Jos kuolisit isossa onnettomuudessa, mitä sinusta kirjoitettaisiin lööpeissä?
Tänään oli siinä Jämsän onnettomuudessa kuolleesta eräästä uhrista lööpissä, että "Hän oli iloinen ja täynnä elämää". Mitä luulet että sinusta kirjoitettaisiin?
Kommentit (45)
Ei musta kirjoitettaisi yhtään mitään, jos olisi iso onnettomuus.
En olisi varmaankaan onnettomuuden nuorin tai edes vanhin, työ on naisvaltaisella matalapalkka-alalla, kaipaamassa ei ole pikkulapsia, teinejä eikä edes koiraa. Kaipaamaan jäisi vanhusiässä olevat vanhemmat ja kaksi viisikymppistä sisarusta, joista veli syrjäytynyt.
Todellakin mun ainut mahdollisuus saada kuolemani erikseen mainittua uutisissa olisi se, että onnettomuus olisi tosi friikki ja vaatisi vain minun henkeni tai että muumioituisin asuntooni.
Varmaankin että "hän oli syrjäytynyt eläkeläinen, kulki useimmiten ilmeisesti pimeään aikaan, pysytteli aina omissa oloissaan eivätkä naapurit tunteneet häntä."
Jep, mullakin se voisi olla tuo asuntoon muumioituminen, tai sitten lentokone tippuisi talooni.
Ohis: Kerran oli lehdessä sellainan tapaus, mitä joskus on, että ehti lojua kuolleena jonkun aikaa. Eräs työkaverini tunsi erään lehteen asti päässeen tapauksen ja kuulemma oli harvinainsen v*ttumainen ja ilkeä ihminen, eikä kukaan ollut hänen kanssaan sen takia tekemisissä. Ei sitä lehdissä koskaan kerrottu.
"Kusipäinen yrittäjä kuoli vihdoin - alaiset riemuitsevat. Katso kuvat!"
Helsinkiläinen huippulääkäri menehtyi traagisesti.
Olen tavallinen lääkäri, mut kuoltuaan useat lääkärit, juristit ja urheilijat muuttuvat huipuiksi. Ehkä mäkin!