käyttämättä käänyt tilaisuus?
Kun ihmiset lähestyvät, flirttaavat, ehkä koskettavat kevyesti....ja sinua kiinnostaa...mutta viime hetkessä jompi kumpi arvelee tulkinneensa väärin ja vetäytyy. Onko tuttu tilanne?
Kommentit (16)
Opiskeluaikana ihastuin kurssikaveriini. Bileissä tanssittiin hitaita ja joskus käveltiin yökerhosta samaa matkaa kotiin, mutta koska seurustelin ja hän tiesi sen, ei sen kummempaa tapahtunut. Myöhemmin oltiin samassa firmassa töissä ja eräiden juhlien yhteydessä päädyttiin juttelemaan. Siinä selvisi että tämä nainen oli ollut yhtä korviaan myöden ihastunut kuin minäkin, mutta ei kehdannut sitä näyttää, kun minä seurustelin. Tämä kaihertaa hiukan vieläkin, vaikka aikaa on mennyt jo parikymmentä vuotta ja olen naimisissa silloisen tyttöystäväni kanssa. Silloin kyllä suudeltiin kun erottiin, maistan sen suudelman vieläkin, vaikka siitäkin on aikaa jo kymmenkunta vuotta...
M42 kirjoitti:
Opiskeluaikana ihastuin kurssikaveriini. Bileissä tanssittiin hitaita ja joskus käveltiin yökerhosta samaa matkaa kotiin, mutta koska seurustelin ja hän tiesi sen, ei sen kummempaa tapahtunut. Myöhemmin oltiin samassa firmassa töissä ja eräiden juhlien yhteydessä päädyttiin juttelemaan. Siinä selvisi että tämä nainen oli ollut yhtä korviaan myöden ihastunut kuin minäkin, mutta ei kehdannut sitä näyttää, kun minä seurustelin. Tämä kaihertaa hiukan vieläkin, vaikka aikaa on mennyt jo parikymmentä vuotta ja olen naimisissa silloisen tyttöystäväni kanssa. Silloin kyllä suudeltiin kun erottiin, maistan sen suudelman vieläkin, vaikka siitäkin on aikaa jo kymmenkunta vuotta...
Mulla ihan vastaava tapaus. Pidin naisesta ja seurustelin. Naisella oli lyhyet hiukset ja se jotenkin esti minua. Olin silti salaa ihastunut. Jossakin bileissä nainen sanoi, että olen koulun seksikkäin mies.Suudeltiin, mutta ei menty pidemmälle koska seurustelin. Joskus soitinkin hänelle, mutta ei halunnut säätää mun seurustelun takia.
Ei ole käynyt noin.
Olen kyllä raahannut minua lähestyneen, ja hetkeä myöhemmin epäröimään alkaneen miehen puoliväkisillä kotiin.
En ikinä jätä tilaisuutta käyttämättä, vedän sen kyllä loppuun vaikka mikä olisi.
Sopivia miehiä ei kuitenkaan joka oksalla kasva, että sitten kun sellaiseen törmää niin kyllä siltä pitää seksiä saada.
N28
PS. Itse olen siis ollut aina sinkku, ja niin käsittääkseni miehetkin
Pyöräilin 1994 kesällä Laihian ja Ilmajoen välillä kolmostietä. Siellä kuntien rajamailla joku niitti heinää isolla pellolla traktorilla ja tien vieressä oli tummahiuksinen hoikka pitkä tyttö sinisessä leningissä. Kun tulin lähemmäksi, tyttö nosti helmaa. Minä typerys en pysähtynyt.
Lukiossa kauan sitten oli vähän sutinaa yhden lähistöllä asuvan tytön kanssa. Hän oli aika tavallinen tyttö, mutta jotenkin eroottinen kyllä olemukseltaan ja käytökseltäänkin. Meillä oli ihan mukavaa kemiaa ja juttua yhdessä, mutta ei seksiä kunnolla. Kerran vain harrastimme käsipeliä kummallekin pimeällä parkkipaikalla tullessamme autollani jostain iltajutusta kotiin. Hän ei halunnut yhdyntää.Siitä ei silloin sitten tullut seurustelua ja kohta hän löysi jonkun muun.
