Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen 35-vuotias enkä ole koskaan ostanut osamaksulla mitään, olenko outo? (kaveripiirissä kummasteltiin)

Vierailija
07.12.2020 |

Kaverit puhuivat eräästä firmasta ja sen tuotteiden mahdollisuudesta ostaa osamaksulla. Minä kysäisin kuinka homma käytännössä toimii ja onko hommassa korkoja yms. Kaikki olivat ihan hoo moilasena, että etkö muka mitään ole ostanut osamaksulla.

Ei vaan ole tullut sellaista asiaa vastaan mitä en olisi maksanut heti kerralla. Enkä ole mikään rikas vaan suht. pienipalkkaisissa hommissa ollut aina, lukuunottamatta viimeistä työpaikkaani jossa olen ollut vasta puoli vuotta.

Onko tämä jotenkin erikoista?

Kommentit (41)

Vierailija
41/41 |
07.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

40+ enkä ole koskaan ostanut perinteisellä osamaksulla eli että lopulta maksaa enemmän kuin tuotteen hinnan. Kaksi viimeistä puhelinta olen ostanut osamaksulla vaikka olivat melkein hinnat alkaen malleja, siis alle 200 e/kpl. Syynä ihan perustalousajattelu miksi sitoa pääomaa johonkin turhaan kun näissä operaattorien myymissä osamaksuissa ainoa lisäkulu on oma vaiva laskujen kanssa. Eikä sitäkään käytännössä ole koska puhelinlasku on maksettava muutenkin.

Prepaid-liittymä?

Häh? Minkä rivinvälistä sinä sellaisen löysit? Siis kun maksaa puhelimen käytöstä operaattorille niin siinä samalla laskulla voi olla puhelimen osamaksu eikä tule ylimääräistä vaivaa.

Vai tarkoitatko että jos on prepaid niin sitten on yksi ylimääräinen lasku osamaksupuhelimesta?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi seitsemän