Millainen olisi mies josta kiinostuisit sinkkunaisena?
Ulkoiset ominaisuudet, ikähaarukka, jokin tärkeä mielenkiinnon kohde?
mainitse oma ikäsi ainakin suunilleen :)
Kommentit (246)
Vierailija kirjoitti:
Miksihän pitää olla työelämässä aktiivinen ja kunnianhimoinen? Mitä se tuo parisuhteeseen, paitsi rasitteita, kun miestä ei kotona juuri näy uran edistämisen takia.
En ole painottanut aktiivisuutta ja kunnianhimoisuutta mutta itse kyllä halusin miehen, jolle työ on tärkeää ja joka nauttii siitä, että pääsee kehittämään työtään ja kehittymään itse. Ihan sen takia, että itselleni työ ja urallani eteneminen on tärkeää ja koska työ lähes noin puolet hereilläoloajasta niin onhan se sen verran iso juttu, että siihen liittyvät asiat haluaa voida jakaa kumppaninsa kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksihän pitää olla työelämässä aktiivinen ja kunnianhimoinen? Mitä se tuo parisuhteeseen, paitsi rasitteita, kun miestä ei kotona juuri näy uran edistämisen takia.
Se tuo parisuhteeseen väljemmän asumisen, laadukkaammalla asuinalueella ja jälkeläisille paremmat mahdollisuudet pärjätä elämässä (kehittävämpi ystäväpiiri, kallimmat harrastukset, paremmat koulut jne.).
Jollain lailla tuntuu, että hyvinvointivaltiossa vieraannutaan aika paljon todellisuudesta, koska tämän tyyppiset asiat eivät ole itsestäänselviä. Jos miehellä ei ole minkäänlaista ammattia ja työtä eikä edes kiinnostusta hankkia sellaista, niin on aivan selvää, ettei hän herätä muidenkaan ominaisuuksiensa puolesta kiinnostusta vastakkaisessa sukupuolessa jo ihan hengissäselviämisen näkökulmasta. Kitkuttelu toimeentulon rajamailla sopii vain hyvin harvoille ja lapsille se on haitallista.
Älykäs, hauska ja luotettava. Kriittiseen ajattelukykyyn ja itsereflektioon kykenevä ja valveutunut. Sellainen, että sen kanssa voi keskustella politiikasta parhaisiin vanukasmerkkeihin. Itsenäinen, mutta sellainen, että mieluusti viettää aikaa kanssani eikä ravaa joka ilta harrastuksissa. Hassuttelija, ei turhan jäykkä. Persoonallinen. Ehdottoman rehellinen. Arvostaa omaa perhettään ja perhe-elämä on tärkeää. Voimakastahtoinen tyyppi. Minä itse en niin syty liikaa myötäilijöistä, koska olen aika omapäinen ja omien latujeni kulkija. Semmoinen, että tiedän että toinen pärjää ilman muakin eli ei ole liian riippuvainen minusta.
224 lisään vielä, että ulkonäkö ei ole niin tärkeä kriteeri, mutta mieluusti 180-190cm (olen itse 180cm) pitkä, ei sohvaperuna vaan näkee, että on joskus urheillut. Ei partaa ja selkeät kasvonpiirteet, isot silmät ja kaunis hymy. Suht miehekäs. Ikä 27-35. Itse olen 30 ja avoliitossa.
Vierailija kirjoitti:
224 lisään vielä, että ulkonäkö ei ole niin tärkeä kriteeri, mutta mieluusti 180-190cm (olen itse 180cm) pitkä, ei sohvaperuna vaan näkee, että on joskus urheillut. Ei partaa ja selkeät kasvonpiirteet, isot silmät ja kaunis hymy. Suht miehekäs. Ikä 27-35. Itse olen 30 ja avoliitossa.
Mä vastasin tähän ketjuun kans ja olen varattu, eikös ketjun otsikko etsinyt vastauksia nimenomaan varatuilta. "Jos olisit sinkku".
Miehekäs ja omaan silmään hyvän näköinen. Sopivan särmä. Ei missään nimessä naisellinen. Pitkä. Huumorintajuinen, kätevä, itsevarma (ei itsetakas), kohtelias, hyväkäytöksinen, hyvät sosiaaliset taidot, rehellinen, luotettava, pitää lapsista ja mielellään myös eläimistä, pitää matkustelusta, suunnilleen sama arvomaailma kuin itselläni, ikä 35-55v. Oma ikäni on 50v.
