Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

40v, kolmatta kertaa naimisiin, millaiset häät?

Vierailija
23.04.2014 |

Voi ihme kun tietäs. Mies ei ole ollut naimisissa kertaakaan ja toki haluaa kivat häät. Millaiset sinä pitäisit?

Mä haluaisin jonkun valkoisen kotelomekon..hmmm ja vain lähimmät sukulaiset ja ystävät, mutta muuten kaikki vielä auki.

Kommentit (43)

Vierailija
21/43 |
23.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.04.2014 klo 13:46"][quote author="Vierailija" time="23.04.2014 klo 13:35"]

Maistraatissa naimisiin, pari todistajaa. Juhlavaatteet päällä. Sitten varaatte jonkun ravntolan kabibetin, jossa odottavat häävieraat (vain läheisimmät ystävät) ja siellä ruoka ja jälkkäri, hääkakku on liian korni ottaen huomioon sinun tilanteesi. Jatkoille jonnekin baariin, jos haluatte.

Ei mitään morsiamen ryöstöjä yms typerää.

Kaikenlainen muu on mautonta ja yliampuvaa teidän tapauksessa. Just olin häissä, mikä oli molemmille toinen avioliitto ja kyllä olivat kaikki vaivaantuneita, kun oli siel morsian hörhelöissä ja hunnuissa, isä talutti alttarille yms. Myötähäpeän tunne oli suuri.

[/quote]

Suurin osa avioliitoista kaatuu. Joten pitäisikö ihmisen elää yksin loppuelämän jos eroaa vaikka 30 vuotiaana? 

[/quote]

Ei, vaan ei mene enää naimisiin. Ja jos menee, niin menee pienesti maistraatissa tai kahden vaikka ulkomailla.

Vierailija
22/43 |
23.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

" Mä en kyllä ymmärrä mitä pahaa siinä on että vielä uskoo rakkauteen ja haluaa naimisiin!? Mun mielestä se on hienoa! Meilläkin edessä vielä helposti 30v yhteistä onnea :D ap"

Jos uskot vain rakkauteen ja haluat naimisiin, niin silloin oikea osoite on maistraatti, sillä kirkollisessa avioliittoon vihkimisessä keskeistä on siunauksen pyytäminen. Vihittävät jättävät toinen toisensa ja yhteisen liittonsa Jumalan huolenpitoon.

Seurakunta rukoilee Jumalan siunausta avioparille. Liitto ei ole kiinni vain ihmisistä, vaan Jumala siunaa yhteistä elämää, joka pitäisi olla perusteena kun haluaa kirkollisen avioliittoon vihkimisen, muussa tapauksessa se on vain sanahelinää ja itseään pettämistä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/43 |
23.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kyllä käsitä miksi minut heti (nainen) syyllistetään siitä että olen menossa kolmatta kertaa naimisiin!!! "uutta matoa koukkuun vaan", mistä hitosta te tiedätteä mitä on tapahtunut ja miksi erot on tulleet?? :O

Kyllä menin naimisiin ihan tosissani..jep.

ap

Vierailija
24/43 |
23.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP, just sellaset häät kun te haluutte! Tottakai voit pukeutua valkoiseen ja mennä kirkossa naimisiin jos haluat. Harva on neitsyt mennessään ekaakaan kertaa naimisiin, ja neitsyyttähän se valkoinen väri symboloi. 

Vierailija
25/43 |
23.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olisin ap:n tilanteessa, menisin kirkossa naimisiin. Miehelle puku ja itselle joku nätti asu, mutta ei mikään perinteinen häämekko. Kotelomekon tyylinen juttu voisi olla ok. Vieraiksi lähimmät, omat vanhemmat ja lapset ja sisarukset ja jos on joku teille tosi tärkeä muu henkilö. vieraita ihan max 20 kpl. Kirkon jälkeen johonkin hyvään ravintolaan syömään. Vihkimisen jälkeen jonain sopivana ajankohtana häämatkalle Italiaan tai Ranskaan.

Vierailija
26/43 |
23.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.04.2014 klo 13:44"]

[quote author="Vierailija" time="23.04.2014 klo 13:29"]

Me halutaan mennä naimisiin! Maistraatti on kyllä jotenkin super ankee ja on kuitenkin miehen ekat (ja vikat) häät!

ap

[/quote]

Sanoitko noin kahdessa edellisessäkin häissä

[/quote]

Minä tässä vaiheessa jo satsaisin siihen avioliittoon ja sen kestävyyteen, enkä enää niin tähdellisenä pitäisi häitä.

