Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jymy-yllätys: Johanna Tukiainen on nyt sinkku!

Vierailija
07.12.2020 |

Kuka yllättyi?
https://www.seiska.fi/Uutiset/Mita-ihmetta-Tammihaita-suunnitteleva-Joh…

Vastahan se raportoi, millaisessa hotellissa haluaa hääyönsä viettää.

Kommentit (39)

Vierailija
21/39 |
07.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"minulla on tietyt periaatteet, joista en jousta pois. Yksi on naisen asema ja äidin tärkeys lapselle, joka on ensiarvoista." Tästä voi rivien välistä lukea jotakin.

Elatusmaksuja siis tarvitaan. Huijasi tätä Paulia oikein kunnolla. Sääli lapsen kannalta.

Kulttuurien yhteentörmäystä luen tuosta pätkästä.

Vierailija
22/39 |
07.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No onhan se nimi jo julkaistukin?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/39 |
07.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hormonit heittelee varmaankin. Vauvan takia voisitte antaa äidille tilaisuuden. Vauva on syytön kaikkeen ja jos äitiä kiusataan netissä, se vaikuttaa myös vauvaan.

Vierailija
24/39 |
07.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kenen, mitä?

Vierailija
25/39 |
07.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hormonit heittelee varmaankin. Vauvan takia voisitte antaa äidille tilaisuuden. Vauva on syytön kaikkeen ja jos äitiä kiusataan netissä, se vaikuttaa myös vauvaan.

Kaikki tuntuvat säälivän vauvaa.

Vierailija
26/39 |
07.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"minulla on tietyt periaatteet, joista en jousta pois. Yksi on naisen asema ja äidin tärkeys lapselle, joka on ensiarvoista." Tästä voi rivien välistä lukea jotakin.

Elatusmaksuja siis tarvitaan. Huijasi tätä Paulia oikein kunnolla. Sääli lapsen kannalta.

Näin minäkin tulkitsin rivien välistä. Paulille on siis käynyt ilmi Johannan olemattomat työhalut ja matalat tulot, ja Johannan odotukset siipeilystä jatkossa lapsen varjolla...polkas siihen itseensä kyllä :/

Vierailija
27/39 |
07.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kenen, mitä?

Ainakin tuon huulien pilanneen naisen nimi on tullut esiin Hymyn palstalla jo ajat sitten. Tuksu sitä aikoinaan itsekin mainosti. 

Vierailija
28/39 |
07.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi Johanna Tukiainen on edelleen esim. instagramissa (näin olen ymmärtänyt) ja kertoo säännöllisin väliajoin Seiskalle kuulumisiaan, kun hän on ollut netin törkysanko jo iät ja ajat ja nyt on lapsikin?

Vierailija
29/39 |
07.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin oikeesti toivon, että Johanna ja Veijo toisensa uudelleen löytäisivät. Siinä oli toisilleen sopiva pari. Ja Johannalle ja vauvalle turvattu loppuelämä.

Vierailija
30/39 |
07.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsellinen ihminen ei enää lapsettomaksi eli sinkuksi voi palata.

Oikea ilmaus olisi SINGLE,

eikä SINK(KU) = virheellinen finglish(s)hitti(hokema).

SINK = Single Income No Kids.

Tuksukin tästäkin huolimatta (ilman äLLiä) puksutti ylioppilaaksi ja L:n äidinkielestä ja englannista?

Vierailija
31/39 |
07.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näin minäkin tulkitsin rivien välistä. Paulille on siis käynyt ilmi Johannan olemattomat työhalut ja matalat tulot, ja Johannan odotukset siipeilystä jatkossa lapsen varjolla...polkas siihen itseensä kyllä :/[/quote

Minä taas tulkitsin noiden rivien välistä, että suhteessa on väkivaltaa. Ja vaikka Johanna tuskin on helpoin puoliso, tuo naisen paikka -juttu viittaa siihen, että hän on ollut itse kohteena 😔.

Vierailija
32/39 |
07.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi Johanna Tukiainen on edelleen esim. instagramissa (näin olen ymmärtänyt) ja kertoo säännöllisin väliajoin Seiskalle kuulumisiaan, kun hän on ollut netin törkysanko jo iät ja ajat ja nyt on lapsikin?

Sen takia että nyt on ollut sellaisia tapahtumia elämässä joiden avulla saa rahaa ja palstatilaa lehdistä. Lisäksi on tajunnut monen muun julkkiksen tavoin myös sen että Instaa seurataan, joten siellä kannattaa olla ja tehdä päivityksiä joista saadaan sitten tehtyä juttua. Välillä toki haukutaan mediaa, mutta se kuuluu vaan asiaan. Ei se oikeasti vihaa medioia, vaan tarvitsee niitä.

Vierailija
33/39 |
07.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö tuota Johannan suuta pysty enää korjaamaan?

Katsoin että samanlaiset täytepiikeillä kudosvaurioisen ja roikkuvan näköisiksi laitetut on nykyään Blörfillä. Tuksu kakkonen?

Vierailija
34/39 |
07.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näin minäkin tulkitsin rivien välistä. Paulille on siis käynyt ilmi Johannan olemattomat työhalut ja matalat tulot, ja Johannan odotukset siipeilystä jatkossa lapsen varjolla...polkas siihen itseensä kyllä :/[/quote

Minä taas tulkitsin noiden rivien välistä, että suhteessa on väkivaltaa. Ja vaikka Johanna tuskin on helpoin puoliso, tuo naisen paikka -juttu viittaa siihen, että hän on ollut itse kohteena 😔.

No mikäpä voisi olla parempi syy erolle kuin tuo. Ja tottakai asiaan kuuluu sitten myös uhriutuminen, vaikka tuo mahdollinen väkivaltaisuus ei olisikaan totta. Tällä kaikella varmistetaan huoltajuus itselle.

Vierailija
35/39 |
07.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis mitä ihmettä. Avoliitto on syntiä, mutta au-lapsi ei ole?

Vierailija
36/39 |
07.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis mitä ihmettä. Avoliitto on syntiä, mutta au-lapsi ei ole?

Haiskahtaa kiristämiseltä alttarin suuntaan.. mutta sulho haistaakin nyt palaneen käryä.

Vierailija
37/39 |
07.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taattua Tukiaista.

Vierailija
38/39 |
07.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauankohan menee lapsen huostaanottoon?

Vierailija
39/39 |
10.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kauankohan menee lapsen huostaanottoon?

Jos Ruotsissa on yhtä munton lastensuojelu kuin Suomessa niin ei ole kuuna päivänä tiedossa mitään huostaanottoa, ainoastaan loputtomia ”avohuollon tukitoimia” ja loputonta lässytystä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi kuusi