Yh-äiti ja varattu mies
Olen pienen pojan yh-äiti ja löysin vuoden yksinolon jälkeen elämäni rakkauden! Mies on ihana ja komea, poliisi, luotettava, tulee toimeen lasten kanssa, melko varakas, mutta varattu kolmen lapsen isä. Mies kertoi olevansa varattu kun olimme seukanneet pari kuukautta. Siinä vaiheessa olin niin umpirakastunut etten enää voinut ajatellakaan jättäväni häntä, vaikka syyllisyyttä tunsinkin vaimon puolesta. En usko että olisin aloittanut suhteen jos olisin tiennyt vaimosta, mutta nyt kävi näin. Mies on päättänyt kertoa ja jättää vaimonsa nyt keväällä. Mies on ajatellut lunastaa perheen omakotitalon meille, sillä vaimo on hoitovapaalla eikä sillä kuulema ole varaa lunastaa taloa. Mies ei aio estää lasten äitiä saamasta yksinhuoltajuutta. Tunnen kuitenkin pahaa mieltä tuon naisen puolesta vaikka en sitä tunnekaan. Mutta olen itsekin joutunut kokeman kovia ja tiedän että minullakin on oikeus onneen! Tiedän että joku voi minut tästä tuomitakin, mutta varmasti myös ymmärtäviä löytyy.
Kommentit (25)
[quote author="Vierailija" time="23.04.2014 klo 08:45"]
Puhutkohan 3 lapsisen poliisituttuni perheestä. Rakensivat aikoinaan tosi upean talon. Asuu S alkavassa paikassa.
Voisin tosta miehestä uskoakin tota. Ei ole eka kerta uskottomuutta vaimolle joten mieti tarkkaan mihin lähdet. Jos on siis sama mies.
[/quote]
No tottakai se on sama mies! Se Suomen Ainoa Puolivarakas Perheellinen Pettävä Poliisi.
[quote author="Vierailija" time="23.04.2014 klo 09:40"]
Tämähän on selvä provo.
Ei kukaan voi olla niin tyhmä, että kertoo noin tarkat speksit, joista mies on haluttaessa helposti tunnistettavissa.
AP voisi miettiä muutamaa asiaa.
Kuinka monta poliisia Suomessa on?
Kuinka monta poliisia, jotka ovat kolmen lapsen isiä, Suomessa on?
Kuinka monta poliisia, jotka ovat kolmen lapsen isiä ja joiden vaimo on kotihoidontuella, Suomessa on?
Kuinka monta poliisia, jotka ovat kolmen lapsen isiä ja joiden vaimo on kotihoidontuella ja jotka asuvat omakotitalossa, Suomessa on?
Ja jos asiat menevät niin, kuin AP kuvittelee: Niin kuinka monta poliisia, jotka ovat kolmen lapsen isiä, joiden vaimo on lapsien yksinhuoltaja ja mies asuu omakotitaloa uuden puolisonsa ja tämän pojan kanssa, Suomessa on?
Itse en koskisi pitkällä tikullakaan noin yksinkertaiseen ihmiseen, joka kertoo jossain nettifoorumilla minusta noin yksityiskohtaisia tietoja kymmenille tuhansille lukijoille. Älykkyys kun on kiehtovaa ja kiinnostavaa, typeryys taas täydellinen turn-off.
[/quote]
Jep. Ei ole tällä "toisella naisella" poliisityön alkeet ihan hallussa. Utelias poliisikollega selvittää tyypin henkilöyden rekistereiden avulla aika helposti... :D
Höpsis..kyllä poliisimiehiä tässä maassa riittää joilla lapsia ja asuvat ok-taloissa ja lapsilukua voi vaikka muutella jos huvittaa.
Ymmärrän aloittajaa hyvin, kun rakkaus iskee ei sille mitään voi. En syyllistä yhtään, eihän hän edes heti tiennyt miehen olevan naimisissa. Kuka meistä voi edes arvioida liiton tilaa, jos olisi hyvä niin ei siellä uutta etsittäisi.
Tiedän ja tunnenkin muutaman poliisimiehen joilla menee kotona niin huonosti etten ollenkaan ihmettele vaikka ero tulisi, parempi lapsillekin.
Itse asiassa yksi on sukulainen, aivan ihana mies mutta vaimo ei. Että soisin tälle miehelle uuden onnen! Ei sinulla ap ole mitään hävettävää, oikeastaan toivon että se olisi sukulaismieheni johon olet rakastunut!
Varakas poliisi. :D