Jymy-yllätys: Johanna Tukiainen on nyt sinkku!
Kuka yllättyi?
https://www.seiska.fi/Uutiset/Mita-ihmetta-Tammihaita-suunnitteleva-Joh…
Vastahan se raportoi, millaisessa hotellissa haluaa hääyönsä viettää.
Kommentit (39)
Ja pikkulapsi voi lukemaan opittuaan lukea tämänkin käänteen netistä.
Voi Tuksu! Toivottavasti vauvan kanssa menee hyvin
Vierailija kirjoitti:
Voi Tuksu! Toivottavasti vauvan kanssa menee hyvin
Yyhoota pukkaa.
Mies näki morsmaikkunsa todellisen luonteen ja pelästyi.
"Pieni erimielisyys" suhteessa ja heti vaihdettu status sinkuksi. Tuo liitto ei tule kauaa kestämään, jos pienimmästäkin riidasta tehdään noin iso juttu.
Sehän sanoo, että häät ovat edelleen tulossa. Ei ole sinkku.
Hääthän kumminkin tulossa, älkää murehtiko.
Ihan normihommaa vaihdella statusta pienten kärhämien vuoksi.
Vierailija kirjoitti:
Sehän sanoo, että häät ovat edelleen tulossa. Ei ole sinkku.
Totta kai häät voi pitää vaikka olisi sinkkukin. Eihän tuo vissiin ole ikinä avioliittoa halunnut vaan ainoastaan häät..
No ottaen huomioon Johannan aiemmat veitsiraivoamiset, en tuota eroa yhtään ihmettele. Tuntuu, että Johanna ei ole vieläkään kunnolla käsitellyt omia ongelmiaan ja käytöstään. Tuo uskonnollisuuskin tuntuu vain tarralta, jonka on vain laittanut ongelmiansa päälle helppona ratkaisuna.
Melko härski tapaus, ennen raskauttaan hurskasteli ja haukkui siskoaan siitä että tämä harrastaa esiaviollista seksiä ja sitten pamahti randomille paksuksi itse.
Nyt sanoo että häät on joka tapauksessa tulossa. No voi ollakin että vihitään, että saadaan se mediahuomio mitä halutaan mutta ei tästä parista tule pysyvää. Ero tulee aika pian. Ei tää kyseinen ihminen voi sille mitään että on riippuvainen julkisuudesta. Sitä haetaan aina hinnalla millä hyvänsä. Ei se tuu muuttumaan.
Vierailija kirjoitti:
Eikö tuota Johannan suuta pysty enää korjaamaan?
Samaa olen miettinyt. Aina välillä on julkkiksia lööpeissä sanomassa, että poistivat huulista täyteaineet. Eikö onnistuisi Tuksullakin?
Tärkeämpää olisi korjata pään sisus.
"minulla on tietyt periaatteet, joista en jousta pois. Yksi on naisen asema ja äidin tärkeys lapselle, joka on ensiarvoista." Tästä voi rivien välistä lukea jotakin.
Vierailija kirjoitti:
"minulla on tietyt periaatteet, joista en jousta pois. Yksi on naisen asema ja äidin tärkeys lapselle, joka on ensiarvoista." Tästä voi rivien välistä lukea jotakin.
Elatusmaksuja siis tarvitaan. Huijasi tätä Paulia oikein kunnolla. Sääli lapsen kannalta.
Vierailija kirjoitti:
Eikö tuota Johannan suuta pysty enää korjaamaan?
Se joka noita huulia on täyttänyt, on täysin ammattitaidoton ja vastuuton! Nimi pitäisi julkaista!
Vieläkö se on Veijon kanssa kihloissa, menis sen kanssa naimisiin.
"Usko ilman tekoja on kuollut".
Se oli tulossa Suomeen "keikalle", siksi piti vaihtaa status sinkuksi, koska oikeasti nuo sen keikat on hu**auskeikkoja helsinkiläisissä hotelleissa. Välissä käy jossain kaljakuppilassa jauhamassa paskaa.