Semmonen kuin puolustusministeri Antti Kaikkonen. Mutta ei ihan niin julkinen ja vastuullinen työ.
No mullehan siis sinkkunaisena kelpaisi sellainen Nikolaj Coster-Waldaun näköinen ja oloinen mies. Harmi kun juuri hänennäköisensä mies on naimisissa ja perheellinen, eikä ilmeisesti edes pettämiseen taipuvainen, joten sinkuille osoitettuihin kysymyksiin vastailu jatkunee ad nauseam.
En koskaan tyydy, vaan hyväksyn ainoastaan unelmieni toteutumisen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se tuo parisuhteeseen väljemmän asumisen, laadukkaammalla asuinalueella ja jälkeläisille paremmat mahdollisuudet pärjätä elämässä (kehittävämpi ystäväpiiri, kallimmat harrastukset, paremmat koulut jne.).
Jollain lailla tuntuu, että hyvinvointivaltiossa vieraannutaan aika paljon todellisuudesta, koska tämän tyyppiset asiat eivät ole itsestäänselviä. Jos miehellä ei ole minkäänlaista ammattia ja työtä eikä edes kiinnostusta hankkia sellaista, niin on aivan selvää, ettei hän herätä muidenkaan ominaisuuksiensa puolesta kiinnostusta vastakkaisessa sukupuolessa jo ihan hengissäselviämisen näkökulmasta. Kitkuttelu toimeentulon rajamailla sopii vain hyvin harvoille ja lapsille se on haitallista.
Entäpä mies, joka tekee työnsä, saa kunnollisen palkan ja tulee kotiin ajallaan viettääkseen laatuaikaa rakstamansa perheen kanssa? Vaikkei työ olisikaan hänen intohimonsa, jossa haluaa edetä (joka monasti voi edellyttää uhrauksia kuten stressi, työajan ulkopuoliset työsoitot ja ylipitkät työpäivät).
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä vastasin tähän ketjuun kans ja olen varattu, eikös ketjun otsikko etsinyt vastauksia nimenomaan varatuilta. "Jos olisit sinkku".
Kannattaa ehkä lukea otsikko uudelleen ja yrittää sisäistää :'D
Olen reilu 40-vuotias, 170cm, 80kg, liikun ulkona, käyn salilla, metsästän, rakastan eläimiä (paitsi käärmeitä), soitan, valokuvaan, laitan ruokaa, siivoan, käyn suihkussa joka päivä vähintään kerran ja vaihdan myös paidan+sukat+kalsarit. Kuulun 5% parhaiten tienaavien joukkoon Suomessa, olen sosiaalinen, mutta osaan olla yksinkin. Osaan rakentaa talon (en sähkö- tai putkihommia). Olen huumorintajuinen ja verbaalisesti lahjakas. Olen empaattinen, mutta jämäkkä. Yleensä kaikki pitävät minusta. Tukka on lyhyt, koska hiukset lähtee, kiitos papan perinnön. Olen tekniikka- ja autofriikki. Olen seksuaalisesti aktiivinen ja tunnustettu taitavaksi. Minulla ei ole lapsia, mutta olen onnellisesti naimissa.
Ai niin. En juurikaan juo, mutta en ole absolutisti. En myöskään polta, paitsi kerran kaksi vuodessa ison sikarin. Luen kaikkea laidasta laitaan ja olen todella utelias oppimaan kaikkea uutta.
Vierailija kirjoitti:
Itsenäinen ja riittävän itsevarma, joka antaa minunkin olla itsenäinen, muttei on omatoiminen eikä tarraudu kuin iilimato, tai ole sovinistina. ÄO riittävän korkea, jaksaa kiinnostua vähän kaikesta kuten minäkin, omaa riittävän samanlaisen huumorintajun ja maailmankuvan, on riittävän kaheli ymmärtääkseen minua ja riittävän tasapainoinen kestääkseen minua. Siinäpä se, aika pitkälti ollut aina.
Et vaikuta kovin tasapainoiselta ihmiseltä. Jotenkin ristiriitainen vaikutelma jäi. Eli haluat älykkään ja tasapainoisen koska et ilmeisesti itse niitä edusta?
