Miten päästä parisuhteessa katkeruudesta eroon?
Suhteemme alkoi epäluottamuksella. Kumppanini luuli minun havittelevan muita miehiä suhteemme alussa (mm. miespuolisen nykyisin ex-ystäväni takia) ja käyttäytyi sitten itse epäkunnioittavasti minua kohtaan. Hän oli yhteyksissä exäänsä vielä yhteisen lapsemme synnyttyäkin ja vilkuili avoimesti seurassani muita naisia. Jopa kauniita ystävättäriäni hän tuijotti pokkana kuin lihakimpaleita. Mies myös yllättäen jätti minut, mutta halusi samantien palata takaisin yhteen (petti?).
Olemme menneet 'eteenpäin' näistä sattumuksista, mutta itseäni nämä tapahtumat vaivaavat edelleen. Lapsen takia en ole halunnut erota, vaikka emme olekaan toisillemme ne ideaaleimmat puoliskot. Miten pääsisin yli menneistä??
Kommentit (8)
Vierailija kirjoitti:
Ei herranjestas mitkä lähtökohdat..
Sanos muuta. Eikä kyse ole teini-ikäisestä tai edes parikymppisestä pariskunnasta.
Valittelun sijaan, miten auttaisit? Ap
Vierailija kirjoitti:
Ihanan white trash -meno!
Tervetuloa kerhoon. :) Ap
Lähtökohdat on niin huonot että paras erota ja etsiä omalle elämällesi ihan uusi suunta. Tsemppiä! Ei se tosta ainakaan helpotu!! Itse kärvistelin lapsen takia yli 5 vuotta huonossa suhteessa, olisi kannattanut erota jo aikaa sitten. Kaikki helpottui kuin erosimme.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sanos muuta. Eikä kyse ole teini-ikäisestä tai edes parikymppisestä pariskunnasta.
Valittelun sijaan, miten auttaisit? Ap
Hakisin apua läheisriippuvuuteen.
Teidän pitäisi mennä pariterapiaan. Kuinka kauan tapahtumista on ja minkä ikäinen lapsi? Onko mies ollut katuvainen ja pahoillaan tapahtumista? Terapian ansiosta erokin voisi mennä paremmin, jos siihen päädytte.