Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Naiset väittävät, että miehen on helppo löytää kumppani - pötyä!

Vierailija
07.12.2020 |

Olen 45-vuotias järkevä, hyvin pärjäävä ja koulutettu, mukavan näköinen sekä normaalipainoinen mies. Olen ollut sinkku jo pian kolme vuotta. Minulla on kaksi lasta, 14 ja 17-v.

En löydä naista. Kriteerini eivät ole korkealla: en hae kodinhoitajaa, seksityöläistä tai vastaavaa, vaan minulle käy tavallinen nainen, joka voisi ihan hyvin työskennellä vaikkapa myyjänä.

Ihmettelen sitä keskustelua, että naiset eivät löydä miehiä ja että me miehet olemme jotenkin kranttuja. Minusta se on väärin meitä miehiä kohtaan: meitä syyllistetään sellaisesta, mitä en ainakaan itse koe olevani.

Oma kokemukseni on se, että monet nykynaiset haluavat heti seksiä. Sitä minulta eivät kuitenkaan tule saamaan, koska en halua hypätä sänkyyn naisen kanssa, jota en tunne. Pidän kyllä seksistä, mutta harrastan sitä vain silloin, kun tunnen kumppanini läheiseksi. Läheisyyden tunne syntyy vasta ajan kuluessa.

Toivon kahden ihmisen tasavertaista suhdetta, jossa on läheisyyttä, kunnioitusta, yhdessä olemista. Mutta tällaista kukaan nainen ei kanssani halua jakaa.

Olen yrittänyt, mutta ei vaan niin ei.

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
07.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huono.

Vierailija
2/18 |
07.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arvataan: kunhan se tavallinen nainen on yli 10 vuotta nuorempi, ja BMI 16? Nää on niin nähty...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
07.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos treffailuyrityksesi ovat yhtä surkeita kuin tämä aloitus, ei ole ihmekään jos ei naista löydy.

Vierailija
4/18 |
07.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt en tajua ollenkaan? Mikä on pielessä?

Ap

Vierailija
5/18 |
07.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole mies, jos kirjoittaa noin seksistä. Se on nyt ja heti kaikki peliin ja housut pois

Vierailija
6/18 |
07.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon ap kanssa samaa mieltä. Vuoden kohta roikkunu deittipalstoilla ja ainoo mitä irtois on pelkkä seksi. Mä en tykkää sitä tuntemattomien kanssa harrastaa.

Vierailija
7/18 |
07.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en ole väittänyt mitään.

T. Nainen

Vierailija
8/18 |
07.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

höpöhöpö

Vierailija
9/18 |
07.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen varma, että löydät vielä jonkun ihanan ja sulle sopivan! T. Mies

Vierailija
10/18 |
07.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käy yhden kerran Thaimaassa niin eiköhän löydy.

Vierailija
11/18 |
07.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käy yhden kerran Thaimaassa niin eiköhän löydy.

Millä tuloilla? Samat tyypit vaatii valtiolta tukea maksullisissa käymiseen.

Vierailija
12/18 |
07.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikea sanoa miksei tahdota kohdata.

Mulle rehellisesti sanottuna riittää yksinoleminen. Monet vaikuttaa onnettomilta ,vaikka olisivat kunnollisessa suhteessa.

Vierailija
13/18 |
07.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä sä sitten olet yrittänyt.? Kun ei ole onnistunut.Minä erosin ukostani,mutta asutaan vielä yhdessä,lasten takia lähinnä.Ja meillä yhteinen talovelka. Mua ei ainakaan seksi kiinnostaisi yhtään minkään tuntemattoman kanssa.Eikä kyllä kenenkään muunkaan kanssa.Enpä kyllä silti missään tinderissä roikukaan. Niin ja on ylipainoakin on ja kremppaa ja koulutuskin vain ihan ammattikoulun tasoa. Ja ikäkin päälle 40v. Kun tuosta ukostani eroon pääsen,niin aion alkaa nauttimaan MINUN elämästä ja tehdä asiat niinkuin mulle sopii ja itseäni kiinnostaa.Mua ei enää pidetä kynnysmattona yhdellekään miehelle.

Vierailija
14/18 |
07.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kopioit sitten aloituksen. No leikitään, että se on aito. Hienoa että sinulta ei saa seksiä. Ei saa minultakaan. Minulle kelpaa hyvin seurusteluun mies jonka kanssa voimme välillä käydä vaikka kahvilla, syömässä, teatterissa tai vaikka vain kävelyllä, mutta mitään muuta ei suhteeseen kuuluisi. Inhoan myös koskemista ja erityisesti suutelemista. Enkä halua tavata kovin usein.

Vierailija
15/18 |
07.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on eri näkemys asiasta. Sinuna jättäisin tuon toivon..osan kokonaan pois. Antaa naismaisen kuvan

mies52v

Vierailija
16/18 |
07.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnen paljon miehiä joista ei tulisi mieleenkään sanoa että heidän on helppo löytää kumppani.

Vierailija
17/18 |
07.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tämä nyt joku trolli? Jos ei, niin mitä tarkoittaa seksin suhteen "ajan kanssa"? Kuinka pitkään haluat tapailla/seurustella ennen seksiä?

Siinähän ei ole mitään pahaa, ettei heti halua sänkyyn, mutta jotenkin se, että jos tapailee pitkään eikä halua seksiä, niin onko se sitten kovin kaverillista tapailua? Koska jos on ihastunut ja tuntee halua toista kohtaan, niin mikä on sitten se syy, että kuitenkaan ei harrasta seksiä?

Toki on ok olla haluamatta. Ja luulisi naisissa samanhenkisiäkin löytyvän. Ihan mielenkiinnosta kysyn.

Vierailija
18/18 |
07.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisen tekemä aloitus. Huoh.