Jokainen äänestäköön ketä haluaa
Kommentit (14)
Hyvin sanottu. Demokratian voima perustuu siihen että ihmisillä on erilaisia kokemuksia ja mielipiteitä. Äänestämällä parhaan harkintasi mukaan teet kansalaispalveluksen.
Näin minä tein. Li sai mun äänen. Kakkoskierroksella Haavisto. Alkaa oikeasti ärsyttään tämä taktisesta jankuttaminen. Kohta kukaan ei äänestä mikä tuntuu oikealta. Sitten ihmetellään vaalituloksia kun kukaan ei tunnu tykkäävän.
Äänestän ADHD kissaa eli Viiru Pesosta.
Olen ilmoittanut ketjun asiattomaksi
Onko siis todellakin näin, että kukin voi äänestää ketä haluaa..?
Vierailija kirjoitti:
Hyvin sanottu. Demokratian voima perustuu siihen että ihmisillä on erilaisia kokemuksia ja mielipiteitä. Äänestämällä parhaan harkintasi mukaan teet kansalaispalveluksen.
Toki. Huolestuttavaa vaan on se että Suomessa on tosi paljon nazzzeja.
Näinhän se on. Kummasti vaan täälläkin jotkut kokevat tarpeelliseksi hokea sitä omaa ehdokastaan, ilmeisesti kuvittelevat, että se jotenkin saisi ihmisiä tätä äänestämään. Voin kertoa, että niillä ei ole yhtään mitään vaikutusta, ihmiset osaavat kyllä itse lukea ehdokkaista ja muodostaa omia mielipiteitä.
Vierailija kirjoitti:
Onko siis todellakin näin, että kukin voi äänestää ketä haluaa..?
Sinäkin👍
Vierailija kirjoitti:
Öö, eikös se juuri ole ideana?
Tietysti, mutta media yrittää manipuloida äänestämän tiettyjä ehdokkaita sivuuttamalla muut, ja nostamalla tietyt vahvasti esiin, ikäänkuin muita vaihtoehtoja ei edes olisi.
Tai olkoon äänestämättä. Ensimmäistä kertaa elämässäni ja äänioikeuden saaneena, en tiedä ketä äänestän. Yksikään presidentti ehdokkaista ei tunnu oikealta.
Kuka sinä olet vaatimaan äänestämään omantunnon mukaan? Pidä huoli vaan omista asioistasi, KYYLÄ!