Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mihin asioihin sinulla ennen oli varaa mutta nyt ei?

Vierailija
24.04.2014 |

Kymmenisen vuotta sitten joka kuukausi jäi rahaa säästöön, nyt ei. Ennen raaski käydä kampaajalla usein, nyt ei.

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
24.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.04.2014 klo 08:30"]

Mä olin ennen lapsia opiskelija joten järkytyin siitä miten paljon oikeasti saa tukia yhteiskunnalta kun on lapsi.

Esim. Sossusta minut naurettiin ulos opiskelijana, nyt kun on pari lasta sitä rahaa tulee meille sieltä ihan tolkuttomat määrät.

Köyhän lapsuuden jälkeen ja varsinkin nuoruuden jälkeen pitää ylellisyytenä jos on varaa ostaa leikkelettä leivän päälle, käydä 1-2 krt vuodessa kampaajalla ja tankata auto kerran kuussa.

[/quote]

Köyhä sä oot edelleenkin jos sossussa käyt yhteiskunnalta pummaamassa, ei oo vissiin mikään muuttunut lapsuudesta.

Vierailija
22/24 |
24.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

10 vuotta sitten ostin  esikoisen kurahousut kirpparilta. Laatu oli riittävä. Kirpparille päätyi ja päätyy edelleenkin vain sellaista tavaraa, joka on edellisen käyttäjän toimesta kestäväksi testattua.

Nyt olen ostanut kuopuksen kurahousut kaupasta. Kaupasta ostetuissa reiman kurahousuista irtoaa heijastavat liimapinnat. Vaikka ostin samaan aikaan kahdet kurahousut (päiväkotiin ja kotiin) ja vain yksi lapsi niitä käyttänyt.

Nykyään on varaa ostaa vaatetta tarvittaessa kaupasta . Vaan vaatteen laatu on kymmenessä vuodessa heikentynyt.

M

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
24.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tupakkiin oli aina rahaa kun poltin. Nyt ei kyllä enää olisi, onneksi olen lopettanut.

Vierailija
24/24 |
24.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Matkusteluun ei ole varaa. Äkkilähdot kuulostaa halvoilta, mutta kun se sama maksu menee lapsistakin niin 4* äkkilähdön hinta onkin jo liikaa.

Itseen ei ole varaa: kuljen vanhoissa kengissä ja takissa ja hiusten mallin pidän pitkänä, koska sitä ei tarvitse jatkuvasti olla leikkaamassa vaan kerta-pari vuodessa riittää. En edes muista, milloin olen viimeksi käynyt hierojalla, ennen lapsia varasin ajan heti kun vähänkin hartiat jumitti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän kahdeksan