Vuosia meni pari lukion jälkeen kun olimme molemmat opiskelemassa ja soiteltiin. Minä silloin olin myös jonkinlaisessa suhteessa, hänellä joku tauko. Muistan miten hän oikein pyysi, että tulisinko hänen opiskelupaikkakunnalleen viikonlopuksi ja sanoi suoraan että nyt hän haluaisi seksiä.
Minä en sitten saanut aikaiseksi lähteä sinne vaikka mieli teki paljon. Sitä olen jälkeen päin monet kerrat katunut. Siitä olisi voinut tulla tärkeä käynti silloin, kun tunsimme toisemme niin hyvin jo ja kemiaa oli. Ja jäi myös seksi hänen kanssaan kokematta
Tämäkin ketju osoittaa, että kannattaa mieluummin tehdä kuin katua tekemättömyyttä!
Jengi kaihoaa vieläkin joidenkin vuosikymmenten takaisten käyttämättömien tilaisuuksien perään.
Olen ottanut opiksi ukkivainaani ohjeen: "Pane aina kun siihen on mahdollisuus, ettei sitten vanhempana kaduta".
Vierailija kirjoitti:
Tämäkin ketju osoittaa, että kannattaa mieluummin tehdä kuin katua tekemättömyyttä!
Jengi kaihoaa vieläkin joidenkin vuosikymmenten takaisten käyttämättömien tilaisuuksien perään.
Niinpä...se kaiherrus kun en mennyt ja pettänyt puolisoani...kyllä, se kalvaa.
Enpä tiedä, joskus harvoin myös kaduttaa että tuli lähdettyä. Ja sitten on niitä tilanteita missä nyt tekisi toisin. Ja sitten ilmiselviä pelipaikkoja johon ei vain sillä hetkellä rahkeet riitä.
Minä olin ollut koko kouluaikani aika hyvin vähän kiinnostava tapaus.
Sitten tuli vaihto-oppilasvuosi. Palattuani menin parempaan lukioon. Olin myös komistunut, ja oli siinä jotain muutakin minkä takia uuden koulun vuotta nuoremmat tytöt olivat aika kiinnostuneina. Luokan kaunein tyttö yritti minua kovasti.
Mutta en lähtenyt. Yksi:olin seksuaalisesti aika kokematon. Kokemusta jenkkivuotena oli tullut vain vähän deittaamisesta eikä sitäkään seksistä. Olin päässyt vain vähän sormeilemaan Kaksi:olin ihastunut toiseen, ei niin hottiin tyttöön. Jälkeenpäin tajusin että se oli hirveän ikävä tyyppi eikä mitenkään kuuma.
Kulli nousee pystyyn kun ajattelen sitä luokan hottistyttöä ja miten se painautui syliin ja halusi pussailla...mutta se lienee jo vaihdeuvuovsi-iässä.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole käynyt noin.
Olen kyllä raahannut minua lähestyneen, ja hetkeä myöhemmin epäröimään alkaneen miehen puoliväkisillä kotiin.En ikinä jätä tilaisuutta käyttämättä, vedän sen kyllä loppuun vaikka mikä olisi.
Sopivia miehiä ei kuitenkaan joka oksalla kasva, että sitten kun sellaiseen törmää niin kyllä siltä pitää seksiä saada.N28
No huh. Entä jos mies kirjoittaisi näin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole käynyt noin.
Olen kyllä raahannut minua lähestyneen, ja hetkeä myöhemmin epäröimään alkaneen miehen puoliväkisillä kotiin.En ikinä jätä tilaisuutta käyttämättä, vedän sen kyllä loppuun vaikka mikä olisi.
Sopivia miehiä ei kuitenkaan joka oksalla kasva, että sitten kun sellaiseen törmää niin kyllä siltä pitää seksiä saada.N28
Eli miten?
En ymmärrä mitä ”no huh”-kamaa tossa nyt muka oli.
Ehkä et vain ole kovin sex driven etkä siksi ymmärrä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole käynyt noin.
