Raatorehellinen työhakemus
Näin täällä joku aika sitten ketjun nimellä "raatorehellinen treffi-ilmoitus", joka oli mielestäni hauska. Tehdään samanlainen myös työhakemuksista!
Myös jos täällä pyörii yrittäjiä niin laittakaa rehellinen työpaikkailmoitus.
Kommentit (51)
Työttömänä ollut 10 vuotta. Tulen hyvin toimeen ihmisten kanssa, olen taitava rikkomaan asioita ja hidas oppimaan, teen paljon virheitä, jotka huomaan liian myöhään. Töitä haen, koska työkkärin täti pakotti, rahaakin olis kiva saada. En luultavasti aio tehdä kovin pitkään hommia, sen verran että saan säästöön rahaa ja työkkärin tädin tyytyväiseksi.
Vierailija kirjoitti:
Haemme yritykseemme pitkäikäistä työntekijää. Titttelisi olisi sihteeri mutta tekisit silti ihan kaikenlaisia hommia mitä annetaan. Työympäristösi olisi ihan perseestä. Avokonttori, työkavereina yksi marttyyri, kaksi alisuoriutujaa, yksi demoni sekä kaksi suht normaalia sluibailijaa.
Palkkaa emme maksa kuin tessin minimin, koska sinun kuuluu iloita ja nauttia siitä että saat olla meillä töissä.
Työhön ohjausta ei juurikaan ole, kysy kahdelta sluibailijalta, toinen ainakin yleensä vaivautuu paikalle.
Tessiä yritys noudattaa fiiliksen mukaan.
Noin 90% vapaista työpaikoista on about tätä, mutta virallinen ilmoitus kuulostaa siltä, että olisi ihan jotain muuta :DDD
Seikkailumielinen onnenonkija. Olen ikuinen opiskelija, jotta voin erota työstö koska vaan ilman karenssin uhkaa, jos en viihdy.
Vierailija kirjoitti:
Siis palstan työttömissä on noin paljon mt-ongelmaisia? 😮 Vähän vaikea samaistua näin tervepäisenä akateemisena työttömänä.
Väittäsin, että vähintään 90% on jotain mt-ongelmia, jollei suuremmallakin osalla
Älykäs mutta laiska 50 v hakee kovapalkkaista työtä. Inhoaa ihmisiä mutta ei näytä sitä, nokkela lusmu jota kiinnostaa purjehdus, perhe ja kissat.
Parasta on, että sain paikan. No ehkä en IHAN näin kirjoittanut hakemukseen...
Olen kaikin puolin taitava, ahkera, tunnollinen, pidetty ja kiitelty työntekijä. Ainoa — ja suurin — vikani on, että olen 60-vuotias nainen.
Haen avoinna olevaa työpaikkaa.
Olen kiltti ja kuuliainen työntekijä, tulen toimeen kaikkien kanssa, jopa niiden rasittavien tyyppien, koska pidän mielipiteet ominani ja olen taitava myötäilemään, vaikken olisikaan samaa mieltä.
Tulen töihin ajoissa ja teen mitä pitää. Kehitysideoita minulla ei ole, ei kiinnosta vaivata päätä miettimällä työpaikan asioita välttämättömyyksiä enempää, mietin omiani.
Yhtäkkiä otan sitten loparit, varoittamatta, kun saan tarpeekseni. Yleensä noin 1 - 3 vuoden sisään.
Vierailija kirjoitti:
Olen kaikin puolin taitava, ahkera, tunnollinen, pidetty ja kiitelty työntekijä. Ainoa — ja suurin — vikani on, että olen 60-vuotias nainen.
Joo oot varmaan mutta minun kokemus taas on se että kaikkein ahkerimmasta ei kukaan pidä vaan kaikkein samanlaisimmasta.
Olen teidän duuniinne selvästi ylipätevä, ylikoulutettu ja ylikokenut. Olen siitä silti aidosti kiinnostunut koska haluan downshiftata.
Olen kolmekymppinen yksinhuoltaja. Haen tätä työtä, koska työkkäri pakottaa, vaikka tämä ala kiinnostaa yhtä paljon kuin kilo p*skaa. Otan kuitenkin työn vastaan jos minut valitaan. Jos ei muuta, saatan saada motivaation suorittaa opiskeluni loppuun.
Tulen yleensä kaikkien kanssa toimeen, vaikka osa ihmisistä onkin mielestäni hyvin rasittavia. Osaan kuitenkin uskoakseni peittää tämän hyvin.
Pitkästyn helposti, joten toivon, että työ on edes jollain tavalla vaihtelevaa.
Lähes tuplamaisteri hakee töitä, joista voi innostua. Pidän haasteista, tiukoista aikatauluista ja osaamista vaativista töistä, joten turha tyrkyttää rutiinihihnastohommaa tai töitä jonkun valvovan silmän alla. Teen, kun saan aloitettua, mutta silloin teen paljon. Työaika ei merkitse mitään!
En viivy teillä pitkään, sillä tiedän aina saavani sen paremman paikan, jostain muualta. Mutta sen verran suostun olemaan, että saatte kuitenkin kokemuksen minusta. Minut saa kiinni sähköpostilla, puhelimella on turha töitä tyrkyttää!