Mutta tiedän, olen aika realisti ja kyyninen. Itse menimme maistraatissa naimisiin todistajien läsnäollessa ilman häitä, koska meille avioliitto oli tärkeämpi kuin häät. Joten skippasimme häät väliin ja keskityimme parisuhteeseemme. Avioliittoa nyt takana 22v ja kummallekin ensimäinen liitto

Vierailija
27/43 |
23.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.04.2014 klo 14:01"]En kyllä käsitä miksi minut heti (nainen) syyllistetään siitä että olen menossa kolmatta kertaa naimisiin!!! "uutta matoa koukkuun vaan", mistä hitosta te tiedätteä mitä on tapahtunut ja miksi erot on tulleet?? :O

Kyllä menin naimisiin ihan tosissani..jep.

ap

[/quote]

No noloa se olis mieheltäkin. Sama se kuka on, mutta noloa on mennä monesti naimisiin. Anna mä arvaan, olette olleet nyxän kanssa yhdessä vuoden- max kaksi..?

Vierailija
28/43 |
23.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ihmiselle voi tulla ero ilman omaa syytään. Tunnen naisen jonka kaksi ensimmäistä aviomiestä pettivät ja lähtivät nuoremman matkaan. Minkä sille sitten voi? Ei siis saisi enää mennä naimisiin vaikka vika ei ole ollut omassa kyvyssä pysyä parisuhteessa? Kumma logiikka teillä. Entäpä ne jotka ovat jääneet leskeksi? Eihän ap kertonut vaikka hänelläkin olisi tällainen tausta.

Vierailija
29/43 |
23.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

4,5 vuotta ollaan yhdessä oltu..

ap

Vierailija
30/43 |
23.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.04.2014 klo 14:10"]Kyllä ihmiselle voi tulla ero ilman omaa syytään. Tunnen naisen jonka kaksi ensimmäistä aviomiestä pettivät ja lähtivät nuoremman matkaan. Minkä sille sitten voi? Ei siis saisi enää mennä naimisiin vaikka vika ei ole ollut omassa kyvyssä pysyä parisuhteessa? Kumma logiikka teillä. Entäpä ne jotka ovat jääneet leskeksi? Eihän ap kertonut vaikka hänelläkin olisi tällainen tausta.

[/quote]

Saa mennä naimisiin, mutta pienesti omassa piirissä tai kahdestaan. Suuret kirkkohäät → noloa!

Se tässä nyt on erona..

Vierailija
31/43 |
23.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.04.2014 klo 14:14"]

[quote author="Vierailija" time="23.04.2014 klo 14:10"]Kyllä ihmiselle voi tulla ero ilman omaa syytään. Tunnen naisen jonka kaksi ensimmäistä aviomiestä pettivät ja lähtivät nuoremman matkaan. Minkä sille sitten voi? Ei siis saisi enää mennä naimisiin vaikka vika ei ole ollut omassa kyvyssä pysyä parisuhteessa? Kumma logiikka teillä. Entäpä ne jotka ovat jääneet leskeksi? Eihän ap kertonut vaikka hänelläkin olisi tällainen tausta.

[/quote]

Saa mennä naimisiin, mutta pienesti omassa piirissä tai kahdestaan. Suuret kirkkohäät → noloa!

Se tässä nyt on erona..

[/quote]

Ei se ole noloa. Elämäntarinoita on niin paljon erilaisia, etten ainakaan minä ryhdy ketään tuomitsemaan. Minä ainakin paskat nakkaan muiden mielipiteistä elämäni suhteen, kun ei minunlaista elämää ole kukaan muu elänyt.

Tsemppiä ap:lle avioliittoon!

Vierailija
32/43 |
23.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

häh sähän pidät just semmoset häät kuin haluat? minä 40v menin toista kertaa naimisiin, mies ekan kerran "asialla" ja pidettiin kaverihäät. just meidän näköiset ja meitä varten - ja vieraita jotka tykkäsi kun oli aikuisempaa ohjelmaa, maistraatti, lounas, jatkolounas, iso sviitti mihin mahduttiin kaikki, illallinen ja jatkot rockbaarissa.

lähtökohta varmaan se että paljonko saa maksaa ja mitä sisältää ja siitä se lähtee! jos olette uskonnollisia niin sitten kirkkoon ja jos ette niin eikös se tunnu vähän tyhmältä?

naimisiin kannattaa mennä tottakai. onhan se juridinen sopimus ja vähintään kuolemanvaraturva. varsinkin jos ei ole yhteisiä lapsia mutta on yhteistä omaisuutta. pskan väliä montako kertaa sitä menee naimisiin, toiset tekee lapsia monen eri isän kanssa, jopa miettimättä sen kummemmin!

Vierailija
33/43 |
23.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.04.2014 klo 13:34"]

En pysty ymmärtämään näitä montaa kertaa naimisiin menijöitä. Joku epävakaa persoonallisuus vai mikä?

