Suomalaiset viihdetoimittajat
Onko ne kaikki ilman miestä? Utula, Voicen viihdekettu, ent. Seiskan nyk. Iltalehden Ilona jne. Kaikki vaikuttaa siltä ettei tuulensuojan puolella ole hirveästi käynyt jordaania viime aikoina. Silti juttujen aiheina on toisten parisuhteet, erot, synnytykset. Erikoinen yhtälö.
Kommentit (76)
Hyvinhän tunnutte olevan perillä näistä ei-julkuista.
Ketä oikeasti kiinnostaa jonkun toimittajan parisuhde?
[quote author="Vierailija" time="23.04.2014 klo 01:23"]
[quote author="Vierailija" time="23.04.2014 klo 00:49"]
Tässä nyt tarkoitinkin niitä "julkkuja", en toimittajia. Ja kun he työnsä puolestaan tämän tievätä, niin eivät varmasti halua samaa itselleen.
[/quote]
Ihmiset voidaan jakaa siis kolmeen ryhmään: julkkikset, tavikset ja toimittajat. Näistä julkkikset ja tavikset esittelee avoimesti perhettään ja suhteitaan erinäisillä sivuilla ja seinillä, toimittajat salaa kaiken vuodesta toiseen niin ettei ensimmäistäkään merkkiä kumppaneista näy ikinä missään. Uskottavaa?
[/quote]
On uskottavaa. Nehän kirjoittaa työkseen. Eivät siis hanki elantoaan yksityiselämänsä tapahtumien yms. asioiden avulla.
[quote author="Vierailija" time="23.04.2014 klo 01:24"]
[/quote]
No tällä palstalla on pitkiä ketjuja jostain bloggaajista, joista kukaan ei ole ikinä kuullutkaan. Kyllä mun mielestä isojen medioiden toimittajat on järkevämpi puheenaihe, kun kyseessä viihdepalsta ja viihdetoimittajat.
[quote author="Vierailija" time="23.04.2014 klo 01:32"]
[quote author="Vierailija" time="23.04.2014 klo 01:24"]
[/quote]
No tällä palstalla on pitkiä ketjuja jostain bloggaajista, joista kukaan ei ole ikinä kuullutkaan. Kyllä mun mielestä isojen medioiden toimittajat on järkevämpi puheenaihe, kun kyseessä viihdepalsta ja viihdetoimittajat.
[/quote]
Mutta miksi toimittajalla ei saisi olla oikeus yksityiselämään? Se, että siitä ei kerro julkisesti, ei tarkoita etteikö sitä olisi.
Ja saako noi bloggarit muka siitä kirjoittelusta oikeasti niin paljon rahaa, että sillä maksais vuokrat ja muut kulut?
Itse ainakin olen sitä mieltä, että toimittajat saa kunnon palkkaa työstään, silloin työ ja yksityiselämä on erikseen.
Bloggarit saat jonkun verran rahaa kirjoituksistaan ja itse päättää mitä kirjoittavat elämästään.
Saatan olla väärässäkin, mutta jos bloggaamalla elättäisi itsensä ja perheensäkin, niin eikö silloin kaikki tekis sitä?
[quote author="Vierailija" time="23.04.2014 klo 01:38"]
Mutta miksi toimittajalla ei saisi olla oikeus yksityiselämään? Se, että siitä ei kerro julkisesti, ei tarkoita etteikö sitä olisi.
[/quote]
Ei tarkoita juu, mutta en vaan usko että ison median näkyvä toimittajabrändi voi piilottaa imagostaan vuosikausiksi ainakaan vakavia suhteita, ja miksi niin edes tekisi? Firman pikkujoulusutinat voi olla sitten eri juttu.
[quote author="Vierailija" time="23.04.2014 klo 01:44"]
[quote author="Vierailija" time="23.04.2014 klo 01:38"]
[/quote]
Ei tarkoita juu, mutta en vaan usko että ison median näkyvä toimittajabrändi voi piilottaa imagostaan vuosikausiksi ainakaan vakavia suhteita, ja miksi niin edes tekisi? Firman pikkujoulusutinat voi olla sitten eri juttu.
[/quote]
Sovitaan vaikka, että ollaan eri mieltä. Jos itse haastattelisin työkseni sellaisia ihmisiä, kun vaikka Suvi Pitkänen ja Teppo Säkkinen, niin en varmasti koskaan ikinä kertoisi kellekään lähipiirini ulkopuolella olevalle parisuhdeasioitani.
Itse en edes ole facebookissa, joten ihan mahdollista tämä olisi muilta ns. salata.
No esim. Enbuske on haastatellut Suvi Pitkästä, ja silti hänen exänsä ja jopa lastensa nimet on monessa paikkaa ihan julkisesti näkyvillä. Mies itse levitellyt niitä.
