Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen ollut jo puoli tuntia jonossa terveyskeskukseen

Vierailija
07.12.2020 |

Ja eilen yritin hammaslääkäripäivystykseen soittaa mutta kunnan sivujen numero ei vastaa eikä edes hälytä. Sama numero annettiin myös Oyssista eilen.
Nyt yritän soittaa tk:hon ja mietin että aikooko joku vastata?

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
07.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No kokeilepa kerrankin herätä aamulla ja myös siitä utopiastasi.

Olen eri, mutta minusta tuo on turha neuvo. Heräsin kerran klo 7 aamulla, niin kuin käskettiin, ja soitin heti.  En päässyt linjoille. 7:55 joku vastasi, ja sanoi että ajat on jo menneet, soita heti klo 7 huomenna.

Eli käytännössä vaikka heräisi pian, tulee sama ongelma: linjat on vaan pysyvästi tukossa ja joutuu odottamaan.

Meinasitko että parantaa asiaa soittaa 15:30? Ne ajat on pian menneet, ne jaetaan aamulla ja viimeiset jäävät ilman. Aamulla on sentään mahdollisuus voittaa arvonnassa.

Vierailija
22/27 |
07.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi te ette hyvät ihmiset käytä yksityistä?? Meillä on sama perhelääkäri joka tuntee kaikki ja sitten käytetään samoja erikoislääkäreitä kun tarvii. 

No eipä kuule ole rahaa.

Kaikkihan käyttäisivät yksityistä, jos olisi varaa. Mutta se maksaa ihan älyttömästi, varsinkin ne erikoislääkärit.

Köyhän on käytännössä pakko mennä julkisille, vaikka palvelu olisi miten huonoa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
07.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo maanantaina klo 15.30 onkin tosi ideaali aika soittaa terveyskeskukseen...

Vierailija
24/27 |
07.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No kokeilepa kerrankin herätä aamulla ja myös siitä utopiastasi.

Olen eri, mutta minusta tuo on turha neuvo. Heräsin kerran klo 7 aamulla, niin kuin käskettiin, ja soitin heti.  En päässyt linjoille. 7:55 joku vastasi, ja sanoi että ajat on jo menneet, soita heti klo 7 huomenna.

Eli käytännössä vaikka heräisi pian, tulee sama ongelma: linjat on vaan pysyvästi tukossa ja joutuu odottamaan.

Meinasitko että parantaa asiaa soittaa 15:30? Ne ajat on pian menneet, ne jaetaan aamulla ja viimeiset jäävät ilman. Aamulla on sentään mahdollisuus voittaa arvonnassa.

No itselle kello 7 herääminen on vaikeaa, ja kun mahdollisuus on kuitenkin niin pieni kuin se oli sinä aamuna, niin eipä ollut erikoisen palkitseva kokemus.

Nykyisessä terveyskeskuksessa olen saanut pari kertaa ajan vielä samaksi päiväksi, vaikka soitin vasta iltapäivällä. Siellä on päivystys klo 18 asti. Erittäin hyvä systeemi.

Vierailija
25/27 |
07.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arvoisa numero 19, onkohanTeillä koskaan tullut mieleen, että kaikilla ei ole varaa käyttää yksityislääkärin palveluita ja vaikka olisikin, niin ei kaikilla paikkakunnilla edes ole yksityisvastaanottoja. Ottakaa myös huomioon, että monet yksityisvastaanottoa pitävät lääkärit ovat töissä terveyskeskuksissa ja normaalin työajan jälkeen ottavat vastaan yksityispotilaita. Ja ovat niin kovin paljon pätevämpiä kuin terveyskeskuksen lääkärit! Pätevyyskö kasvaa, kun vastaanotosta veloitetaan potilaalta pari sataa tai enemmänkin.

Vierailija
26/27 |
07.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

On täysin väärä käsitys että kun soittaa heti aamulla, saa ajan .Ei saa. Jonotuksen palkaksi saa kuulla kaikken sen päivän aikojen menneen. Ja päivystykseen ei pääse ellei ole pää kainalossa!

Vierailija
27/27 |
07.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle helsingissä soitettiin takas seuraavana päivänä. Aina ennen on soitettu saman päivän aikana.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän viisi