Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lapset pk:ssa ilman takkia

Vierailija
22.04.2014 |

Lämmintä oli kyllä mittarin mukaan melkein 15 astetta mutta tuuli oli viileä. Olin ihan ihmeissäni. Rasittaa kun tää päiväkotielämä on koko ajan tällasta säätämistä pukemisen ym. kanssa.

Kommentit (27)

Vierailija
1/27 |
22.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun lapsilla nenät vuotaa, mutta vien ne huomenna pienessä kuumeessa päiväkotiin. Jos lapset sai tänään palella pihalla (mikä laskee vastustuskykyä), niin hoitakoot huomenna sen, minkä sai aikaan.

Vierailija
2/27 |
22.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

näissä mielipiteissä läpileikkaus tämänpäivän vanhemmuudesta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/27 |
22.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.04.2014 klo 22:21"]Mun lapsilla nenät vuotaa, mutta vien ne huomenna pienessä kuumeessa päiväkotiin. Jos lapset sai tänään palella pihalla (mikä laskee vastustuskykyä), niin hoitakoot huomenna sen, minkä sai aikaan.

[/quote]

Idiootti

Vierailija
4/27 |
22.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis oletko vanhempi, joka syyttää hoitajia, vai hoitaja, joka syyttää vanhempia lapsen vähäisestä pukemisesta? Toisaalta, mitä väliä. 

Vierailija
5/27 |
22.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään oli ainakin Helsingissä 20 astetta, joten takki päällä olisi ollut liian kuuma.

Vierailija
6/27 |
22.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä taas ihmettelin kun pojalla oli tänään takki+huomioliivi päällä, pelkkä pitkähihainen pusero olisi hyvin riittänyt sen liivin kanssa...

Vierailija
7/27 |
22.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ihan tajua aloittaja nyt mitä tarkoitit. Oletko hoitaja vai onko lapseis päiväkodissa.

Ja kakkonen, olisiko sinusta mukava mennä rehkimään pienessä kuumeessa? Lapselle päiväkoti on rehkimistä. Tiedätkö, että semmonen pienikin lämmönnousu saa aikaan väsymyksen ja huonon olon. Säälin lapsiasi, raasut :(

Mutta kun päiväkodissa huomaavat lapsillasi kuumeen, soittavat sinut hakemaan,

Vierailija
8/27 |
22.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ihan tajua aloittaja nyt mitä tarkoitit. Oletko hoitaja vai onko lapseis päiväkodissa.

Ja kakkonen, olisiko sinusta mukava mennä rehkimään pienessä kuumeessa? Lapselle päiväkoti on rehkimistä. Tiedätkö, että semmonen pienikin lämmönnousu saa aikaan väsymyksen ja huonon olon. Säälin lapsiasi, raasut :(

Vierailija
9/27 |
22.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.04.2014 klo 22:24"]

[quote author="Vierailija" time="22.04.2014 klo 22:21"]Mun lapsilla nenät vuotaa, mutta vien ne huomenna pienessä kuumeessa päiväkotiin. Jos lapset sai tänään palella pihalla (mikä laskee vastustuskykyä), niin hoitakoot huomenna sen, minkä sai aikaan.

[/quote]

Idiootti

[/quote]

Mitä idioottia on siinä, että vie lapset hoitoon kun ne ensin lapset palelee päivän pihalla, nenä vuotaa allergian takia ja aika usein paleleminen aiheuttaa seuraavana päivänä lämmönnousua. Päiväkodissa on ihan varhaiskasvatuksen ammattilaisia töissä, kyllä ne tietää, mikä on lapselle hyväksi.

Vierailija
10/27 |
22.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen vanhempi. Ei asuta Helsingissä. Lapsille olisi ollut paksummat paidat takin sijasta mutta olivat ihan ohuilla paidoilla. Itselläni ja hoitajilla oli takki.

Vierailija
11/27 |
22.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen vanhempi. Ei asuta Helsingissä. Lapsille olisi ollut paksummat paidat takin sijasta mutta olivat ihan ohuilla paidoilla. Itselläni ja hoitajilla oli takki.

Vierailija
12/27 |
22.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.04.2014 klo 22:30"][quote author="Vierailija" time="22.04.2014 klo 22:24"]

[/quote]

Idiootti

[/quote]

Mitä idioottia on siinä, että vie lapset hoitoon kun ne ensin lapset palelee päivän pihalla, nenä vuotaa allergian takia ja aika usein paleleminen aiheuttaa seuraavana päivänä lämmönnousua. Päiväkodissa on ihan varhaiskasvatuksen ammattilaisia töissä, kyllä ne tietää, mikä on lapselle hyväksi.

[/quote]

Se on idioottia, että pienikin kuume kyllä tuntuu kropassa, väsyttää ja tulee huono olo.

Vierailija
13/27 |
22.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.04.2014 klo 22:29"]

[/quote]

Voihan ne soittaa ja minä lupaan auliisti lähteä ihan heti. Matkaa vain on noin 150 km, joten toivottavasti pitävät lapset lämpimässä eikä taas pihalla palelemassa.

Vierailija
14/27 |
22.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.04.2014 klo 22:31"][quote author="Vierailija" time="22.04.2014 klo 22:29"]

[/quote]

Voihan ne soittaa ja minä lupaan auliisti lähteä ihan heti. Matkaa vain on noin 150 km, joten toivottavasti pitävät lapset lämpimässä eikä taas pihalla palelemassa.

[/quote]

Kostat hoitajille lastesi kustannuksella.

Vierailija
15/27 |
22.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.04.2014 klo 22:31"]

[quote author="Vierailija" time="22.04.2014 klo 22:30"][quote author="Vierailija" time="22.04.2014 klo 22:24"]

[/quote]

Idiootti

[/quote]

[/quote]

Se on idioottia, että pienikin kuume kyllä tuntuu kropassa, väsyttää ja tulee huono olo.

[/quote]

No kannattaisiko niiden hoitajien pukea lapsille päälle muutakin kuin ohut pusero?

Vierailija
16/27 |
22.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö asiasta voi sanoa:"Minun lapselle takki päälle!"piste

Vierailija
17/27 |
22.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.04.2014 klo 22:32"]

[quote author="Vierailija" time="22.04.2014 klo 22:31"][quote author="Vierailija" time="22.04.2014 klo 22:29"]

[/quote]

[/quote]

Kostat hoitajille lastesi kustannuksella.

[/quote]

Kostan mitä? Jos ne kykenee ulkoiluttamaan lapsia liian vähissä vaatteissa, niin kai ne kykenee ne lapset hoitamaankin? Ei tämä maailma pyöri niin, että minun työnantajani täytyy maksaa siitä, että jotkut hoitajat otti aurinkoisella seinustalla vähän väriä naamaan ja unohti, että lapsille tulee viimassa kylmä.

Vierailija
18/27 |
22.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.04.2014 klo 22:31"]

[/quote]

Idiootti

[/quote]

[/quote]

[/quote]

paleleminen aiheuttaa ihan saman, mutta sekö on ihan OK päiväkodissa?

Vierailija
19/27 |
22.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

eiks se itse osaa pukea lisää jos on kylmä?

Vierailija
20/27 |
22.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tullut mieleen aamulla, että laittaisivat ulos niin vähissä vaatteissa. Olisin sanonut muuten. Ilmeisesti pitäisi joka aamu luetella vaatekerta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi yhdeksän