Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

MITÄ vien päiväkotiin/lapseni hoitajalle KIITOKSEKSI ?

Vierailija
22.04.2014 |

Lapsi lopettaa tutussa päiväkodissa. On ollut siellä useamman vuoden ja hänellä on ollut aivan ihana oma hoitaja. Haluan kiittää jotenkin häntä ja päiväkotia kuluneista vuosista. On vain yksi ongelma: mitä vien? Vienkö hoitajalle jonkin oman jutun ja päiväkodille oman? Jotain mistä olisi iloa sekä henkilökunnalle että lapsille jatkossa?

Vinkkejä/ideoita?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
22.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laadukasta skumppaa.

Vierailija
2/9 |
22.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leivonnaisia

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
22.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukkia ja joku kaunis kortti, jossa kiität hoitajaa/hoitajia yhteisistä vuosista :) ne lämmitää mieltä eniten! Ei mitään herkkuja tai tavaraa (allergiat yms., tavaraa kertyy muutenkin)

Vierailija
4/9 |
22.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä kokosin sellaisen kesäisen saunasetin. Saunahunajaa, läylytuoksua, ihanaa vartalovoidetta yms.

Vierailija
5/9 |
22.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

hoitajalle vaikka lahjakortti kahvilaan, kukka tmv. ryhmä/lapsille lautapeli tai satukirja

Vierailija
6/9 |
22.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä sain aikoinaan, kun olin ko ammatissa, sain yhdeltä perheeltä hopeisen kakkulapion. Se oli mulle, köyhälle lapsettomalle sinkulle tosi iso juttu ja edelleen käytössä, vaikka sain sen 12 vuotta sitten. Sain myös kaksi isoa emalimukia, niissä oli jotkut mustikankuvat koristeina, ihanat myös. Sitten sain kortteja, joihin lapset oli piirtäneet mun kuvan ja kortissa oli lapsen tarrakuva. Paljon kukkia. Kukkamaljakon. Ne oli mulle yksinäiselle valtavan tärkeitä, en koskaan saanut keltään lahjoja.

Vierailija
7/9 |
22.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse hoitajana tykkäsin juuri iättömistä esineistä, mm kynttilänjaloista, lautasliinarenkaista ym. Tietysti myös palvelut, kuten jalkahoito ei varmaan kallis ollut mutta tekipä hyvää, jalat työssä kärsii! Kukka ja kortti jossa lapsen kuva. Säästän varmasti vielä vanhuksena!

Vierailija
8/9 |
23.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.04.2014 klo 20:48"]Laadukasta skumppaa.

[/quote

Kaikki ei välttämättä käytä alkoholia, vaikka Suomessa ollaankin..

Vierailija
9/9 |
23.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä suosin koruja, koska ne menee pieneen tilaan, jos niistä vaikka ei tykkääkään. Joku nätti Kalevala-koru käy hyvin, ei tarvii olla mitään Tiffanyä. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan viisi