Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Raatorehellinen työhakemus

Vierailija
07.12.2020 |

Näin täällä joku aika sitten ketjun nimellä "raatorehellinen treffi-ilmoitus", joka oli mielestäni hauska. Tehdään samanlainen myös työhakemuksista!
Myös jos täällä pyörii yrittäjiä niin laittakaa rehellinen työpaikkailmoitus.

Kommentit (51)

Vierailija
41/51 |
07.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ketjua lukiessa tulee mieleen, että mikä oikein on mennyt pieleen kun näin särkyvää posliinia on porukasta tullut? Mistä se oikein johtuu?

Lonkalta heittäisin että itselläni syynä lapsuuden seks hyväksikäyttö, juopot ja riitaisat vanhemmat, koulukiusaamista, lisää seks hyväksikäyttöä plus ei riittävästi apua edellä mainittuihin.

Vierailija
42/51 |
07.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haussa olisi työpaikka, jossa mielipiteitään saa esittää ja vaatimuksia ladella.

Olen tarkka ja täsmällinen työntekijä, ja tätä vaadin myös työkavereilta. En siedä kritiikkiä hyvin, mutta sen sijaan sitä kyllä jaan muille.

Olen aina ajoissa ja minusta saa luotettavan työntekijän. En voi sietää myöhästelijöitä, vitkastelijoita tai sählääjiä.

Tämän takia en ole pidetty työkaveri.

Voit itse päättää, haluatko hyvän työntekijän vai hyvän työkaverin. Kuten huomattu, en ole jälkimmäinen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/51 |
07.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

51 vuotias keskijohdon alansa osaaja on käytettävissä johtotason nuorempien epäpätevien asian vierestä osaavien korvaajaksi. En ole yes-mies, vaan olen eri mieltä silloin kun koen sen tarpeelliseksi. En päästä muita johtajia helpolla, vaan vaadin heiltä täydellistä sitoutumista, asiaosaamista ja omalla esimerkillä johtamista. Jos yrityksenne muut johtajat ei siedä asiallista kritiikkiä, silloin en ole etsimänne henkilö. 

Mielestäni jokaisen työntekijän joka on yrityksessä töissä, pitää osata kertoa oman yrityksensä arvot ja niille perustelut. 

Panen itseni sen verran peliin, että lupaan tehdä tulosta. Työsopimukseeni voi kirjata, että työsuhde päätetään jos en paranna tulosta vuosittain vähintään 10%. Jotta se on mahdollista, on minulla oltava paikka myös johtoryhmässä. 

Palkkaamalla minut palkkaatte yrityksellenne menestyksen vuosia.  

Vierailija
44/51 |
07.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen idealisti, hörhö ja herkkä. Pahoitan mieleni kritiikistä ja valitan halvoista uusista ohjelmistoista, jotka valitaan vain hinnan takia.

Valitan muutenkin päätöksistä jotka ovat mielestäni huonoja tai heikentävät tehtävääni. Valitan myös johdon tavasta muutella kaikkia jatkuvasti äärimmäisiin suuntiin. Varmistelen oikeuksiani usein liitosta ja toimin vastoin käskyjä jos liitto on puolellani.

Valitan myös palkastani ja puolustan kaverityökavereitani, jos heidän oikeuksiaan poljetaan, koska se on hauskaa.

En tule määräaikaiseksi joten älä edes ehdota.

T. N32

Vierailija
45/51 |
07.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen luova mutta maalaisjärkeä omaava nainen.

Koulutukseni koostuu luovista aloista, mutta työhistoriani on aikamoista silppua monestakin syystä. Aiemmin en uskonut itseeni ollenkaan joten hain vain supertylsiin ja helppoihin työpaikkoihin joissa minun ei tarvinnut laittaa itseäni millään tasolla likoon. Helpponakkeja.

