Pienistä rinnoista asiaa
Voisko joku kertoa, että missä helvetissä on ne kaikki "imetyksen myötä tissinsä kadottaneet naiset"? Käyn uimahallissa monta kertaa viikossa ja en ole yhdelläkään nähnyt sellasia minimaalisia roikkuvia pusseja kuin itselläni, vaan tyyliin B-kupista jumalattomiin utareisiin. Musta tuntuu, et oon ainoa, jolta oikeesti ne tissit on kadonnut. Taaperoiden äiskilläkin on tissit kuosissa. Okei, olen imettänyt kahta vikaa pari vuotta, mutta ohsn yhtä karmeet tissit oli jo ekan, "vain" vuoden imetyksen jälkeen.
Eli vältteleekö kaikki muut laudat uimahalleja vai onks muut ottanu silarit? En siis ole mitenkään katkera. Ihmettelen vain, onks tää "imetys tuhoaa tissit" vain myytti, joka nyt sit vaan on sattunu toteutuun mun kohdalla.
Kommentit (32)
[quote author="Vierailija" time="22.04.2014 klo 21:18"]Okei, eli vaikuttaa, että rinnattomat vain välttelevät uimahalleja. Sen verran mulla sitten taitaa olla itsetuntoa, ettei oikeestaan ole tullut mieleenkään, etten kehtaisi mennä halliin onnettomine tisuparkoineni. Onhan siellä nyt muuten vartalonmallia joka lähtöön. Eipä ole muuten kukaan AV-mamma tainnut tänne tullakaan raportoimaan tissireppanoistani... ainakaan en ole huomannut. :D Kaikenmaailman rämemajavistahan täällä aina saa lukea.
Eli mutta hei tissittömät halliin vain! Mulle tää tissikysymys on oikeastaan noussut esiin nyt sen takia, että mieheni päätti jättää minut (ei tissien takia kai sentään - ei ainakaan hyväksy silikoneja) ja mietin, miten näiden kanssa voi palata miesmarkkinoille. Topatuilla liiveilla paidat toki istuvat hyvin, mutta entä kun totuus paljastuu. Jos nettideittailee pitäiskö teiän mielestä rupsahtaineista tisseistä mainita heti alkuunsa? Monihan mainitsee ylipainonsakin.
[/quote]Tää oli hauska. " Moi oon Pirkko 30 v, iloinen merkonomi jolla on rupsahtaneet tissit, kiinnostaisko?" Mulla kanssa, ihan käsittämätöntä että ne lähti niin täysin.. Vaatteetkaan ei istu, kun topatut liivit tuntuu niin hiostavilta ja kurjilta. Ihan vakavissani mietin jo silareita vaikka ällöttää koko ajatus.
Pienet ja terhakkaat rinnat ovat aivan eri asia kuin imetyksen tyhjentämät. Ei voi puhua edes samana päivänä.
Voi ei! Joko ne rinnat on liian suuret, liian roikkuvat, vako ärsyttää joitakin tai sitten liian pienet, tyhjät, väärän malliset, erikokoiset, liian kainalossa, ketunnokat, utareet, ripparit tai rusinat, tms.---- aina jollakulla on kompleksi omista rinnoistaan ja aina jollakin typeryksellä on otsaa avata suunsa ja arvostella jonkun naisen rintoja!
Useimmilla on vielä nuorempana paremmat kuin vanhempana, joten saattepa sitten piilotella huonoine itsetuntoinenne loppuelämän. Onko tuossa mitään järkeä?
Elämä menee nopeasti ohi. Nyt häntä pystyyn ja baanalle!
Silikonit on paljon epämiellyttävämmät kuin topatut liivit! Älä osta liian tiukkoja, laita vaikka jatkopala. Eihän liivien tarvi olla tiukat kun ei tarvi tukea mitään:-) Amoenalta saa taskullisia liivejä ilman kaaritukia mihin voi itse laittaa täytettä. Myös on taskullisia narutoppeja, on kätevät.
[quote author="Vierailija" time="22.04.2014 klo 21:50"]Silikonit on paljon epämiellyttävämmät kuin topatut liivit! Älä osta liian tiukkoja, laita vaikka jatkopala. Eihän liivien tarvi olla tiukat kun ei tarvi tukea mitään:-) Amoenalta saa taskullisia liivejä ilman kaaritukia mihin voi itse laittaa täytettä. Myös on taskullisia narutoppeja, on kätevät.
[/quote]Onko oikeasti epämiellyttävät? Joku joskus sanoi, ettei niitä silareita tunne mitenkään, etenkin jos pienet eikä iho veny juurikaan. No joo, mutta ällö ajatus sellainen iso leikkaus. Ja kiitti liivi-vinkistä :)
Kyllä ne silarit tuntuu. Varsinkin jos alkavat kerätä arpikudosta niinkuin mulla. Olen katunut monasti noita silikoneja. Aiheuttavat kipua ja on mahdoton nukkua vatsallaan. Ja riinat on uudelleen alkaneet roikkuakin iän myötä.
[quote author="Vierailija" time="22.04.2014 klo 22:12"]Kyllä ne silarit tuntuu. Varsinkin jos alkavat kerätä arpikudosta niinkuin mulla. Olen katunut monasti noita silikoneja. Aiheuttavat kipua ja on mahdoton nukkua vatsallaan. Ja riinat on uudelleen alkaneet roikkuakin iän myötä.
[/quote]Voi ei. Ottaa vaan niin itsetunnon päälle tämä rinnattomuus. Mutta helkkari soikoon, pakko mun on uskaltautua uimahalliin! Katotaan vaan, niin huomenna joku täällä kirjoittaa miten verkkokalvot on vaurioituneet mun rumista rinnoista...
Ai niin liivineuvojalta unohtui laittaa nimim. Poistattanut:-) Siis voin kokemuksesta sanoa että sata kertaa mukavammat on topatut liivit kuin silikonit. Mulla ei ollut kapselia tms ongelmia. En vain tykännyt niistä imago ja mukavuussyistä.
Bikineitä on kieltämättä vaikea löytää, joka vuosi olen kuitenkin yhdet löytänyt, viimeksi stockalta. Pitää olla tarpeeksi kangasta vähän toppimainen. Pidän muuten bikineitä uimahallissakin, katkaisee vartalon eikä maha näytä isommalta kuin tissit...
Tsemppiä ja muuta ajattelutapaa! Ole ylpeä kun ei ole silareita! Luuserit laittaa;-)
Kiitos vertaistuesta! Ei oo tosiaan uimahallit ollu mun ongelma, mutta "miesmarkkinat" kylläkin. :(
Ap
Ei taivaan vallat että oikein pitäisi uimahalleja vältellä! En suostu uskomaan tuollaista ajattelua olevan. Ja minä kun olen käynyt uimahallissa ihan viattomasti vaikka olen samanlainen lauta, ja viihdyn näiden olemattomien rintojeni kanssa ihan hyvin. Aina tulee oudompia ja oudompia
Siis oudompia ja oudompia normeja. Älkää nyt ottako niitä tosissanne!
No vaikka itsekin nuorena sai kuulla vaikkapa tiellä vastaantuleviltakin pojilta sitä laudaksi nimittelyä, niin ei ne tissit kuitenkaan silti ole se syy miksen minä käy uimahalleissa ja -rannoilla, ihan muista syistä nuo sattuvat olemaan niitä paikkoja jotka eivät ole mun juttu.