Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi piilotat whatsupissa lukukuittaukset?

Vierailija
07.12.2020 |

Kysymys tulikin otsikossa :)

En sano, että näin ei saisi tehdä, kysyn vaan miksi.

Kommentit (50)

Vierailija
41/50 |
07.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en pidä siitä, kuinka nykyään kaikkien pitäisi olla koko ajan tavoitettavissa ja vastattava saman tien. Poistin lukukuittaukset, sillä en ollenkaan aina jaksa vastata viestiin heti sen luettuani, ja huomaan joidenkin loukkaantuvan siitä.

Vierailija
42/50 |
07.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hallituksen on kiellettävä koko WhatsApp niin silloin tästäkin ongelmasta päästään eroon kerralla. Monissa EU maissahan jo tätä suunitellaankin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/50 |
07.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska en jaksa aina vastata viestiin heti sen luettuani enkä halua että viestin lähettäjä alkaa ihmetellä tai loukkaantuu, koska en vastaa siihen heti.

Vierailija
44/50 |
07.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän että whatsaapissani on tyyppejä jotka imaisevat hiekkaa ulkosynnyttimiinsä jos heille ei vastaa heti viestin saatuaan. Se on kuulemma niin epäkunnioittavaa. Huoh.

Vierailija
45/50 |
07.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun oli pakko ottaa sekä lukukuittaus että paikallaolotiedot pois käytöstä vanhan äitini takia. Hän oppi käyttämään turhan hyvin kyseistä sovellusta ja aina jos kävin paikalla vaikka jonkun toisen ihmisen laittaman viestin takia, niin huomatessaan tämän äitini alkoi aina pommittamaan turhilla kysymyksillä. "Mitä teet, missä oot, kenen kanssa, mitä syötte?" äh, ei vain jaksa. Ja tämä siis vaikka olisi puhuttu puhelimessa tuntia aiemmin. :D

Vierailija
46/50 |
07.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis millaisia ihmisiä teillä oikein on yhteystiedoissanne tai ylipäänsä tuttavissa/sukulaisissa, jos heidän takia pitää poistaa kaikki paikalla olot ja lukukuittaukset?? Että joku nyt muka oikeasti suuttuu siitä, ettei ehdi vastaamaan samalla sekunnilla!?

Vierailija
47/50 |
07.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Piilotan, koska voin.

Vierailija
48/50 |
07.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en pidä siitä, kuinka nykyään kaikkien pitäisi olla koko ajan tavoitettavissa ja vastattava saman tien. Poistin lukukuittaukset, sillä en ollenkaan aina jaksa vastata viestiin heti sen luettuani, ja huomaan joidenkin loukkaantuvan siitä.

Minä taas olen sellainen, että sitten, kun luen viestit, niin minulla on kyllä aikaa vastatakin niihin. En muutenkaan ole koko ajan puhelin kädessä ja töissä ei tietenkään ole edes mahdollista. Jos jollain on hätä ja kiireellistä asiaa, niin silloin soitetaan.

Vierailija
49/50 |
07.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä taas olen sellainen, että sitten, kun luen viestit, niin minulla on kyllä aikaa vastatakin niihin. En muutenkaan ole koko ajan puhelin kädessä ja töissä ei tietenkään ole edes mahdollista. Jos jollain on hätä ja kiireellistä asiaa, niin silloin soitetaan.

No eihän tuossa ole mitään eroa, kun kumpikaan ei välttämättä vastaa viesteihin heti. Sama tulos. 

Vierailija
50/50 |
07.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämäni on niiin paljon helpompaa ilman älypuhelinta ja sometilejä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän neljä