Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kierukka vai ei?

Vierailija
22.04.2014 |

Olen kohta 19-vuotias parisuhteessa elävä naisenalku, ja uusi ehkäisymenetelmä olisi keksittävä.. Monta pillerimerkkiä takana, ja kun vihdoin oikea löytyi (Gestodilat) tuli saatavuus ongelmia, ja taasen merkki vaihtoon! Nykyinen merkki (Gestinyl) ei sovi alkuunkaan, vaan poikaystävä saa kärsiä jatkuvista mielialan vaihteluista ja minä huonosta olosta. Raskaus ei voi olla kyseessä ja omalääkäri ehdotti ensimmäisenä kondomin käyttöä. Siihen emme lähde, koska se tuntuu molemmista, etenkin minusta epämiellyttävältä.

Taustat avattua siirryn asiaan, olisiko jollain jakaa kokemuksia kierukasta ja/tai muusta ehkäisymenetelmästä. Toki netistä paljon jo tietoa löytyy, mutta olisi silti mukava kuulla rehellisiä mielipiteitä.

Olisi kiva tietää myös onko jollekin tullut oireita pillerien vaihdon yhteydessä vastaavaan valmisteeseen. Ihmettelen nimittäin suuresti miten minulle niitä tuli. Vaikuttavat aineet tietysti samat, mutta en uskonut apuaineista tulevan oireita..

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
22.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon kokeillu pillereistä vaan yasmineita ja cerazetteja. Kummatkaan ei sopinu. Noi minut varsinkin oli hirveet ja niiden jälkeen päätin, etten ota mitään hormoniehkäsyä. 2 lapsen jälkeen uskalsin kuitenkin kokeilla hormonikierukkaa ja en vois olla tyytyväisempi. Seksihalut entistä suuremmat, kostun helpommin, menkkoja eikä mitään kipuja ole ja ei mitään mielialan kanssakaan. :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä kuusi