Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuka ostaa sisustustauluja?! Tarkoitan siis näitä Ikeassa

Vierailija
29.07.2006 |

tms. paikoissa myytäviä " tauluja" , joita valitaan kodin väreihin sopiviksi tai muuten vaan seinälle. Eikö sellaisilla ihmisillä ole halua saada oikeaa taidetta seinilleen? Miksi kukaan haluaisi laittaa Ikea-taulun seinälleen? Eikö ihmiset arvosta enää mitään aitoa?

Ihmettelenpä vaan.

Kommentit (34)

Vierailija
1/34 |
29.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaakin olla ainut taulu tällä hetkellä... Seinillä on mm. postikortteja leffoista, sekä lasteni tekemää taidetta.

Vierailija
2/34 |
29.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma mielipiteeni sisustauluista tms halpistauluista on kyllä negatiivinen. Aika kamalia.

Tykkään taiteesta ja meillä on ns oikeita tauluja, oli ne sitten ison kihon maalaamia tai herkän systerintytön tai omia sotkuja. Mutta kuitenkin sydämellä tehtyjä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/34 |
29.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli arvaat varmaan ettei niihin oikeisiin tauluihin ole mitenkään varaa!

Vierailija
4/34 |
29.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

koska olethan silloin tehnyt jotain niiden eteen. Itsetekemäsi taide on toki arvokasta. Taidejulisteet menevät kauniisti kehystettyinä, tosin itse en niitä kotiini ottaisi. Lasten tekemät työt ovat upeita ilman muuta. Mutta tarkoitan esim. Ikean taidetauluja, jotka valitaan vain sopivan värin vuoksi. Näitä on miljoonilla ihmisillä trendikodeissaan ympäri maailmaa...

Vierailija
5/34 |
29.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ois mulla pari perintötauluakin mutta ovat kyllä sen verran tylsiä ja väreihin sopimattomia että tarkoitus ois käydä hakemassa Ikeasta pari kivan näköistä sisustustaulua, kun seinät on muuten niin hemmetin valkoiset ja tyhjät.

Ei kai se nyt voi olla niin älyttömän vaikeaa uskoa, että on olemassa erilaisia sisustustyylejä ja -vaatimuksia? Vai?

Vierailija
6/34 |
29.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enkä muutenkaan laittaisi lastenhuoneen seinälle arvotaidetta.

Vierailija
7/34 |
29.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kiitos vaan, minulla ei ole hiivaa. Voithan tehdä itsekin taulun, tai kehystä lapsesi tekemä työ. Kierrä kirppareilla, löydät varmasti edullisesti jotain. Vaihtoehtoja kyllä on.

T:ap, jolla ei ole itselläänkään mitään kallista taidetta

Vierailija
8/34 |
29.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ostaisin heti sen New Yorkin kuvan jossa kaksoistornit ovat vielä pystyssä. eli jos jollain on tämä sisustustaulu myytävänä, niin laitapa tähän ketjuun. kiiots

Vierailija
9/34 |
29.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

saavat kylmät väreet kulkemaan selässä. Apua! Joku siis oikeasti ostaa sellaisia seinilleen... Jokainen vieras tietää, mistä olet ikeakanataulusi hankkinut, ja aika monelle junttiystävälläsi on niitä myös. Tsemppiä ap!

Vierailija
10/34 |
29.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja toki on myös ihan aitoakin taidetta, mutta mustavalkokuvat olivat " must" saada kun ne näin. Lapsen huoneessa myös on muutama ikea eläin taulu koska ovat iloisia!

Vierailija
11/34 |
29.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikean eläintaulu lasteenhuoneen seinällä ja " kallis" mustavalkoinen (kun se oli NIIN ihana) sisustustaulu trendiolkkarissa lastulevykirjahyllyn vieressä!

Buahhaa.

Vierailija
12/34 |
29.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis mitä ihmettä se haittaa jos joku tietää mistä taulut on ostettu? Hä? Ja mitä sitten vaikka samanlaisia tauluja on muillakin? Hä? Varmasti muilla on samoja sohvia, mattoja, kuppeja, paitoja, housuja ym. Ja monet käy H&M:ss, Seppälässä, Prismassa, Askossa, Ikeassa, Sotkassa, Iskussa ym. kaupassa ja ostaa samoja asioita kuin toiset. Mitä sitten? Hä?