Olen 41-vuotias nainen. Minulla on kaksisuuntainen mielialahäiriö ja syömishäiriö. Lisäksi on ahdistusta. Tarvitsen rahaa, mutta jaksan tehdä töitä vain pari tuntia päivässä. En jaksaisi tulla toimistolle. Osaamisena hyvä englannin taito, mikä on varmaan nykyään kaikilla. Olen todella väsynyt suuren osan ajasta. Maisterin paperit, mutta päivääkään en ole oman alna töitä tehnyt. Masennun herkästi kritiikistä.
Vierailija kirjoitti:
Siis palstan työttömissä on noin paljon mt-ongelmaisia? 😮 Vähän vaikea samaistua näin tervepäisenä akateemisena työttömänä.
Nämä täällä yrittää olla mukahauskoja.
Ketjua lukiessa tulee mieleen, että mikä oikein on mennyt pieleen kun näin särkyvää posliinia on porukasta tullut? Mistä se oikein johtuu?
Vierailija kirjoitti:
Masentunut pitkäaikaistyötön hakee epätoivoisena teillä auki olevaa paikkaa, jotta saisi edes vähän hidastettua luisuaan kohti alkoholismia ja itsemurhaa. Ps. En omista autoa.
Otan tämän muuten käyttöön kun työkkäristä tulee työhönosoitus jonnekkin hevonkuuseen. Ja ei, kyse ei ole siitä etten hakisi töitä mutta nuo työkkärin ehdottamat paikat on hirveitä. :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Masentunut pitkäaikaistyötön hakee epätoivoisena teillä auki olevaa paikkaa, jotta saisi edes vähän hidastettua luisuaan kohti alkoholismia ja itsemurhaa. Ps. En omista autoa.
Otan tämän muuten käyttöön kun työkkäristä tulee työhönosoitus jonnekkin hevonkuuseen. Ja ei, kyse ei ole siitä etten hakisi töitä mutta nuo työkkärin ehdottamat paikat on hirveitä. :D
Onko toisaalta kovin kypsää ja aikuista ymmärtää kaikki työkkärin ehdotukset ihan tappiin asti hEnKiLöKoHtAiSeSti niin että päähän sattuu? Siis mieti itse työkkärin henkilökunnan kannalta. Mieti jos itse olisit joku henkilöstöihminen ja sinun tehtäväsi olisi muka syvällisesti ymmärtää ihan minkä tahansa tehtävänkuvan ulottuvuudet. Siis eihän tässä ole mitään järkeä! Vain syvästi epäkypsät ihmiset syyttää toisia siitä etteivät he ymmärrä kaikkia heidän nyansseja. Siis eihän kukaan voi eikä ketään kiinnosta. Eihän nämä syyttäjät itsekään ajattele muiden nyansseja muuten kuin ponnahduslautana oman itsen korostamiseen.
Olenko ainoa kuka ottaa näistä vastauksista kuvakaappauksia seuraavaa työhakemusta varten? Siis niitä paikkoja tarkoitan joita pitää työkkärin eukon mielestä hakea. :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nämä täällä yrittää olla mukahauskoja.
Itse en ole työtön, vaan teen osakuntoutuksella töitä. Varmaan tässä ketjussa on muitakin.
Voisit opetella empatiakykyä, ja ajatella joskus muitakin kuin itseäsi. Oman tervepäisyyden kehuminen on aika lapsellista.
Vierailija kirjoitti:
35-vuotias pitkäaikaistyötön etsii mitä tahansa jossa pärjää. Koulut ovat jääneet kesken, paniikkihäiriö-, ahdistus ja dissosiaatio vaivaa, mutta selviydy rauhoittavien voimalla päivittäisistä tehtävistä.
Olen ahkera ja yritys on kova, kritiikki tosin saattaa suistaa raiteiltaan päiväkausiksi joten olethan hellä.
Diagnosoimaton add, touhuan kamalasti ja päättömästi ja 90 prosenttia aloitetuista tehtävistä jää kesken omassa elämässä. Työuraa on tähän mennessä eehkä kuusi kuukautta yhteensä, ja tehtävistä selviydyn sinnikkyydellä ja perfektiomismilla. Palaute on ollut tyydyttävää ja stressaan itseni paniikkiin ja unettomuuteen asti työtehtävien takia.
Luova ja idearikas, ja kerran paikkaan juurtuessani en halua lähteä millään.
Valmis melkein mihin tahansa, josta saa palkkaa ja etuja enemmän kuin nyt kuntouttavassa, jossa teen huimaa 8 tunnin työviikkoa.
Laittaisin tämän copy-pastena, lisäksi "olen 35+3 vuotta ja teen kuntouttavassa 8x2 päiviä joiden jälkeen olen ihan loppu. Olen saanut 2 työpaikasta potkut koska en osannut siivota. Enkä osaa vieläkään."
Haemme yritykseemme pitkäikäistä työntekijää. Titttelisi olisi sihteeri mutta tekisit silti ihan kaikenlaisia hommia mitä annetaan. Työympäristösi olisi ihan perseestä. Avokonttori, työkavereina yksi marttyyri, kaksi alisuoriutujaa, yksi demoni sekä kaksi suht normaalia sluibailijaa.
Palkkaa emme maksa kuin tessin minimin, koska sinun kuuluu iloita ja nauttia siitä että saat olla meillä töissä.
Työhön ohjausta ei juurikaan ole, kysy kahdelta sluibailijalta, toinen ainakin yleensä vaivautuu paikalle.
Tessiä yritys noudattaa fiiliksen mukaan.