Kuitenkin olen saanut kursittua olematonta työitsetuntoani kokoon ja siksi haen tätäkin paikkaa, mihin en tule pääsemään koska te etsitte Jumalasta seuraavaa ja valmista pakettia.

Jos teillä olisi kiinnostusta, saisitte minusta sitoutuvan, 150% panostuksensa antavan luovan ja idearikkaan tyypin, joka tulee toimeen jopa sen ärsyttävimän tyypin kanssa koska pystyn teeskentelemään työpäivän ajan.

Ap

Vierailija
46/51 |
07.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harrastan myöhästely. Yhtenä päivänä viikossa olen tehokas.

Koeajan jaksan tsempata enkä juuri saikuttele.

Vierailija
47/51 |
07.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ääniyliherkkä keski-ikäinen nainen etsii ei-vaativaa työtä rauhallisessa paikassa. Olen myös sosiaalisesti ihan kädetön.

Vierailija
48/51 |
07.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluan tehtävän mielellään mahdollisimman korkeasta johtoportaasta.olen tittelinkipeä. Koulutus ei riitä mut oon tosi kova tuomaan esille muita vahvuuksiani ja työkokemustani.

Mitään en ole valmis antamaan mut lupailen paljon.

Vahvuutena päällepäsmäryys ja kovat vaatimukset toisia kohtaan. Olen sitä mieltä että 98 % ihmisistä on todella tyhmiä.

Minusta saat hyvän pomon jota kaikki vihaa tai pelkää.

Liksan pitää olla sit tosi kova. Vähintään palkkatilastojen yläpäästä ja parempi kun kollegoilla.

Vierailija
49/51 |
07.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nää on hauskoja. Lisää 😂

Vierailija
50/51 |
20.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omaa epävarmuuttaan ylisuorittamisella kompensoiva hiirulainen valmiina kyykytettäväksi. Teen tarvittaessa pitkää päivää mukisematta vaikka en jaksa enkä halua eikä välttämättä olisi tarviskaan. Panikoin työt valmiiksi, mutta toisinaan surffaan nettikirppareita työajalla. Innostun helposti, vaikka se lopahtaa melkein yhtä nopeasti. Pelkään epäonnistumista, joten olen neuroottinen. En siedä virheitä, en itseltäni enkä etenkään muilta. Paitsi esimiesteni virheistä en puhu. Amkoosta sain hyvät paperit, joten olen paperilla erittäin pätevä sekä referenssiä löytyy, eli olen hyvä peittämään yllämainitsemani ominaisuudet ja esittämään iloista ja tyytyväistä ihmistä. Olen sosiaalisesti oudohko, tulen joidenkin samanlaisten outolintujen kanssa hyvinkin juttuun, normaalien ihmisten kanssa tulen kyllä toimeen, mutta en lähde töiden jälkeen kaljalle.

Vierailija
51/51 |
20.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei! Nuorena ja jokseenkin kokemattomana opiskelijana tahtoisin piipahtaa hetkisen yrityksessänne arvostetulla nimikkeellä täydentämässä CV:täni ja lopetella kun perehdytys on ohi ja homma vähän aikaa hanskassa ja oppiminen mielekästä. Ainoa motiivini on kiitettävän työtodistuksen tavoittelu, suhteet ja suositukset. En ole erityisen uraorientoitunut tai kunnianhimoinen nuori nainen vaan mukavuudenhaluinen mamma, jonka yritteliäämpi mies on tänä päivänä jo niin rikas, etten jaksaisi nähdä kovasti vaivaa palkkatöissä. Jotain yritän kuitenkin itselleni todistaa ja tyttärillemme ja pojallemmekin opettaa, joten opiskelen ja haalin vakuuttavan vastuullisia harjoitteluja harrastuksena. Se riittää minulle, vapaa-ajan elämä on minulle tärkeintä. En sitoudu työnantajaan ollenkaan ja ensi kesänä olen kiinni jo muissa tehtävissä tai ihan vain lomailen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi kolme