Eikö jumala suo minulle lasta
Olen 3 vuoden sisällä ollut kahden miehen kanssa nytkin parhaillaan tämän nykyisen kanssa ja en ole kertaakaan raskautunut tuona aikana! Paitsi epäilen että on tullut keskenmeno pari vuotta sitten, muttei siitäkään ole takuuta. Onko mitään muita keinoja kui keinohedelmöitys? Surettaa tämä elämä
Kommentit (24)
Voiko olla mahdollista että ovu on vähän ennen kuukautisia eikä kierron puolessa välissä??
En ole uskovainen, mutta ehkäpä se Jumala haluaa viestiä sulle, että toppuuta vähän -kyllä sinunkin aikasi tulee? Lapsia ei tehdä vaan saadaan, ja olísi suotavaa tehdä niitä rakkaudesta mieheen, ja varmaan elämäntilanteeseen. Hoida eka omat asiat, esimerkiksi ne psyykkiset ongelmat kuntoon, ja tutustu kunnolla mieheen, jota suunnittelet lapsiesi isäksi. Sanoit, että olet kolmen vuoden sisällä yrittänyt jo kahden miehen kanssa lasta ja lisäksi vielä nykyisesi (jos oikein käsitin). Siitä kyllä saa aika vahvasti sellaisen kuvan, että yrität raskautua kenen kanssa tahansa, etkä niin sanotusti rakkaudesta ja pitkäaikaisen suhteen hedelmänä. Voin tietysti olla väärässä, ja olla käsittänyt kertomasi väärin, mutta sellaisen vaikutelman kirjoituksistasi saa. Jos Jumala on olemassa, ja hänellä on jotain osaa ja arpaa sinun lapsettomuuteesi (näin tuskin on), niin eikö kannattaisi ottaa se viestinä, että ehkä nyt ei ole sopiva aika -aikaa on vielä tulevaisuudessakin?
No hurja tahti sulla on perhesuunnittelussa, jos 3 vuoden sisään yrität jo 3.miehen kanssa raskautta? Call me oldfashion but...
Mutta sitten kun tämän nykyisen miehen kanssa yritystä tulisi putkeen vuosi, niin voitte mennä jo lapsettomuustutkimuksiin, tietääkseni sillä ei ole vaikutusta että sinä ole jo yrittänyt aiemmin muiden kanssa, vaan teidän pitäisi pariskuntana olla yrittänyt se vuosi, jotta niihin pääsee. Korjatkaa joku jos olen väärässä.
Sen voit toki myös tehdä, että tikuttelet ovulaatiota, käyt gynellä perustarkastuksissa jne. Mutta kyllä mä ensisijaisesti suosittelisin vaan rauhoittaan tota tahtia, ja hyväksymään sen että lapselle ei ole mitään kiirettä ellet ole tyyliin yli 35 -vuotias. Kauan olette olleet yhdessä tän nykyisen miehen kanssa?
[quote author="Vierailija" time="24.04.2014 klo 00:06"]
Tyhmää pilkata toisen uskoa.
[/quote]
Typeriä ja vahingollisia uskomuksia nimenomaan saa ja pitää pilkata. Eivät ne muuten katoa.