Te olette ihan kuutamolla sekä toimittajista ja toimittajan työstä.
[quote author="Vierailija" time="23.04.2014 klo 02:03"]
No esim. Enbuske on haastatellut Suvi Pitkästä, ja silti hänen exänsä ja jopa lastensa nimet on monessa paikkaa ihan julkisesti näkyvillä. Mies itse levitellyt niitä.
[/quote]
Se Teppo oli myös julkkis BB:ssä ja aikanaan myös Hunkseissa.
Se mitä mä yritän tässä sanoa on se, että jos sen toimittajan puoliso ei tee työtä, minkä takia olisi julkisuudessa, niin ei ihme ettei sitä sen kummemmin esittele.
Muuta ei julkkikset hengaile tavisten kanssa, missä ne edes olisivat tavanneet? Ei viihdetoimittaja seukkaa minkään it-päällikön kanssa.
[quote author="Vierailija" time="19.05.2014 klo 11:55"]
Euroviisuviikonloppuna viimeksi tviittasi kuvia skumppapulloistaan, joten tuskin nyt tässä viikon aikana on tullut raskaaksi ja maha näkyviin.
[/quote]
Mä olen nähnyt kuvan vain skumppalasista, ja siellähän nyt voi olla mitä vain. Ja oletko nähnyt hänen _juovan_ sitä skumppaa?
No kyllä kuvat pulloista ja baareista on mielestäni parempi todiste kuin "paita laskostui sillai jänskästi".
[quote author="Vierailija" time="19.05.2014 klo 12:22"]
No kyllä kuvat pulloista ja baareista on mielestäni parempi todiste kuin "paita laskostui sillai jänskästi".
[/quote]
No tuon selvempää raskausvatsaa ei voi kyllä olla!
Saulikin on varmasti raskaana koska postasi kuvia vain terveysjuomista ja oli paita päällä.
[quote author="Vierailija" time="19.05.2014 klo 12:22"]
[/quote]
No, eri tilaisuuksissa käyminen on kuitenkin sen työtä, mistään lasikuvistahan ei voi päätellä juoko se niitä vai onko ottanut kuvan vieruskaverin lasista?
Viihdetapahtumien promotilaisuudet on yleensä jossain mediayhtiöiden tiloissa tai isommissa ravintoloissa, ei Punavuoren kuppiloissa tai jonkun olohuoneessa telkkarin ja skumppalasin ääressä.
[quote author="Vierailija" time="19.05.2014 klo 13:01"]
Viihdetapahtumien promotilaisuudet on yleensä jossain mediayhtiöiden tiloissa tai isommissa ravintoloissa, ei Punavuoren kuppiloissa tai jonkun olohuoneessa telkkarin ja skumppalasin ääressä.
[/quote]
Aivan totta. Ei kukaan raskaana oleva käy muualla kuin töissä ja sitten äkkiä kotiin nettiin lukemaan ohjeita ja tilaamaan vauvakrääsää.
Kuinka nopeasti sen pötsin pitäisi näkyä? Nimittäin viime naistenpäivänä otetussa kuvassa kaadetaan skumppaa suoraan pullosta lasiin, toki sekin varmaan vain kaverin lasi ja oikeasti pommacia, eikä siihen kastettu kuin hieman leuan kärkeä.
[quote author="Vierailija" time="19.05.2014 klo 13:12"]
Kuinka nopeasti sen pötsin pitäisi näkyä? Nimittäin viime naistenpäivänä otetussa kuvassa kaadetaan skumppaa suoraan pullosta lasiin, toki sekin varmaan vain kaverin lasi ja oikeasti pommacia, eikä siihen kastettu kuin hieman leuan kärkeä.
[/quote]
Joo, mutta edelleenkin: Kuka sanoo, että juuri hän on sitä juonut? Ja katsopa nyt tuota Robbien Williamsin keikalla otettua kuvaa oikein tarkasti - aivan selvä raskausvatsa. Vertaapa vaikka vasemmalla olevaan kaveriinsa. Aivan selvä rajakin alavatsalla, josta kumpu nousee.
[quote author="Vierailija" time="23.04.2014 klo 00:49"]
Tässä nyt tarkoitinkin niitä "julkkuja", en toimittajia. Ja kun he työnsä puolestaan tämän tievätä, niin eivät varmasti halua samaa itselleen.
[/quote]
Ihmiset voidaan jakaa siis kolmeen ryhmään: julkkikset, tavikset ja toimittajat. Näistä julkkikset ja tavikset esittelee avoimesti perhettään ja suhteitaan erinäisillä sivuilla ja seinillä, toimittajat salaa kaiken vuodesta toiseen niin ettei ensimmäistäkään merkkiä kumppaneista näy ikinä missään. Uskottavaa?