Peräpukamien hirttäminen, kysymyksiä, kokemuksia.
Sain synnytyksessä pari peräpukamaa. Nyt haluaisin niistä eroon, kipeytyvät kävellessä (hankautuvat).
Miten peräpukamien hirttoon "pääsee", minkälainen prosessi. Varaanko vain lääkärille ajan ja kerron haluavani peräpukamien hirton?
Auttoiko teillä tuo pukamien hirttäminen vai tulivatko takaisin?
Oliko kivulias toimenpide? entä jälkikivut?
Kiitos vastaajille!
Kommentit (10)
Hae apteekista salvaa. Auttaa parissa päivässä.
Lääkäriltä saat lähetteen. Hirtto kestää kymmenisen minuuttia, itse olen ainakin pystynyt jatkamaan päivää normaalisti hirton jälk. Sellanen pakottava tunne siitä jää pariksi tunniksi. Hetkellinen apu ollut, mulla ne uusii muutaman kk välein.
Milliganin operaatio, jos ovat ulkoisia. Vain sisäisiä voi hirttää
Ulkoisia. Välillä ovat "tyhjiä" ja välillä täyttyvät ja kipeytyvät ärsyyntyessään.. En tiennyt että vain sisäisiä voi hirttää..
ei tunnu oikeastaan miltään. se laite imaisee pukaman ja ampuu sen juureen kumilenkin. siinä se.
[quote author="Vierailija" time="23.04.2014 klo 19:12"]
Ulkoisia. Välillä ovat "tyhjiä" ja välillä täyttyvät ja kipeytyvät ärsyyntyessään.. En tiennyt että vain sisäisiä voi hirttää..
[/quote]
ulkoiset pukamat voi hirttää itse. tai ei ihan itse, vaan jos vaikka mies voisi tehdä sen. jotain paksuhkoa luistamatonta lankaa. vaikka kalastajalankaa.
Varaa aika yksityiselle kirurgille. Minulle sanottiin julkisella puolella, ettei ulkoista voi hirttää ja pitää leikata päiväkirurgisella, jonne pitkät jonot ja kyseessä iso operaatio (Minulla oli yksi ulkoinen pukama).
Varasin lopulta ajan yksityiselle puolelle kirurgille ja varauduin leikkaukseen, mutta kirurgi napsaisi samalla reissulla minulta pukaman pois paikallispuudutuksessa. En edes tiennyt, että näinkin tehdään! Mene siis ihmeessä näyttämään niitä kunnon kirurgille YKSITYISELLE puolelle.
Kuumaa vettä perseeseen, sillä lähtee pukamat!
Peräpukamien hoito - http://su.hemapro.com Sain tilaukseni ajallaan ja tabletit toimivat hienosti.
Onko sulla siis ulkoisia pukamia?