Onko väärin jos on alkanut seurustelemaan naisen kanssa joka on
lihava, ja odottaa että se jonkun verran laihtuisi suhteen aikana?
Kommentit (31)
Onko nainen oikeasti huomattavan ylipainoinen? Hirveän usein miehillä on täysin epärealistinen käsitys siitä, miltä näyttää normaali naisvartalo
Ala ite zumbaamaan telkkarin edessä.Pyydä nainen mukaan ja sano kuinka kivaa se on.Tai vie se tanssikurssille,naiset tykkää tanssimisesta ja miehistä jotka osaa viedä....
Ei ap:lla ole naista. Ei ole koskaan ollutkaan. Tai on äitee, sopivasti lihava.
Vierailija kirjoitti:
Ala ite zumbaamaan telkkarin edessä.Pyydä nainen mukaan ja sano kuinka kivaa se on.Tai vie se tanssikurssille,naiset tykkää tanssimisesta ja miehistä jotka osaa viedä....
Zumbaava mies olisi täydellinen kauhistus, en katsoisi sekuntiakaan! 😆
Mietin alussa noin tapailukumppanistani, jospa vähän laihtuisin. Alettiin seurustelemaan. Nyt hän on +50kg lisää painoltaan. Kumma kyllä pidän hänestä nykyisellään enemmän
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Iidunluk1234 kirjoitti:
Aloitin aikoinaan seurustelun miehen kanssa ja toivoin että hän vähän laihduttaisi, ei lahduttanut eikä laihtunut. Muuten liikunnallinen mies kyllä mutta ei sitä toista saa noin vain muutettua. Enkä katsonut asiakseni siitä sanoa, omapahan on kehonsa.
Olisikohan joku keino jolla naisen saa laihtumaan suhteessa?
Jos olet loistava rakastaja ja saat naisen tuntemaan itsensä himotuksi ja rakastetuksi. Toimii hyvin, joskaan ei 100%, koska halu laihtua tulee aina ihmisestä itsestään.
Jos ap olisi loistava rakastaja, niin hän ei olisi sinkkupoju.
Ehkä joskus rakastut ja ymmärrät, että ihmisistä pidetään heidän hyvien puoliensa vuoksi ja heitä rakastetaan vikojensa vuoksi.
Vierailija kirjoitti:
Ehkä joskus rakastut ja ymmärrät, että ihmisistä pidetään heidän hyvien puoliensa vuoksi ja heitä rakastetaan vikojensa vuoksi.
Miksi naista pitäisi rakastaa lihavuuden vuoksi? Kuulostaa järjettömältä.
Miksi valitsit itsellesi tyttöystävän, joka ei kuitenkaan kelpaa sinulle sellaisenaan? Nyt sitten ihmettelet, miten saisit naisen muuttumaan mielesi mukaan? Entäpä jos valitsisit itsellesi valmiiksi mieleisesi naisen, ettei häntä tarvitse ruveta väkisin muuttamaan.
Minulle on selvinnyt oikeastaan vasta vauvapalstalla, miten ulkonäkökeskeisiä miehet ovat. Parisuhteessa tai parisuhteeseen haluavat miehet eivät ole koskaan kertoneet omasta ulkonäkökeskeisyydestään, ovat kuitenkin kehuskelleet, miten sievä tai kaunis olen varsinkin hymyillessäni.
Entäs sitten, vaikka olisinkin sievä hymyillessäni. Kukaan miehistä ei ole kehunut älyäni, logiikkaani tai ongelmanratkaisukykyäni, vaikka niitäkin minulla on ja arvostan niitä myös miehissä. Yleensä minä rakastun miehen aivoihin enkä ulkonäköön. Ja sitten jos on luonteeltaankin todella hyvä tyyppi, olen aivan myyty. Jos kuitenkin mies on myös hyvännäköinen, en tietenkään pahastu siitä, mutta ensisijainen vaatimus se ei ole koskaan ollut.
Jos nainen ei ole nyt vapaana ollessakaan laihduttanut "saadakseen miehen", niin ei hän tasan varmasti laihduta tästä eteenpäinkään. Miksi ihmeessä hän tekisi niin?
Tuo nainen taitaa olla ihan sinut itsensä kanssa, mutta jos ap ei ole sinut itsensä kanssa siltä osin, että ei kehtaa olla pulskan naisen kanssa, niin se ei ole naisen ongelma. Luultavasti nainen katoaa ap:n lähettyviltä aika nopeasti, kun huomaa, että hän ei ole mieleen.