Kelpaako kirjoitti:
Olen reilu 40-vuotias, 170cm, 80kg, liikun ulkona, käyn salilla, metsästän, rakastan eläimiä (paitsi käärmeitä), soitan, valokuvaan, laitan ruokaa, siivoan, käyn suihkussa joka päivä vähintään kerran ja vaihdan myös paidan+sukat+kalsarit. Kuulun 5% parhaiten tienaavien joukkoon Suomessa, olen sosiaalinen, mutta osaan olla yksinkin. Osaan rakentaa talon (en sähkö- tai putkihommia). Olen huumorintajuinen ja verbaalisesti lahjakas. Olen empaattinen, mutta jämäkkä. Yleensä kaikki pitävät minusta. Tukka on lyhyt, koska hiukset lähtee, kiitos papan perinnön. Olen tekniikka- ja autofriikki. Olen seksuaalisesti aktiivinen ja tunnustettu taitavaksi. Minulla ei ole lapsia, mutta olen onnellisesti naimissa.
Reps. Kiitos nauruista. :) Olet söpö.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Entäpä mies, joka tekee työnsä, saa kunnollisen palkan ja tulee kotiin ajallaan viettääkseen laatuaikaa rakstamansa perheen kanssa? Vaikkei työ olisikaan hänen intohimonsa, jossa haluaa edetä (joka monasti voi edellyttää uhrauksia kuten stressi, työajan ulkopuoliset työsoitot ja ylipitkät työpäivät).
No sehän on aivan eri asia kuin kommentissa mainittu tilanne, kun on haluja tehdä töitä ja vielä työpaikkakin. Suurin osa töistä ja työläisistä ei ole isopalkkaisia eikä edes haluaisi edetä urallaan eli tuo on se tavallisin tilanne niin naisilla kuin miehilläkin.
Jos palkka on niin pieni, ettei riitä elättämään perhettä, niin silloin yhteiskunnan on tultava apuun. Sitä en oikein ymmärrä, että on hyväksytty tilanne, missä iso määrä nuoria ihmisiä elää yhteiskunnan tuilla ja syrjäytyy sen takia kaikesta. Kukaan ajattele tulevansa isona elämäntapatyöttömäksi eli en halua syyllistää heitä, mutta se on täysin ymmärrettävää, että heidän on vaikea löytää parisuhdetta ja perustaa perhettä.
Normaali, tavallinen suomalainen mies. Omillaan toimeentuleva ja jos on lapsia, niin mielellään jo omillaan asuvia. Koirista pitävä, omaa ei tarvitse toki olla. Alkoholia voi käyttää harkitusti ja satunnaiseti, kaikki muut päihteet ehdoton ei. Ulkonäkövaatimuksia ei ole, koska en itsekään ole mikään kedon kaunein kukkanen.
Plussaa on, mikäli pitää kävelystä, lukemisesta, museoissa luuhaamisesta ja teatterista. Introverttiyskin on plussaa.
ikä 50+ mielellään, itse olen 50
Vierailija kirjoitti:
Semmonen kuin puolustusministeri Antti Kaikkonen. Mutta ei ihan niin julkinen ja vastuullinen työ.
Antti on kyllä suomalaisen ikäisensä perusmiehen prototyyppi tai ehkä poliitikkona hiukan sukkelasanaisempi.
Vierailija kirjoitti:
Pitkä, raamikas, hyvätuloinen. Hiukset päässä ja hampaat suussa. Kasvojen ”kuvauksellisuudella” ei väliä kunhan mies on vartaloltaan luonnostaan roteva ja lihaksikas. Pitkistä jaloista ja hyvästä perseestä iso plussa.
Miehen tulee pitää eläimistä sekä omata hyvä seksuaalinen itseluottamus. Mies ei missään tapauksessa saa olla ujo tai pelokas.
Keskimääräistä älykkäämpi pitää ehdottomasti olla (voisin itse kuulua Mensaan). Älykkyysvaatimus on ainoa kriteeri, josta olen pitkin hampain valmis tinkimään ihan vain siksi, että muuten verkkoon ei jää ketään.
N 42
Voi jonkun verkkoon jäädä tällaisia saaliita, mut ei sun verkkoon... sori ;)