Miksi piilotat whatsupissa lukukuittaukset?
Kysymys tulikin otsikossa :)
En sano, että näin ei saisi tehdä, kysyn vaan miksi.
Kommentit (50)
Miksi en piilottaisi?
Ei se kenellekkään muulle kuulu, milloin teen mitäkin tai olen tekemättä.
Miten lukukuittauksen voi piilottaa?
watsapbro kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska pidän enemmän tekstiviestielämästä, missä ei voi koko ajan kytätä.
mut ne maksaa,watsappi ei maksa
Vaihda parempaan puhelinsopimukseen, jossa tekstarit ovat ilmaisia.
Niin kuin on laita kaikissa pyhien seurakunnissa, naisten tulee olla vaiti seurakunnan kokouksissa. Heidän ei ole lupa puhua, vaan heidän on oltava kuuliaisia, niin kuin lakikin sanoo.
Jos he tahtovat tietoa jostakin, heidän on kysyttävä sitä kotona omalta mieheltään, sillä naisen on sopimatonta puhua seurakunnan kokouksessa.
Vierailija kirjoitti:
Niin kuin on laita kaikissa pyhien seurakunnissa, naisten tulee olla vaiti seurakunnan kokouksissa. Heidän ei ole lupa puhua, vaan heidän on oltava kuuliaisia, niin kuin lakikin sanoo.
Jos he tahtovat tietoa jostakin, heidän on kysyttävä sitä kotona omalta mieheltään, sillä naisen on sopimatonta puhua seurakunnan kokouksessa.
Täh? Ei tämä ole uskontojen uhrien tukisivu vaan vauvapalsta.
Koska muille ei kuulu tieto siitä, milloin luen mitäkin ja olen missäkin sovelluksessa. Kaikenlaisia kyttääjiä sitä on nykyään maailma pullollaan.
Vierailija kirjoitti:
watsapbro kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä se auttaa, kun ystäville siihen vastaaminen silti maksaa?
-ohis
Vierailija kirjoitti:
watsapbro kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta sitten kaverilla ei taas ole. Whatsapp on kaikilla tutuillani.
Eri
Onko whatsup joku ketchupin kilpailija?
Siksi, että se koska luen viestejä tai olen paikalla, ei kuulu muille ollenkaan.
Koska osa ihmisistä kuvittelee, että viestin lukemisen jälkeen vastataan heti. Mä vastaan sitten, kun mua huvittaa. Jos vastaan ollenkaan.
watsapbro kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei hän väittänyt käyttävänsä tekstareita, vaan lukukuittaukset poistamalla voi WhatsAppia käyttää tekstarityyliin.
Vierailija kirjoitti:
Koska osa ihmisistä kuvittelee, että viestin lukemisen jälkeen vastataan heti. Mä vastaan sitten, kun mua huvittaa. Jos vastaan ollenkaan.
Jotkut tosiaan odottaa, että muut keskeyttää kaiken mitä on tekemässä ja vastaa kaikkiin turhiinkin viesteihin heti kun pystyy lukemaan sen. Sellainen on tosi ahdistavaa.
Vierailija kirjoitti:
watsapbro kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tarkoitatko nyt että wa:ta ei mielestäsi saa käyttää kuin sillä tavalla kuin sinä haluaisit, ja jos ei käytä niin kuin sinä määräät, niin sitten pitää lähetellä tekstareita? Tiedoksesi: muut ihmiset saattavat haluta käyttää viestimiseen wa:ta, joten on se ja sama vaikka sinä saisit rahaa itsellesi jokaisesta tekstarista minkä lähetät.
Mulla on ptsd vainotuksi tulemisen takia ja olen piilottanut ko.tiedon kahdesta syystä:
1. En halua, että kukaan voi profiloida mua netin käyttötietojeni perusteella.
2. En halua profiloida ketään netin käyttötietojensa perusteella.
Viestit voi kyllä lukea salaa, jos sellaiselle on tarvetta. Laittaa lentotilan päälle, käy lukemassa viestit ja tulee pois. Lukukuittausta ei lähde. En kyllä ole testannut, mut kyyläpelkoiset voi kokeilla.
Koska en pidä siitä että minua vaklataan.
Olen ottanut läsnäolotiedot ja lukukuittaukset pois päältä jo vuosia sitten. Silloin sain viestejä joihin piti paneutua huolellisesti ja miettiä tarkkaan mitä vastata. Vähensi stressiä, kun sai keskittyä niihin rauhassa ilman, että muut näkivät minun nähneen viestin.
En muutenkaan ymmärrä miksi muiden pitäisi nähdä milloin olen paikalla tai lukenut viestin. Nautin siitä, kun ei ole pakko olla koko aikaa tavoitettavissa. En käytä Whatsappia päivittäiseen viestintään muutenkaan.
Koska se yksityisasia, koska minä sen luen vai luenko lainkaan.
Ja minä vatsasappi.