Eli miten?
En ymmärrä mitä ”no huh”-kamaa tossa nyt muka oli.Ehkä et vain ole kovin sex driven etkä siksi ymmärrä?
”Olen kyllä raahannut minua lähestyneen ja hetkeä myöhemmin epäröimään alkaneen naisen väkisin kotiin. En ikinä jätä tilaisuutta käyttämättä, vedän sen kyllä loppuun vaikka mikä olisi. ... kyllä siltä seksiä pitää saada.”
Olishan toi nyt vähän no huh. Mutta ehkä tää keskustelu ei kuulu seksipalstalle.
Opiskelupaikkakunnalla kaukana pois kotoa tyttö samasta kotikaupungista tiedusteli salaisuuksia ja miten hyvin ne pysyy salaisuuksina. Kertoi ettei hänenkään kaikki hommat kestä päivänvaloa. En heti ymmärtänyt, että sänkyhommia tässä suunniteltiin. Olinhan käynyt hänen häissäkin tyttöystäväni kanssa. Harmittaa kun jäi väliin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole käynyt noin.
Eli miten?
En ymmärrä mitä ”no huh”-kamaa tossa nyt muka oli.Ehkä et vain ole kovin sex driven etkä siksi ymmärrä?
”Olen kyllä raahannut minua lähestyneen ja hetkeä myöhemmin epäröimään alkaneen naisen väkisin kotiin. En ikinä jätä tilaisuutta käyttämättä, vedän sen kyllä loppuun vaikka mikä olisi. ... kyllä siltä seksiä pitää saada.”
Olishan toi nyt vähän no huh. Mutta ehkä tää keskustelu ei kuulu seksipalstalle.
*PUOLIväkisillä, ei väkisillä kuten sinä kirjoitit.
Ja se ettei jätä tilaisuutta käyttämättä vaan vetää sen loppuun vaikka mikä olisi = tilaisuus on olemassa, eli ei mistään pakottamisesta kyse.
Ja seksiä todellakin pitää saada sopivalta mieheltä, en pitäisi ollenkaan kummallisena jos joku mies sanoisi vastaavasti sopivasta naisesta.
Sopiva mies = kiihottava mies joka haluaa mua ja minä häntä.
Sorry, mutta en jaa käsitystäsi siitä, että tällaset asiat olisi ihan ”huhhuh”.
Se puoliväkisillä mukaani raahaama mies muuten kiitteli seuraavana päivänä ja sanoi, että ”onneksi pakotit mut mukaan” ja hymyili onnellisena.
Ja aikuiset ihmiset osaa kyllä kieltäytyä jos oikeasti ei halua. Hän halusi, mutta alkoi vaan jotain nössöilemään joten raahasin näin leikkisästi ilmaistuna puoliväkisillä mukaani.
HÄNTÄ olisi luultavasti jäänyt kaduttamaan se menetetty tilaisuus, jos olisin antanut nössöillä tilanteen pilalle.
N28
Muuan vuosi sitten eräissä pienissä pikkujouluissa illan emäntä halasi ja sanoi haluavansa suudella minua.
Tunne oli molemminpuoleinen, mutta minä jänistin. Jos vielä joskus tulee toinen tilaisuus, toivon että en jänistä.
Olin kesätöissä pankissa ja idtuin takahuoneessa naputtelemassa. Samassa huoneessa oli vähän flirtti naimisissa oleva rouva joka tykästyi minuun kovasti ja tuli usein lähelle, tunsin usein sen tissit selässä ja se saattoi hipaists kättäni, nyppi joskus vaatteitani, kerran kun muistin onnitella tuli halaamaan hyvin kiinteästi, ja kun kukaan ei sillä kertaa ollut näkemässö niin myös pitkään, niin että tunsi kovettuvan kullini.
Jotenkin en olettanut että kakskymppinen poikanen olisi saanut nelikymppistä naista, vaan että hän vain testasi minua varmistaakseen että viehätysvoima om tallella. Vasta myöhemmin ajattelin että olisihan sitä voinut vähän koskettaa takaisin ja katsoa että eteneekö juttu.