Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Anna Puu sanoi vuosi sitten ettei halua enää lapsia

Vierailija
07.12.2020 |

"Jukalla ei ole lapsia. Haluaisiko Anna toisen lapsen?

– En, hän vastaa heti.

– Tyttäreni syntymästä on kulunut jo niin pitkä aika, että olen saanut liian paljon itsenäisyyttäni takaisin. En halua luopua siitä ja elää uudelleen vuosia, kun lapsi on pieni."
Anna-lehti

Mutta
https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/1e7bddf9-2599-425d-8d31-f0e692…

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
07.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen itsekin sanonut nuo sanat, vaikka oikeasti olen toivonut uutta lasta. Sitä haluaa järkeillä tilanteen itselleen hyväksi, jos ei ole sillä hetkellä (tai koskaan) mahdollista saada toivomaansa.

Mäkin olen töissä sanonut että en harkitse toista lasta ym. Nyt lapsia on kaksi. Samoin yksi työkaverinainen sanoi, että mies ei suostu lapsiin. Meni pari vuotta ja suostui, kolmeen. En minä ainakaan haluaisi julistaa lapsihaaveita jossei lasta sitten tulisikaan.

Vierailija
22/26 |
07.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikamoinen  pelle.     voices   hyppi ja pomppi  jopa  tuolilla ku pikkutyttö  ,ei  mitään  tapoja ole.    Toivottavast  nyt  rauhottuu    

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
07.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna Puulla nyt ei ole ollut muulloinkaan niin järkeviä nämä jutut. Mikä se oikea sukunimi olikaan Puustjärvi?

Vierailija
24/26 |
07.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Korona vahinko

Koronavahinko on yhdyssana.

Ja sinä olet idiootti.

Vierailija
25/26 |
07.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielen muuttaminen lapsitoiveissa on mahdotonta, joten jostain muusta on nyt kyse.

t. vela

Vierailija
26/26 |
07.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kait  joku  puustjärvi..     Ja  olisi  ihanaa  jos  saisi  hetken  rauhan  katsoa  telkkuu  ilman  samaa pärstän  vilahtelua  aina  jossain    eli  jospa  nyt   todella  jäisi  vauvaansa  hoitamaan  ja olisi  sivussa  edes  vähän  aikaa.    

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi yksi