Joululahjat isälle ja veljelle alle kympillä...?
Nyt kävi niin että kohdalle osui opiskelijan kukkarolle erittäin kallis hammaslääkärilasku (vedin pyörällä nuri), ja joulun lahjabudjetti on kirjaimellisesti 30€... 😔 Äidilleni olen jo valinnut tuon alle 10€ maksavan lahjan, mutta isälle ja veljelle olisi vielä keksittävä jotain. Todennäköisesti ihan pokkarilinjalla mennään, mutta jos on antaa mitään ideoita niin ne ottaisin mielelläni vastaan. 🎄
Kommentit (21)
Onko veli huumori miehiä? https://www.ruohonjuuri.fi/products/dick-johnson-s-pallivaha-50-ml Ostin ton miehelle ja kyllä tykkäs! Soveltuu siis muuhunkin ihonhoitoon :D
Arpa on hyvä lahja. Ässä taitaa maksaa 4e.
Kiitos tähänastisista vinkeistä! 😊
Ap
Pyydät lahjoituksena jämä lankoja kudot kaulahuivit vaikka.
Pullo viiniä, tiikeribalsami, kivat sukat, suihkugeelilahjapakkaus...
Pussi hyvää pienpaahtimokahvia ja/tai laadukas suklaalevy
Jos tykkäävät herkuista niin jotain itsetehtyjä makeisia tai leipomuksia.
Ei mun vanhemmat ainakaan odottaneet multa mitään lahjaa kun tiesivät että rahat on tiukilla opiskelijalla. Turhaa ostaa lahja vain ostamisen vuoksi. Jos vietätte joulua yhdessä, mitä jos veisit herkkukorin tuliaisiksi? Pullo glögiä/viiniä, makeisia ja leivot jotain jouluista.
Onhan niitä miesten kosmetiikkapakkauksia saatavana alle kympillä.
Nuo arvat ovat myös hyvä lahja, nyt oli Ärrällä 3 arpaa/10 e.
Tuokin on hyvä idea, että tekisit itse vaikka jotain leipomuksia.
Tokmannilla näkyi olevan monitoimiveitsiä edullisesti, en tosin muista hintaa, mutta oli alle kympillä.
Täyttääkö kumpikaan ristikoita, joku ristikkolehti voisi olla kivaa ajanvietettä.
Lämpimät termosukat, ellet itse neulo sukkia tai sormikkaat, pipo, kaulaliina, tms.
Riippuu vähän harrastuksistakin, mitä voisi hankkia.
Ota hymyilevä kuva itsestäsi, laitat siihen tekstin: "Rahat meni hampaisiin" ja lähetät sen isälle ja veljelle. :D
Sytkäri tai sellainen sytytin, pitkulainen jonka nimeä en muista.
Suklaata, erikoiskahvia tai jotkut bokserit/sukat?
Suklaalevy ja teepaketti/kahvipaketti (ei jouluaiheisia, niin maistuu myös joulun jälkeen)
Ei mitään tavaraa nurkkiin lojumaan
Kyllähän nyt läheiset tajuaa, että sulla tekee nyt tiukkaa
Tulosta heihin ja sinuun liittyvä kuva vuoden varrelta, liimaa kartongille, koristele ja kirjoita ylös tilanteeseen liittyvä muisto.
Ei isä tarvii kuin halin ja että käyt katsomassa sitä.
Itse en arvostaisi Veikkauksen lahjoja yhtään....
Itse miettisin jotakin käyttötavaraa, sellaista, joka heille varmasti sopii ja hyödyntäisin esim. nettikirppareita (usein ihan uutta tavaraa myynnissä). Tuli vaan mieleen tuosta monitoimiveitsestä: ostin sellaisen viime vuonna 3 eurolla nettikirppikseltä, oli täysin uutta vastaava. En ehkä ostaisi mitään miesten hygieniapakkauksia, jos et varmasti tiedä suosikkimerkkiä. ;) Veli voi olla tarkka asiasta... Miten olisi taatelikakku molemmille, itse tehtyä sinappia tai silliä? (näihin kaikkiin on tosi helpot ohjeet)
Miksi aikuisille pitäisi ostaa lahjoja?