Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

NKL kokemuksia, onko hyvää sanottavaa?

Vierailija
15.07.2006 |

minkäslaisia lääkkeettömiä kivunlievityksiä siellä on tarjolla, vai onko mitään? Millainen oli ilmapiiri?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
15.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kätilöitä on joka lähtöön, kuten varmaan muuallakin. Ammattitaitoisia ovat, löytyy keinutuolia,lämpöpakkauksia,aqua-rakkuloita niitä haluaville. En ole saanut synnyttää jakkaralla, ensi kerralla yritän pyytää uudestaan!

Synnyttäneiden osastolla hoidetaan lapsi yöllä jos itse haluaa, saa lisämaitoa jos haluaa ja tuttikin on ok.

Arvosana: 9

Vierailija
2/5 |
15.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huonoa:

Kahdella salilla yhteinen wc

Paljon saleja, joka salissa taulu jossa näkyy kellojen soiminen

Hyvää:

Ammattitaitoa löytyy

Useampi lääkäri paikalla

Toimii samoilla tehoilla kuin päivisin (melkein)

Sain epiduraalin alle 30min vaikka oli ruuhkaa

Lääkkettömistä minulle tuotiin pyynnöstäni keinutuoli. Silloin ei ollut valmiina saleissa jotka pieniä vaan tuovat pyydettäessä saleihin. Parempi kokemus, kuin Hyvinkäällä vuosia myöhemmin!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
15.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja täytyy sanoa, että minulle sopi paremmin NKL:n linja. Kätilöt kivoja, asiantuntevaa toimintaa (toinen raskauteni oli vaikea, hyvin vaikea).

Arvosana: 9 ja puoli

Vierailija
4/5 |
15.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse otin epiduraalin jonka sain välittömästi sitä pyydettyäni, odottelemaan ei siinä vaiheessa joutunut yhtään. Luulisin että kaurapusseja, pallo yms löytyy, mutta omaa kokemusta ei ole (kannattaa kysyä kätilöltä). Yksi ammehuone löytyy ja sinne pääsee pyytämällä jos on vapaana. Me pääsimme synnytyksen jälkeen perhehuoneeseen joka oli oikein hyvä kokemus. Ilmapiiri oli äiti ja vauva-lähtöinen ja koin että minun mielipiteeni otettiin hyvin huomioon niin synnytyksessä kuin osastollakin. Kaikin puolin synnytys + sen jälkeinen viikko jonka jouduimme minun vointini takia osastolla viettämään oli oikein myönteinen kokemus. Ongelmia synnytyksessä ja sen jälkeen oli, mutta koko ajan tunsi olevansa hyvissä käsissä. Synnytyssairaalaa ei tarvinnut kahta kertaa miettiä kun valitsin synnytyspaikkaa tälle talvella syntyvälle toiselle lapselle, NKL:lle suunnataan tälläkin kertaa.

Vierailija
5/5 |
15.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keinuinkin siinä alkuvaiheessa monta tuntia putkeen. :) T:5