Antti Holman Kaikki elämästäni - Mitä olette mieltä?
Olen aina tykännyt Antti Holmasta. Nauran ääneen hänen somepostailuilleen ja olen kuunnellut kaikki podcastit, jotka ovat mielestäni todella hyviä.
Nyt luin, tai no loppukirjan selasin, uutta Kaikki elämästäni -kirjaa. Mitä ihmettä? Miten kustantaja on päästänyt tällaista läpi? Näin sekavaa, huonosti kirjoitettua, muka-nokkelaa ja pinnallista höpötystä sisältävää "omaelämäkertaa" ei ikinä olisi julkaistu, jos kirjailijan nimi ei myisi jo valmiiksi ja jotakin ilmeisesti vain oli pakko saada ulos (no siitähän se kirjakin kertoo, kun pakolla väännettiin jotakin.) Mutta siis oikeasti, mä olen lukenut tällaisia tekstiaihioita jossain kansalaisopiston kirjoituspiirin alkeiskurssilla.
Olenko ainoa hämmästynyt ja pettynyt, vai mitä mieltä muut opuksen lukeneet ovat?
Kommentit (29)
Vierailija kirjoitti:
Kuvottava percekuvien julkaisija. Hyi! Lässyttävä pasca. Ja kaikenlisäksi homo. Ei jatkoon.
Parasta kirjallisuuskritiikkiä ikinä.
Kirja ei jättänyt epäselväksi, että Antti Holmaa v...tuttaa edelleen asia jos toinenkin.
Nothing new under the sun.
Vierailija kirjoitti:
Kirja ei jättänyt epäselväksi, että Antti Holmaa v...tuttaa edelleen asia jos toinenkin.
Eikös jossain vaiheessa kaikki oikeamieliset suudelleet maata hänen jalkojensa alla? Antti ei voinut tehdä mitään väärää.
Taisi itsekin vähän väsähtää tuohon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikös jossain vaiheessa kaikki oikeamieliset suudelleet maata hänen jalkojensa alla? Antti ei voinut tehdä mitään väärää.
Taisi itsekin vähän väsähtää tuohon.
"Jeesuksesta seuraava", kirjoitti eräskin kolumnisti.
Vierailija kirjoitti:
Kuvottava percekuvien julkaisija. Hyi! Lässyttävä pasca. Ja kaikenlisäksi homo. Ei jatkoon.
Mulla on ikävä Antin percettä.
Ihan järkyttävä ja sekava kirja. 0/5
Huono kirja. Antti=oksettava paska.
Antti on kyllä mainio sanaseppo, muuntautumiskykyinen hemmo.
radio sodoma areenassa, podcastit ja youtube sande ja suvituuli, äiti somettaa. ”Kyllä on hauskaa”
Sen verran tätäkin heeboa kuitenkin kiinnosti, että avasi ketjun ja kirjoitti vastauksen. Näytti jopa tietävän Holman seksuaalisen suuntautumisen, joten taitaa kuitenkin kiinnostaa hinttapulin elämä.