Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen ollut jo puoli tuntia jonossa terveyskeskukseen

Vierailija
07.12.2020 |

Ja eilen yritin hammaslääkäripäivystykseen soittaa mutta kunnan sivujen numero ei vastaa eikä edes hälytä. Sama numero annettiin myös Oyssista eilen.
Nyt yritän soittaa tk:hon ja mietin että aikooko joku vastata?

Kommentit (27)

Vierailija
1/27 |
07.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yritän olla tyyni mutta alkaa pikkuhiljaa ärsyttämään kun kaikki pelaa niin huonosti. Ap

Vierailija
2/27 |
07.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi miinustatte? Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/27 |
07.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lahdessa toimii: soitin tk:n numeroon ja soitto takaisin hetken päästä sh:lta. Lääkemääräys uusinnassa ja lyhyesti puhuimme muista vaivoista, joita ei siis ole.

Vierailija
4/27 |
07.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunti siinä vähintään menee.

Vierailija
5/27 |
07.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niihinhän voi soittaa ehkä aamulla. Ei kai se illalla auta yrittää.

Vierailija
6/27 |
07.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Terveyskeskuksissa ei taida olla enää työntekijöitä. Ainakaan sellaisia, jotka tekevät töitä. 

Vierailija
7/27 |
07.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksei? Jos eivät palvele enää iltaisin aukioloajan puitteissa, laittaisivat sitten linjan kiinni tai muuttaisivat puhelinpalvelun aukioloajat. Ap

Vierailija
8/27 |
07.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis miksi ihmeessä sä käytät julkista puolta??? Mä käytän pelkkää yksityistä aina, ja heti pääsee mihin haluaa.

Vierailija
9/27 |
07.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ei nykyisin soiteta kuin päivystykseen. Netissä vastataan kysymyksiin oireista ja hoidontarpeesta ja viimeistään seuraavana päivänä tulee valinnan mukaan viesti tai soitto jatkotoimenpiteestä/ajasta.

Vierailija
10/27 |
07.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis miksi ihmeessä sä käytät julkista puolta??? Mä käytän pelkkää yksityistä aina, ja heti pääsee mihin haluaa.

Olen elänyt sellaisessa utopiassa että meillä olisi toimiva julkinen terveydenhuolto. Ap

Vierailija
11/27 |
07.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

10, no todellakin olet, paskaa hoitoa JOS sitä sattuu saamaan, kerta riitti mulle joskus 90 luvulla.

Vierailija
12/27 |
07.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksei? Jos eivät palvele enää iltaisin aukioloajan puitteissa, laittaisivat sitten linjan kiinni tai muuttaisivat puhelinpalvelun aukioloajat. Ap

Täällä meilläpäin ne soittelee iltapäivällä niille, jotka ovat aamulla ennen kymmentä jättäneet soittopyynnön.

Vierailija
13/27 |
07.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kokeilepa kerrankin herätä aamulla ja myös siitä utopiastasi.

Vierailija
14/27 |
07.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi miinustatte? Ap

Siksi että se on samanlaista kaikilla. Etkö ole koskaan ennen soittanut terveyspalveluihin? Siellä on aina 10 soittajaa linjalla ja joutuu odottelemaan.

Vierailija
15/27 |
07.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä soitin aavaan ja vastattiin heti

Vierailija
16/27 |
07.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No kokeilepa kerrankin herätä aamulla ja myös siitä utopiastasi.

Olen eri, mutta minusta tuo on turha neuvo. Heräsin kerran klo 7 aamulla, niin kuin käskettiin, ja soitin heti.  En päässyt linjoille. 7:55 joku vastasi, ja sanoi että ajat on jo menneet, soita heti klo 7 huomenna.

Eli käytännössä vaikka heräisi pian, tulee sama ongelma: linjat on vaan pysyvästi tukossa ja joutuu odottamaan.

Vierailija
17/27 |
07.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen viisikymppinen ja oppinut siihen että aina soitetaan aamulla, paitsi jos pää kainalossa niin mennään oysiin.

Vierailija
18/27 |
07.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jossain kuuden tunnin kohdilla voit jo valittaa, se on ihan normiaika täällä päin

Vierailija
19/27 |
07.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi te ette hyvät ihmiset käytä yksityistä?? Meillä on sama perhelääkäri joka tuntee kaikki ja sitten käytetään samoja erikoislääkäreitä kun tarvii. 

Vierailija
20/27 |
07.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen elänyt sellaisessa utopiassa että meillä olisi toimiva julkinen terveydenhuolto. Ap

Tällä hetkellä on vain yksi sairaus, jonka osalta julkinen terveydenhuolto toimii.

Jos vaivasi on sellainen, mihin et ole nyt heti kuolemassa, voi olla vaikea, tai jopa mahdoton saada lääkäriaikaa. Meidän terveyskeskuksessa ei ole kuin päivystysaikoja. Virallisesti muitakin aikoja on, mutta käytännössä ei. Vuosi sitten, jos ei lääkäriaikoja ollut, laitettiin jonoon, ja aika lährtettiin postitse kirjeenä, kun niitä taas oli tarjolla. Nyt ei pääse edes jonoon.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi yhdeksän