Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka kauan olet ollut syömättä joko

Vierailija
23.04.2014 |

pakon edessä tai kokeilun vuoksi?

Itse olin viikon, pakon edessä kun ei ollut rahaa ruokaan.

Oksensin sappinestettä, pyörryin.

Tuli vaan mieleen tuosta alastomat selviytyjät. Olivat melkein syömättä 3vk! Laihtuivat, nainen 12kg ja mies 20kg. Olisin sairaalakunnossa.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
23.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo siis siitä syömättömyydestä tulee kyllä aivan kauhee olo. Lopulta oksettaa se nälkä niin paljon, että vaikea saada mitään alas + vatsalaukku kutistunu rusinaks. ://

Tää on tätä opiskelijan elämää! :))

Vierailija
2/6 |
23.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viikon olin, kun ei maistunut. Ei mitään oireita eikä paino laskenut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
23.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paastonnut 2 viikkoa. Minulla oli aivan karmea olo ekat 3-4 päivää, sen jälkeen olo oli yllättävän hyvä. Näläntunnekin katosi ja oli kevyt olla. Ehkä johtuu siitä että oli kropassa vararavintoa mistä ottaa, siksi paastosinkin että laihtuisin...

Vierailija
4/6 |
23.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vatsataudissa olin kolme päivää en saanut mitään alas! Sen jälkeen olin vielä pari päivää syömättä kun pelkkä ajatus ruuasta oksetti..

Vierailija
5/6 |
23.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se 5-6 päivää on aika usein mennyt, mutta se on kyllä maksimi varmasti, sitä pidemmän ajan jälkeen tuskin enää selviän automatkasta ja kauppareissusta, monesti on pakko hakea ensin joku mehu ja juoda se ennen kuin saa jatkettua ostoksia.

Mä kärsin mt-ongelmista, ja kaupassa käyminen on mulle niin vaikeaa etten millään aina jaksa, joten näitä paastoja tulee kerran-pari kuussa.

Vierailija
6/6 |
23.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokonaan syömättä on mennyt kolme päivää tyyliin vesilasilla/pv. Muuten aina välillä saattaa mennä 5vrk pelkällä aamupalalla (130kcal puuropussi + vihreä tee). Eikä ole edes kyse siitä, ettei olisi ruokaa, sillä sitä on ja ihan liikaakin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi seitsemän