Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies miettii; nolottaako naisia toisten naisten tunteet?

Vierailija
24.04.2014 |

Tarkoitan nyt siis sellaista myötähäpeän tunnetta, joka voi tulla vaikka rakastuneen naisen muminoista poikaystävälle livenä tai puhelimeen tai vaikka jostakin tunteellisesta karaoke-esityksestä ei-välttämättä-niin-hyvällä äänellä. 

Itseäni ainakin miehenä aina vähän puistattaa miesten tunteilu, vaikka siihen tottuu ja sen onnistuu rationalisoimaan aika nopeasti. Ehkä se on osittain sitä että se muistuttaa siitä miten nololta tai tyhmältä voisi itse näyttää samassa tilanteessa ja osittain siinä on myös sellaista ällötystä sitä kohtaan, että rakkaus on kuitenkin tavallaan aika itsekäs homma ja toisaalta esim.lauluissa kuitenkin heittäydytään haavoittuvaiseksi ja esitetään ikään kuin hyvää ja suurenmoista ihmistä "...ettei sulla ois kylmä enää milloinkaan" jne. 

Naisten sentimentaalisuus ei inhota samalla tavalla mutta en tiedä onko tarkoituskaan; ei siihen tietenkään voi samaistua samalla tavalla koska nainen on mies ja mies on mies (ja miettii).

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
24.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä dramaqueenit ottaa pattiin tavattomasti.

Vierailija
2/3 |
24.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäpä ne toisten sanomiset minulle kuuluvat. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
24.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo kyllä, ei mitään väliä kumpaa sukupuolta, en halua osallistua kovin intiimisti toisten rakkauselämään, esim. julkisilla paikoilla "muhinointi" on todella ällöttävää. Mun mies kyllä antaa pusun kun vaikka toinen lähtee junalla jonnekin pidemmälle, ja toinen on saattelemassa, mutta siinä se raja kyllä sitten meneekin, ainakin meillä pohjalaisilla.

Ja mitä tule karaokelauluun huonosti, sillä ei ole mitään väliä minkälaiset sanat laulussa on, huono on huono.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi yksi