Keski-ikä ei ole ainakaan mulla naisen parasta aikaa
Ei tämä ikä ole mitään hyvää tuonut. Nuorena sentään oli nätti ja vientiä riitti. Enää ei ketään miestä kiinnosta eikä mikään muukaan asia ole kunnossa.
Kommentit (30)
Vierailija kirjoitti:
Mutta kohta saat uudenkarheat tekarit, wuhuu.
Aina pitää ilkeillä.
Ei tietenkään ole vientiä, vaan kypsä ja itsenäinen nainen vie itseään ja ottaa ohjat omiin käsiinsä.
Sä olet narisija luonteeltasi, aina on lasi puoliksi tyhjä.
Hyvää on nimenomaan se, ettei tarvitse välittää hevon paskaakaan muiden mielipiteistä enää. En itsekään ole rikas, vaan opiskelija, joka vaihtoi pienipalkkaiselle alalle, jossa vielä kaikenlisäksi tulen olemaan riippuvainen esimerkiksi asumistuesta, että pärjään.
Ala on kuitenkin henkisesti minua rikastava ja mielenkiintoinen ja siellä on työvoimapulakin. Olenkin oppinut omista arvoistani sen, että rahanahneet ja pinnalliset ihmiset eivät minua kiinnosta, vaan haluan panostaa syvempiin arvoihin. En tarvitse isoa kämppää, en bemareita tai veneitä. Kaipaan vain yhteyttä luontoon, muihin ihmisiin ja lapsiini. Kirjoja, hyviä elokuvia, musiikkia. Pyöräilyä kesäisessä metsässä ja uimista luonnonvesissä. Joskus voin matkustella vähän. Tämä riittää.
Vierailija kirjoitti:
Tottakai, kun nykyään ei ole mitään hyvää. Nuorena oli, pystyi liikkumaan, oli nätti yms
Valvotko sä koko yön ja odotat että klo tulee 7.00, että pääset tass marisemaan jostain?
Vierailija kirjoitti:
Hyvää on nimenomaan se, ettei tarvitse välittää hevon paskaakaan muiden mielipiteistä enää. En itsekään ole rikas, vaan opiskelija, joka vaihtoi pienipalkkaiselle alalle, jossa vielä kaikenlisäksi tulen olemaan riippuvainen esimerkiksi asumistuesta, että pärjään.
Ala on kuitenkin henkisesti minua rikastava ja mielenkiintoinen ja siellä on työvoimapulakin. Olenkin oppinut omista arvoistani sen, että rahanahneet ja pinnalliset ihmiset eivät minua kiinnosta, vaan haluan panostaa syvempiin arvoihin. En tarvitse isoa kämppää, en bemareita tai veneitä. Kaipaan vain yhteyttä luontoon, muihin ihmisiin ja lapsiini. Kirjoja, hyviä elokuvia, musiikkia. Pyöräilyä kesäisessä metsässä ja uimista luonnonvesissä. Joskus voin matkustella vähän. Tämä riittää.
Minä rakastin pyöräilyä vaan en enää siihenkään pysty. ap
Kyllä mullakin vielä antaa odotuttaa itseään, mutta uskon kyllä että ne parhaimmat vuodet on vasta edessä. Omat lapseni on vasta esiteinejä ja vanhempani alkavat olla ikääntyneitä, joten nämä on ehkä niitä pahimpia ruuhkavuosia. Velkaakin on vielä. Työelämässä olen kyllä paikkani vakiinnuttanut ja palkka on hyvä. Itsestäni olen aina hyvää huolta pitänyt, olen terve ja hyväkuntoinen. Nämä on varmaan niitä plussia. Kymmenen vuotta eteenpäin niin lapset on maailmalla ja velat maksettu. Onhan se jo paperilla aika erilainen elämänvaihe kuin nyt ja joo, kyllä mä sitä odotan!
Vierailija kirjoitti:
Valvotko sä koko yön ja odotat että klo tulee 7.00, että pääset tass marisemaan jostain?
En vaan herään kuuden jälkeen, että saan keittää miehelle kahvit ja tehdä eväät.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tottakai, kun nykyään ei ole mitään hyvää. Nuorena oli, pystyi liikkumaan, oli nätti yms
Ihanan ulkonäkökeskeistä! 😍
Nuori ja nätti kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä mä haluaisin olla terveempi ja pystyä liikkumaan kuin nuorena. ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kai laiskuus, ylipaino ja liikkumattomuus ole vienyt kykyä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kai laiskuus, ylipaino ja liikkumattomuus ole vienyt kykyä?
Sairaudet sen on vieneet. ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Iän tuomat rasitteet ei varmaan ole mikään yllätys?
Hyväksy itsesi sellaisena kun olet ja ala elämään omaa elämääsi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Iän tuomat rasitteet ei varmaan ole mikään yllätys?
Hyväksy itsesi sellaisena kun olet ja ala elämään omaa elämääsi.
Kyllä ne mulle on. En olisi uskonut, että tulee aika, etten pysty esim pyöräilemään. Nuorena pyöräilin n 20km päivässä vähintään ja rakastin sitä.
Miksi et ole naimisissa jos vientiä kerran riitti? Etkö osannut valita hyvää miestä?
Vierailija kirjoitti:
Miksi et ole naimisissa jos vientiä kerran riitti? Etkö osannut valita hyvää miestä?
Olen mä naimisissa.
Sinun ongelma on laiskuus ja krooninen valittaminen. Tuskin olit nuorenakaan kovin nätti, olit vain nuori. Sellainen nyt kelpaa kelle vaan.
Eikö tuo asia tullut jo selväksi edellisessä ketjussa. Se että sinulla keski-ikä on pelkkää paskaa. Suurin osa sinun paskasta on ihan omia valintoja, ja asenne kysymys. Joillakin menee hyvin ja joillakin taas huonommin. Menneitä ei voi muuttaa ja nuoruutta ei saa takaisi. Ainut mihin voit vaikuttaa niin tulevaan. Minä erosin miehestäni kun rakkaus loppui, laihduin siinä hätäkässä n. 10 kg ja sitten myöhemmin vielä 15 kg lisää. Osa sairauksistanikin parani, esim. diabetes ja nivelet voi paremmin kun ei ole ylimääräistä massaa. Löysin uuden suhteen ja sain itsetuntoni takaisin, mutta....itse tein nuo asiat, ei niitä kukaan minun puolesta tehnyt. Ei se valittaminen auta yhtään eikä mitään. Nyt, 55+ ikäisenä naisena, elämäni on mallillaan ja kaikki hyvin...tällähetkellä.
Mutta kohta saat uudenkarheat tekarit, wuhuu.