Kamalaa kun vaan nukuttaa, paleltaa ja väsyttää joka päivä, joka hetki. Inhoan tätä vuodenaikaa!
Syön kyllä D-vitamiinia ja ulkoilen, mutta silti ihan halvaannuttava väsymys painaa ja ei jaksaisi tehdä mitään muuta kuin maata sängyssä ja nukkua. Töissä on pakko käydä, koira on pakko ulkoiluttaa ja tuntuu ihan ylivoimaiselta. Kai se vaan on tämä pimeä vuodenaika. Miten tästä muut selviää ja mistä ihmeestä saa energiaa? On kokeiltu vitamiinit, appelsiinit, liikunnat ja kaikki.
Kommentit (20)
Vierailija kirjoitti:
Sama, en tiedä neuvoa kuin nukkua ja syödä
Tuntuu että mitä enemmän syön ja nukun, sitä enemmän vaan nukuttaa lisää.
Sama homma, en muista ennen samanlaista syksyä
Mun pitää herätä neljältä aamuisin ja töissä 6-14.. Aina alkaa iltapäivästä väsyttään ja nuokun sohvalla, tulee aina myös kylmä.. Ei auta tapella unta vastaan kun se tulee aina iltapäivällä, pakko ottaa torkut.. Tämänkin jälkeen aivan koomassa loppuilta ja sitten nukkumaan ja sama homma TAAS alusta.. :(
Sama täällä.
Tämän jatkuvan palelemisen takia vihaan syksyä ja talvea. Tulen oikeasti kiukkuiseksi kuin ampiainen, koska vituttaa kun aina on kylmä. Ihan sama miten paljon on vaatteita päällä, mulla on silti kylmä. Nyttenkin palstailen kahden peiton alla (plus normi vaatekerrasto), eikä ole edes liian lämmin.
En minäkään pidä joulukuusta enkä tammikuusta. Helmikuussa alkaa jo vähän piristyä.
Kylmä on ja vetoista sisällä ja yöllä happi loppuu ja hikoiluttaa. Meillä on ilmanvaihdossa kai jotakin vikaa.
Vierailija kirjoitti:
Sama täällä.
Tämän jatkuvan palelemisen takia vihaan syksyä ja talvea. Tulen oikeasti kiukkuiseksi kuin ampiainen, koska vituttaa kun aina on kylmä. Ihan sama miten paljon on vaatteita päällä, mulla on silti kylmä. Nyttenkin palstailen kahden peiton alla (plus normi vaatekerrasto), eikä ole edes liian lämmin.
Ei ihme että ulkona tuntuu kylmältä jo nollakeleillä jos sisällä hauduttaa itseään peittovuoren alla päivät pitkät. Epäilemättä untsikkakin kaivettiin esiin jo kun ulkolämpötilat painuivat alle 10 asteen.
YLE dokumentit talvisota jatkosota kyllä herättää kuolleetkin. Mitähän niillä on mielessä nykyään . Ootteko hereillä . Onko välineitä ,kotivaraa... Ensi talvena on taas pimeää ja kylmää että sen takia enemmistö asuu talvet aurinkoisissa maissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sama täällä.
Ei ihme että ulkona tuntuu kylmältä jo nollakeleillä jos sisällä hauduttaa itseään peittovuoren alla päivät pitkät. Epäilemättä untsikkakin kaivettiin esiin jo kun ulkolämpötilat painuivat alle 10 asteen.
Kun oiskin vaan se ulkolämpötila, joka tuntuu kylmältä. Vaan kun mulla on kylmä 24/7, niin sisällä kuin ulkonakin! Ja sisällä on ihan normaali huonelämpötila. Ei auta, paleltaa ihan joka hemmetin hetki. Voin kertoa, että alkaa pikkuisen kiristämään hermoa.
Ilmastointi vika,sammuta se yöksi . Jos ei sammu laita sähkö poikki pääkatkaisijasta niin ilmastointi ei toimi .
Mulla tulee heti energiaa ja pirteä olo kun on lunta. Sitä vaan ei nyt näytä tulevan millään ja kun tulee niin sulaa heti pois. Mikään ei ole niin masentavaa kuin pimeä ja kurainen páska sää. Haluaisin niin muuttaa pois koko Suomesta -_-
Mä en ole edes töissä (opiskelen) ja on silti ihan vetämätön olo. Mutta ei tää montaa viikkoo kestä, joka vuosi sama homma :)
Vierailija kirjoitti:
Mä en ole edes töissä (opiskelen) ja on silti ihan vetämätön olo. Mutta ei tää montaa viikkoo kestä, joka vuosi sama homma :)
Se onkin pahinta jos joutuu opiskelemaan tässä kauheassa voimattomuuden ja aivosumun tuntessa. Ei tulisi yhtään mitään.
Kelan pitäisi kustantaa jotain piristävää lääkettä kaikille suomalaisille marraskuusta helmikuuhun. Vaikka amfetamiinia.
Alhainen rauta aiheuttaa joskus sen että on viluinen.
Vierailija kirjoitti:
Kelan pitäisi kustantaa jotain piristävää lääkettä kaikille suomalaisille marraskuusta helmikuuhun. Vaikka amfetamiinia.
Kyllä, ja hallusinogeenejä!
Kokeilin tänään jopa juoda energiajuomaa, jos olisi pysynyt töiden jälkeen hereillä. Ei auttanut, vaan heti oli pakko päästä sänkyyn ja taju pois 5 minuutin päästä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sama täällä.
Kun oiskin vaan se ulkolämpötila, joka tuntuu kylmältä. Vaan kun mulla on kylmä 24/7, niin sisällä kuin ulkonakin! Ja sisällä on ihan normaali huonelämpötila. Ei auta, paleltaa ihan joka hemmetin hetki. Voin kertoa, että alkaa pikkuisen kiristämään hermoa.
Tarkistuta kilppariarvot.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sama täällä.
Tarkistuta kilppariarvot.
En ole ton viestin kirjoittaja, mutta itselläni vasta katsottiin kilpparit, raudat ja kaikki eikä missään ollut vikaa. Ja silti vaan paleltaa koko ajan tähän vuodenaikaan.
Sama, en tiedä neuvoa kuin nukkua ja syödä