihan sopusuhtainen. Ostan sitten niitä pitkiä paitoja tai toppeja. Korkeavyöräröisiä housuja en käytä, kun niissä jää just vyötärön kohdalle liikaa tilaa. Ja sitten kaikki sanoo, että hyvähän sinun on, kun löydät helposti vaatteita hoikkana. Tai ihmetellään miksi käytän löysiä vaatteita kun olisi hyvä vartalo.

Vierailija
33/46 |
27.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyaikana ei panosteta ollenkaan vaatteen istuvuuteen. Helppo suunnitella ja ommella. Ysärivaatteet olivat ylisuuria ja rumia ja sen jälkeen asia on mennyt vielä kamalammaksi.

Vierailija
34/46 |
27.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyajan muoti on karmivaa. Tyköistuvaa ei päällensä löydä. 

Vierailija
35/46 |
27.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta taas tuntuu että hihat on pirun lyhyitä. Enkä ole mikään pitkäkätinen mielestäni. Niin ja siis ei missään vajaamittaisissa hihoissa. Ennen ei ollut tällaista ongelmaa,en tiedä mistä johtuu

Vierailija
36/46 |
27.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä, paitsi että kun ne massamuotiliikkeiden korkeavyötäröiset housut ei ole pitkäselkäiselle korkeavyötäröisiä... Pituutta 172cm ja ketjuliikkeiden korkea vyötärö jää jonnekin useamman sentin navan alapuolelle, jota ennen kutsuttiin normaalikorkuiseksi vyötäröksi tai jopa matalaksi. Minusta korkea vyötärö yltää oikeasti vyötärölle, eli navan yläpuolelle, mutta hyväksyn myös napaan asti ylettävän korkeaksi, jos sellaisia päärynäpeffalle sopivia housuja jostain löytää. Ainoastaan suoravartaloisilla ja tikkumaisen hoikilla tai teineillä se vyötärö on tarpeeksi korkealla, mutta jos on yhtään takapuolta, ei yllä lähimainkaan riittävän korkealle, että ne lyhyet napapaidat näyttäisivät edes kohtuullisen asiallisilta.

Tämä! Olen vähän lyhyempi mutta selkä on tosi pitkä ja jalat lyhyet. Noissa vyötärö jää pahimpaan mahdolliseen kohtaan, ei voi oikeasti korkeaksi edes sanoa.

Samaa mieltä muiden kanssa myös paidoista, nykyään ne vaan on lyhyitä ja leveitä. Ja jos joskus tekee löydön että huomaa hyvän pituisen paidan niin kaula-aukko on ihan järkyttävän suuri.

Nykyään pysty pitämään kuin huppareita, niistä löytyy pituutta joskin niitäkin on nykyään napaversioina.

Vierailija
37/46 |
27.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Unohdin sanoa (viesti 36) että nykyään ostan paljon paitoja miesten osastolta. Jotkin neuleet ja colleget sekä ribbipaidat käy oikein hyvin pitkäselkäiselle ja väriäkin on mistä valita.

Samaan syssyyn ovat vielä laadukkaampia ja edullisempia.

Vierailija
38/46 |
27.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sopii jos timmi vatsa 👍

Vierailija
39/46 |
27.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen 155 cm pätkä nainen jolla on jalkojen sisämitta 70 cm ja mullakin loppuu paitojen pituus aina kesken. En tajua miten yhtään isommat ihmiset voivat niitä pitää.

Vierailija
40/46 |
27.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

iso maha,siitä se johtuu.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi neljä