Mies haluaa mökille jouluaatoksi plus 2 päivää, minä en
Kommentit (14)
Mies menee ja sinä jäät kotiin. Tai sitten tänä jouluna toisen toiveiden mukaan ja vuoden päästä toinen saa päättää.
Vierailija kirjoitti:
Mies lähtee mökille, sinä et.
Meillä on lapsikin eli kumman kanssa hän sitten olisi?
Mun miestä ei nappaa mökkeily. Minä taas kovasti haluaisin. Vaihdetaanko ap?
Laittakaa se kakara puoliksi ja heittäkää arpaa, toinen saa vasemman ja toinen oikean puoliskon.
T. Salomon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meillä on lapsikin eli kumman kanssa hän sitten olisi?
Ettekö oikeasti saa tällaista asiaa päätettyä ihan oman perheen kesken? Ei mammojen valtuutusta ihan joka juttuun tarvita.
Vietätte joulun mökillä, mies jää sinne ja sinä+lapsi palaatte kotiin? Tai vastaava kompromissi.
Jos lapsi voi itse sanoa mielipiteensä, antakaa olla kotona tai mökillä. Jos taas ei niin arpokaa, kumman kanssa on.
Vierailija kirjoitti:
Jos lapsi voi itse sanoa mielipiteensä, antakaa olla kotona tai mökillä. Jos taas ei niin arpokaa, kumman kanssa on.
Mä luulen että menee äänestykseen ja häviän 2-1.
Vierailija kirjoitti:
Mies on perheen pää ja päättää näistä asioista. Naiset tiskailee, laittaa ruokaa ja passailee. Välillä raottaa aina piparia miekkoselle.
Juuri näin. Etenkin pipari kuuluu jouluun.
Juot vähemmän ei tarvii juosta. Tai hankit mökin nurkkaan biopöntön. Kerran päivässä tyhjennät sen sitten.
Olette pari päivää mökillä ja muuten kotona.
Luomakunnan kruunu kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mies on perheen pää ja päättää näistä asioista. Naiset tiskailee, laittaa ruokaa ja passailee. Välillä raottaa aina piparia miekkoselle.
Juuri näin. Etenkin pipari kuuluu jouluun.
Jouluna tulee paljon siivottavaa ja tiskiä. Nainen on kuin luotu näihin hommiin. Miehet taas suunnittelevat tulevaa ja naukkailevat hieman whiskyä ja konjakkia.
Vierailija kirjoitti:
Juu..kuulkaa lapsen mielipidettä. Se ratkaisee.