Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Raskaana, mutta testit näyttää edelleen negatiivista? (vko11 olisi menossa)

Vierailija
23.04.2014 |

Mieli ja kroppa on varma että olen raskaana. Testit näyttää edelleen negatiivista ja viime yhdyntä oli ystävänpäivänä. Mitään vauvakuume höperyyttä ei voi olla kun vauva ei suunnitelmissa ole ollut enkä edes ajattele mitään raskautta juurikaan. Yhdynnän (ei niin minkään näköistä ehkäisyä ollut, myöhemmin huomasin että nyt osu ajoitus "nappiin") jälkeen menkat tuli normaalisti, paria päivää aikaisessa ja vain vähän oudommat kuin mitä ne normaalisti minulla hlökohtaisesti on. Kohta alkoikin raskausoireet. Kaiken näkösiä oireita oli, mutta mielessä ei edes käynyt, että olisin raskaana. Ennenkin olen leikkinyt onnella vakikumppanin kanssa eikä ole sattunut yllätyksiä.

No havahduin kun seuraavat menkat eivät tulleetkaan, mikä oli outoa kun ne tulevat melkeinpä kellon tarkasti, heittoa MAX vuorokaudella. No, eipä käynyt vielä mielessäkään. Odottelin muutaman päivän että alkaisivat, pms oireita oli ollut kuin aina ennenkin ja olin varma että menkat olisivat alkaneet ihan ajallaan mutta eipä tulleetkaan. 

No sinä kohtaa oltaisiinkin menossa jo 7. viikolla, tein testin ja oli negatiivinen. Uskoin testiä ja unohdin koko asian.

No nyt mentäisiin vko 11, eilen tajusin että maha on tuntunut oudolta. Alavatsa tuntuu yleistilaltaan jämäkältä, juuri siltä kuin alavatsassa olisi jtn 'ylimääräistä'. Kireät vaatteet ahdistaa mahaa ja kuljenkin juoksutrikoissa kaiket päivät. Tiukat paidat ahdistavat varsinkin. Mahan ympärys mitta on tuntunut kasvaneen ja ällöttävä olo kun en ole niin linjakas enään. Ja tosiaan turvotusta on ollut jo monia viikkoja. Tajusin eilen illalla kokeilla häpyluun yläpuolelta ja kovaltahan se tuntui. Kun painoin niin tuntui siltä että en haluaisi painaa siitä kohtaa. Ei sattunut vaan tuntui erittäin outo paine. Ja samasta kohtaa tuntuu koko ajan joku pallo. Olen suht hoikka mahasta, vatsa on lihaksikkaan näköinen naisellisella pehmeydellä joten ylipainosta ei voi johtua..

Mitä ihmettä teen? Vauva sekoittaisi elämän täysin, juuri kun tulevaisuus on alkanut näyttää varmemmalta ja selkeämmältä. Lapsen isä on läheinen ystävä (tietyillä eduilla). Testin tein juuri äsken ja negatiivinenhän se oli. Kuitenkin kun alavatsassa on kova pallo niin en voi nyt vain unohtaa asiaa enää kun vatsakin on pyöristynyt hieman.. Nytkin kun istun kyykyssä kumartuneena läppärilleniin vatsassa tuntuu kiinteä pallo..

Jos tiedättä mystisiä 'varma raskaus pitkällä mutta negaa näyttää' tositarinoita niin olkaa ystävällisiä ja jakakaa ne tänne.. Mitä tahansa osaatte sanoa tai neuvoa tilanteestani niin otan kaiken avosylin vastaan. 

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
23.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No johan sun on kohta mentävä neuvolaan, että saat KELAn päivärahat, jos todella raskaana olisit. Ja aborttia ei enää kovin kauaa voi tehdä. Että oiskohan se nyt kuitenkin parempi, että käytätä sitä nettiyhteyttäsi gyenkologiajan varaamiseen tai selvittelet paikallisen tk:n ajanvarauksen numeroa etkä kysele täällä... 

Vierailija
22/22 |
23.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuten sanottu, mene lääkäriin. Siitä sitten eteenpäin kun tiedät miten asiat on.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä kahdeksan