Lue keskustelun säännöt.
Miksi niin moni kirjoittaa WhatsAppin nimen väärin?
07.12.2020 |
Moni puhuu Whatsupista ja jotkut jostain muusta tarkoittaessaan WhatsAppia. Onko sellaiset ihmiset tietämättömiä typeryksiä vai onko nimiväännöksen taustalla joku vitsi tms. mitä en tajua?
Kommentit (5)
WhatsApp on kirjoitettu väärin. Siksi.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
kaltaisiasi niuhoja ei kaivata vatsapissa
WhatsApp on väännös kysymyksestä "What's up?" eli whatsup.
Idi oot teja ne vaan on.