MOT menossa nyt ylellä rokotevastaisuudesta.
Kommentit (111)
Suurin osa ihmisistä on kaikkeen suostuvia lampaita, siksi mm. tuleva NWO:kin toteutuu helposti.
Kyllä toi hihhulimaisesti käyttäytynyt porukka kansalaistorilla vaikuttivat uskonnon lampailta. Käsi ylhäällä kuten jossain seurakunnan hurmoskokouksessa. Tuli ihan jenkkilän etelävaltiot mieleen...
Enpä itse ainakaan korona-rokotetta ole ensimmäisenä ottamassa. Enkä flunssapiikkiäkään.
Vierailija kirjoitti:
Suurin osa ihmisistä on kaikkeen suostuvia lampaita, siksi mm. tuleva NWO:kin toteutuu helposti.
Muistitko ottaa psykoosilääkkeet?
Tuon ääliölauman ÄO on pienempi kuin Miedon kengän numero.
Hihhulit jättää rokotuksen ottamatta, kun hopeavedellähän se korona lähtee.
Kyllä osaa olla tyhmiä ihmisiä. Ehkä noille pitäisi olla apinalla testattuja rokotteita, jos aivot jääneet sille tasolle.
Ihmiset ottamassa rokotteen tautiin johon kuo llut vähemmän kuin kausi-influenssaan? Ketkäköhän ne niitä hörhöjä on?
Vierailija kirjoitti:
Hihhulit jättää rokotuksen ottamatta, kun hopeavedellähän se korona lähtee.
Ei tarvitse kuin keksiä villihuhu sormustinkukan kyvystä estää koronatartunta. Niin se leviää ympäri maailmaan noidan hullujen mukana.
No niin, te reagoitte juuri niin kuin ohjelman tekijät halusivatkin.
Vierailija kirjoitti:
Enpä itse ainakaan korona-rokotetta ole ensimmäisenä ottamassa. Enkä flunssapiikkiäkään.
Vastustatko myös lapsille annettavia rokotuksia? Tuossahan oli liikkeellä sellaisiakin henkilöitä.
Vierailija kirjoitti:
Miten olisi pitänyt reagoida kun rokottessa on muka nanorobotteja?
Vierailija kirjoitti:
Inhottava media kun näyttää tv:ssä mitä rokotehörhöt ajattelee :(
Sitten lopuksi kaikki halailemaan toisiaan lennonin imaginen tahtiin.
Rokotevastaisten mielenosoituksessa näköjään persujen lisäksi mm. Hyvinvointivalmentaja Kirsi Salo, joogaopettaja Kylli Kukk ja maailmanlopun saarnaaja Samuli Perälä. Kyllä nyt on asiantuntevaa porukkaa, hehehehe.
Siis miksi koronarokotteeseen laitettaisiin jotain seurantalaitteita, kun ihmisiä voidaan jo seurata ihan kännyköiden avulla? Tsiisus mitä juttuja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vastustatko myös lapsille annettavia rokotuksia? Tuossahan oli liikkeellä sellaisiakin henkilöitä.
Riippuu varmaan siitä rokotteesta, ja minä sain kyllä silloin aikoinaan ainakin ihan itse päättää otanko sen sikarokotteen.
-eri
Miksi pitää vastustaa korona rokotetta? Annan mielelläni muiden ottaa ja jätän itse ottamatta. Ottakaa ihmiset ottakaa, ottakaa korona rokote, ottakaa siinä ei ole mitään vaaraa eikä vaarallista se on oikein hyvä ja turvallinen. Kannattaa ottaa niin ei tule koronaa.
Ja ajatelkaa, nuo ihmiset saa äänestää. huoh.