Vierailija
13/34 |
29.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö ihmiset arvosta enää mitään aitoa?

Et kai ole värjännyt hiuksiasi, ethän meikkaa?! jne. Siis, että olet kaikin puolin mahdollisimman aito, kun sitä niin arvostat?

Vierailija
14/34 |
29.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

...kuvattuna hyvin läheltä! aargh! kaikilla on se! Tai sitten sellainen mustavalkotaulu jossa on pilvenpiirtäjää rakentavia työmiehiä lounastamassa metallipölyn päällä! Tai sitten se stenwallin ankkataulu jossa ankat on sängyssä oman sängyn yläpuolella.

Nämä näyttävät vielä suht. koht. hyviltä, vaikkakin kuluneita, mutta entäs sitten taulut joissa on kuvattuna tiikerinpää tai puolialaston nainen tai auringonlasku, tai pahimmassa tapauksessa kaikki kolme samalla kertaa!

Vierailija
15/34 |
29.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta ihan hyvin myös voisin ostaa ikeasta sisustustaulut, esim lastenhuoneeseen jos siellä näkisin jonkun minkä haluaisin.

ITSEASIASSA! Juuri muistin että meillä onkin makuuhuoneesssa suuri kaunis vaaleanpunainen kukka-taulu ikeasta :)

Meillä on myös tehty suuri kopio lapsestamme sellaisilla yksivärisillä pilkuilla seinällä :D Se on hieeeno! Teetän kuvan myös itsestäni ja miehestäni seinää koristamaan :P

Vierailija
16/34 |
29.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olette hassuja... On teillä työtä kun yritätte olla olematta " junttimaisia" niin kuin joku sanoi :) No, tsemppiä vaan teille kulturelleilla ja sivistyneillä! Onneksi ei itse tarvi ottaa paineita mokomasta.

Niin, ja mulla on seinällä sitä mikä mun silmään näyttää hyvältä. Tällä hetkellä kirpparilta löydetty suomiaiheinen maalaus ja lahjaksi saatu minna immosen kukkataulu.

Vierailija
17/34 |
29.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ostaisin koska tahansa mieluummin esim. hyvän kopion jostakin laatutaideteoksesta tai hienosta valokuvasta kuin halpaa tusinataidetta.

Arvotaiteeseen minulla ei ole varaa.

Ikea-tauluja minulla ei ole, mutta sen sijaan kehystettyjä valokuvia ja painokuvia laadukkaasta taiteesta (mm. Stenvallin ankkoja lastenhuoneessa, Picasson tussityö keittiössä, Goghin maalaus tyttären huoneessa).

Vierailija
18/34 |
29.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota äkkiä yhteyttä Koti&Keittiön ja Glorian Kodin ja Avotakan toimituksiin, koska ne kuvaavat juttuihinsa tosi usein koteja, joissa on seinällä IKEASTA OSTETTUJA SISUSTUSTAULUJA!!!

Ei ne sisustustrenditoimittajaparat varmaan tiedä, että se on junttia!

Vierailija
19/34 |
29.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ero halvan TAITEEN ja ikean kopioiden välillä on juuri se; toiset ovat kopioita ja toiset aitoja. En ymmärrä ajatustasi tusinataiteesta, sillä mielestäni mikään taide (tekipä sen sitten kolmevuotias tyttöni tai Picasso) ei ole tusinataidetta, vaan jokainen teos arvokas itsessään. Kopiot, vaikkapa Mona Lisasta tms. ovat aina KOPIOITA jonkun jo aiemmin tekemästä työstä. Tällaista en ymmärrä. Ikean taulut ovat tsätä vielä monta astetta kamalampia, joku karsea maisemakuva tai kukka-aihe miljooniksi kopioituna ympäri maailmaa...YÖK.

T:ap

Vierailija
20/34 |
29.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

noita hirvityksiä? Sitä ihmettelen minäkin.

En ole ap.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi kolme