IL kolumni: Riittäisivätkö työttömille ja vanhuksille B-luokan terveyspalvelut? Tätä hallitus esittää
Kiitti hallitus taas.. jotenkin te taas selitätte kuinka tämä on Kokoomuksen sekä Juha Sipilän vika.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/cedeb4ce-5dea-45ed-985b-851b7f6d3f96
Kommentit (53)
Vierailija kirjoitti:
Ehdottomasti riittäisi. Kaikilla aikuisilla pitäisi olla pelkästään ö-luokan terveyspalvelut ja jos enemmän haluaa maksaa itse tai hankkii vakuutuksen. Nykyään ei tarvitse ottaa mitään vastuuta, valtaosa sairauksista on kuitenkin itse aiheutettuja.
Mitenköhän esim.syöpä aiheutuu sulle itsestään, tai perinnölliset sairaudet tai vaikka aivohalvaus,selkärankamurtuma...??? Itse aiheutettuja joten kärsikää....
Vierailija kirjoitti:
Mun mielestä vanhuksille voisi tarjota B-luokan terveyspalvelut. He ovat kuitenkin saaneet elää pitkän elämän ja olisi oikeudenmukaista satsata nuorempiin.
He na. tsi!
Mielestäni sinut voi jättää ilman hoitoa. Toivon, että saat parantumattoman syövän. Kivuliaan.
Vierailija kirjoitti:
Katsokaapa kuka on kolumnin kirjoittanut.😉😏
Ei tokikaan ole lainkaan asenteellinen.
Et sitten ajankaan kanssa saanut puserrettua yhtään uskottavaa asia-argumettia tuota vastaan joten on koitettava harhauttaa syyttämällä kirjoittajaa puolueelliseksi? Sinähän et tietty ole "ollenkaan" puolueellinen joten omilla periaatteillasi omakin argumenttisi on täyttä roskaa jota ei tule kenenkään lukea.
Emilia ei ole tippakaan huolissaan Vilppulaisesta eläkeläisesta tai köyhän perheen Veerasta. Emilia saa hyvää palkkaa että lobbaa suuryrityksiä. Emilian huolen aihe on että pörriäiset & co menettävät lupailtuja bisneksiä.
Emilian työnantajan EK:n mukaan tuloerot eivät ole ongelma, joten eihän näitä köyhiä edes pitäisi edes olla.
Toiseksi lääkärikeskukset ovat vuosikausia tehneet helvetin hyvää tulosta joten ehkä voisivat laskea hieman hintoja että Vilppiulan eläkeläisellä olisi varaa pörriäisen lekuriin. Saihan Aavakin mukavat tuet BF.ltä :)
t. ktm , Aalto.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ehdottomasti riittäisi. Kaikilla aikuisilla pitäisi olla pelkästään ö-luokan terveyspalvelut ja jos enemmän haluaa maksaa itse tai hankkii vakuutuksen. Nykyään ei tarvitse ottaa mitään vastuuta, valtaosa sairauksista on kuitenkin itse aiheutettuja.
Mitenköhän esim.syöpä aiheutuu sulle itsestään, tai perinnölliset sairaudet tai vaikka aivohalvaus,selkärankamurtuma...??? Itse aiheutettuja joten kärsikää....
Miten perinnöllinen sairaus on itse aiheutettu? Syöpäkin voi olla perinnöllistä.
Murtuma voi tulla onnettomuudessa, joka ei ole itse aiheutettu.
Jos näin käy, on se tarkoituksellinen holokausti heikommalle ainekselle. Ainakin minä varaan ”omatoimisen lähdön” huonon hetken varalle. Ei kiinnosta kirkua paskaisen terveyskeskuksen vuoteessa sonnat housussa kivusta kirkuen. Kukaan ei anna kipulääkettä, eikä kenelläkään ole aikaa.
Seuraavissa vaaleissa äänestän Sannaa, koska hän on niin pätevä ja tyylikäs.
Johan ne nyt ovat työttömille ja vanhuksille huonommat kuin työssä käyville.
Vierailija kirjoitti:
Emilia ei ole tippakaan huolissaan Vilppulaisesta eläkeläisesta tai köyhän perheen Veerasta. Emilia saa hyvää palkkaa että lobbaa suuryrityksiä. Emilian huolen aihe on että pörriäiset & co menettävät lupailtuja bisneksiä.
Emilian työnantajan EK:n mukaan tuloerot eivät ole ongelma, joten eihän näitä köyhiä edes pitäisi edes olla.
Toiseksi lääkärikeskukset ovat vuosikausia tehneet helvetin hyvää tulosta joten ehkä voisivat laskea hieman hintoja että Vilppiulan eläkeläisellä olisi varaa pörriäisen lekuriin. Saihan Aavakin mukavat tuet BF.ltä :)
t. ktm , Aalto.
Ay-liikkeellä on kuulemma 2,6 miljardin arvoinen omaisuus ja verojahan noi ei maksa. Miljoonatolkulla nää kuitenkin maksaa joka vaaleissa demareille jotka kiitokseksi tästä "ei ollenkaan korruptiivisesta kuviosta" varmistaa että ay-liike saa jatkossakin harrastaa bisneksiään massiivisilla erivapauksilla ja pääsee jopa päättämään yhteiskunnallisista asioista vailla mitään vastuuta päätöksistään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Köyhät aina lopulta kärsivät sosialismista eniten.
Meiltä loppuu hoitajat tuon takia:
https://www.vauva.fi/keskustelu/3970730/laxoberonia-penkkiurheilijalle
https://www.oikeusasiamies.fi/fi/web/lasten-ja-nuorten-sivut/palaute
käytäntö nykyään on liikunnan asemasta iso pullo Laxoperonia, vaikka siinä oleva sorbitoli ym sekoittaa kokonaan lääkitykset ja saa ihmiset hoippumaan juostessaan wessaan - eikä kotipalvelulle kuulu sotkujen siivoaminen! Ihmiselle, joka voi luulla sitä mehuksi ym, viedään jättiannokset (suurin pulloe eikä tarvetta edes ole!) aineita siksi kun KELA ne maksaa, siis SINÄ ja MINÄ!
Vierailija kirjoitti:
Jos näin käy, on se tarkoituksellinen holokausti heikommalle ainekselle. Ainakin minä varaan ”omatoimisen lähdön” huonon hetken varalle. Ei kiinnosta kirkua paskaisen terveyskeskuksen vuoteessa sonnat housussa kivusta kirkuen. Kukaan ei anna kipulääkettä, eikä kenelläkään ole aikaa.
Se sonta tulee tuosta sorbitolista, jos et ole vielä lukenut:
https://www.ncbi.nlm.nih.gov/pmc/articles/PMC6693595/pdf/0650557.pdf
Mutta kukaan ei kysy, miksi Suomi köyhtyy.
Mutta joo, periaattessa totaalikapitalismi on anarkiaa, koska valtaakin täytyy voida ostaa