[/quote]

Vai onko sulla joku häiriö jos et ymmärrä että rakkaus voi loppua monesta syystä, pettäminen/väkivalta/alkoholi tai joku muu syy. Ja sitten voi käydä niinkin kivasti että löytää uuden rakkauden, ja elämä on pitkä eikä tuhlattavaksi tarkoitettu, niin voi käydä useammankin kerran.

Vierailija
34/43 |
23.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ihmeen merkitystä sillä on, että jonkun mielestä joku asia on noloa? Jos hääparin mielestä ei ole noloa, niin siitä vaan. Ei tulis mieleenkään tuntea myötähäpeää tai kyllästymistä toisen häistä. Jokainen tekee niin kuin itse haluaa. Kutsutullakin on valta olla osallistumatta, jos se tuottaa niin kovin suuria ongelmia.

Jos ap ei halua kirkkohäitä, mutta ei maistraattiakaan, niin oletteko harkinneet nootaarin tai tuomarin tilaamista johonkin muuhun paikkaan? Paikasta voi tehdä juhlallisen ja täydellisen, puvunkin voi valita millaisen tahtoo. Soittajankin voi tilata soittamaan Prinsessa Ruususta, jos tahtoo. Niin toki sen papinkin voi tilata vihkimään muuallekin, jos se uskonnollisuus on tärkeä pointti.

Vierailija
35/43 |
23.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työkaveri meni jokin aika sitten neljättä kertaa naimisiin :)

Hän on sellainen ihminen että alku on kiihkeää, mutta vuoden-kahden jälkeen haetaan ero. Yleensä hänellä on jo uusi mies ennen eropapereiden täyttöä. Ja näin on ollut kuulemma aina. Kaikilla neljällä lapsella on eri isä...

Vierailija
36/43 |
23.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietysti voit mennä uudestaan naimisiin, kukaan meistä ei täällä voi sanoa, miksi edelliset liitot on kariutuneet.

Ylempänäkin jo sanottu, että jos ette ole uskonnollisia, niin kirkkohäät ei olisi teille muutenkaan kovin sopivat. Ja jos maistraatti on ankea, niin miten olisi jossain ulkona tai kauniissa hotellissa? Jossain puutarhassa kesällä kukkien keskellä? Olisi juhlavaa, mutta ei liian kornia.

Sen jälkeen jonnekin ravintolaan tai muualle juhlimaan.

Vierailija
37/43 |
23.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kyseessä olisi mies, joka menisi kolmatta tai neljättä kertaa naimisiin ja uusin morsian haluaisi komeat kirkkohäät kermakakkupukuineen, koska on menossa itse ensimmäistä kertaa naimisiin, paheksuttaisiinko tuota sulhasta yhtä lailla?

Se, että on löytänyt rakkauden ja elämänkumppanin on aina juhlimisen arvoinen asia. Antaa näiden "säkki päähän ja häpeillen maistraatissa naimisiin" -tyyppien ajatella asiasta ihan mitä haluavat. Tuskinpa ap:n tarvitsee kaulassaan roikottaa "kolmas kerta toden sanoo" -plakaattia astellessaan avioon ja hänen lähimmäisensä varmasti tietävät miksi aiemmat erot ovat tulleet ja ovat onnellisia ap:n puolesta, koska on löytänyt rinnalleen kumppanin.

Vierailija
38/43 |
23.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidä millaiset häät haluat. Naimisiinmeno on iloinen asia. Mutta toinen tai kolmas avioero on minusta noloa. Sitä kohtaan itse tunnen myötähäpeää.

Vierailija
39/43 |
23.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauniisti sanottu 38!! Ja juuri näin! :D

ap

Vierailija
40/43 |
23.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.04.2014 klo 14:52"]

Jos kyseessä olisi mies, joka menisi kolmatta tai neljättä kertaa naimisiin ja uusin morsian haluaisi komeat kirkkohäät kermakakkupukuineen, koska on menossa itse ensimmäistä kertaa naimisiin, paheksuttaisiinko tuota sulhasta yhtä lailla?

Se, että on löytänyt rakkauden ja elämänkumppanin on aina juhlimisen arvoinen asia. Antaa näiden "säkki päähän ja häpeillen maistraatissa naimisiin" -tyyppien ajatella asiasta ihan mitä haluavat. Tuskinpa ap:n tarvitsee kaulassaan roikottaa "kolmas kerta toden sanoo" -plakaattia astellessaan avioon ja hänen lähimmäisensä varmasti tietävät miksi aiemmat erot ovat tulleet ja ovat onnellisia ap:n puolesta, koska on löytänyt rinnalleen kumppanin.

[/quote]

Tai lyövät vetoa, monta kuukautta liitto kestää vihkimisen jälkeen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme kahdeksan